GsxrAbuser skrev:
2496523 Hej.
Dom som oftast inte säger nått det är dom som brukar bli nedsalgna!
För visar man minsta lilla att man är rädd så ser dom det.
Om kille börjar slåss med mej så slår jag tillbaka i försvar!
Hahahha...slår du tillbaka är ju DU rädd för att bli nerslagen, vänder du dig däremot om o glider vidare i ditt liv så är i varje fall inte jag särskilt rädd när jag gör så. Självklart, får man en fly-kick i ryggen då så får man ju inta försvarsställning.
Och vad händer när du slår tillbaka, o killen, tror det eller ej, slår på dig.
Då ligger du där med krossad käke o tänker, ja jävlar tur att jag inte gick därifrån, nu har jag ju min stolthet kvar när jag ligger här bland utspilld öl och gammal snus.
Och vad händer den dagen du ger tillbaka lite för mycket, rättstaten sverige fungerar så att du verkligen visst kan åka dit för att slå tillbaka, om du gör det för mycket. Då blir du först häktad, vem ska skydda din familj och vännner då? Du sitter o kollar på ex Dr Phil (verkar vara favortien) hela dagarna medans alla kan jävlas fritt med alla du känner..sen kanske fängelse straff på det, bara för att någon spillde ju för i helvete ut din öl!!!
Ibland känns det som att folk måste få se den tunga verkligheten för att inse deras resonemang är fel. Men det kanske det inte är i ditt fall.
Lite undringar bara, inget illa menat.
Mvh Peter