Blanco
Glad påsk!
Suzunki skrev:2491598
..........I'll be back.
Du är så välkommen
Spännande..... Jag har ganska tidigt i tråden frågat om hans meriter, men icke fått något svar....
Suzunki skrev:2491598
..........I'll be back.
Silverryggen skrev:2491024(( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Än sen då? Medelsvensson är ju fortfarande din chef och du måste följa hans instruktionervbg_snake skrev:Vandamme mot medelsvennson = ta godis från barn
Bingo skrev:2491878Än sen då? Medelsvensson är ju fortfarande din chef och du måste följa hans instruktioner
Suzunki skrev:2491598Jag har länge varit en smygtittare på SH men aldrig blivit övertygad om att registrera mig. och nu blev du det då du fick chansen att göra dig rolig på andras bekostnad?
mot vår egna svartbältare vbg_snake... mot vår egna hackkyckling? vart fick du bältet ifrån eftersom du annars gillar att söka upp fakta?
Då vbg_snake har till synes eller haft en mycket imponerande karriär inom denna ädla sport borde mina kära vänner känna till denna person. Det ska bli intressant att se vilka smaskiga detaljer dom har att delge mig. för mig syns det inte då han aldrig påstått det, håll skvallret för dig själv
Missförstå mig inte kära forumister, jag är inte ute efter att svartmåla någon här. Och vem här vill inte höra mer om SH:s egna Steven Seagal? Tänkte väl det. nähä, vad är det du vill då? som sagt, byskvaller kan du bespara oss
Så, mina kära och nyvunna forumister, härmed avslutar jag detta inlägg med ett passande citat - med tanke på testosteronnivån i tråden.
I'll be back.
Naturligtvis har han aldrig påstått att han är en svartbältare. Klantigt av mig. Däremot har vbg_snake påstått att han är en kampsportare på hög nivå samt att han gått tjugotalet matcher (som faktiskt är väldigt imponerande). Därav mitt lite missriktade ordval.Freddy82 skrev:2491892Sättet du skriver på gör dig ännu dummare än den bild du försöker måla upp om vbg_snake, känslan av överklassinternateleven, som försöker vinna status på ett sporthojsforum genom att förlöjliga (som du faktiskt gör) en person klingar endast rätt i de övriga tragiska personer som fortsätter snacka skit i den här tråden.
bonny skrev:2491595Jag blir lite orolig när jag läser om personer som VBG_snake och, framförallt, gsxrAbusern. Vandrande risker för andras hälsa allt för att de inte ska "ta skit från någon". Är era små egon verkligen så ömtåliga så att ni inte tål en knuff eller en utspilld öl? Tycker ni på fullt allvar att det är allvarligare än en bruten käke?
(frågan är retorisk så ni behöver inte svara!)
Sedan kommer jag nog aldrig att förstå varför det alltid är de som är SÅ negativa till slagsmål som hamnar i dem. Kan det vara bristande social kompetens?
korvgubbe skrev:
Blanco skrev:2491725
Du är så välkommen
Spännande..... Jag har ganska tidigt i tråden frågat om hans meriter, men icke fått något svar....
vbg_snake skrev:2492358...
Nejdå Hannez, jag har föreläst rätt många kurser som är på högskolenivå. Gymnasienivå, hmm, 4 av mina avgångselever fick jobb direkt efter skolan. Ett par på Mötesplatsen.se, någon på Ringhals kärnkraft för att jobba med deras intranät i .NET, någon på Lunarstorm som utvecklare om jag inte minns fel.
...
HanneZ skrev:2492394Så du har föreläst på högskola också? Spännande! Vilken skola o vilka kurser?
Just nu är jag bara nyfiken på vilken högskola han föreläst på. Han behöver inte svara om han inte vill. På vilken punkt har han gett sig?GsxrAbuser skrev:2492413Du kan verkligen inte släppa det här eller?
Ge dig nu!
Han har också gett sej, varför fortsätta här på den här tråden?
/mvh jonas
Suzunki skrev:2491598Ett långt bra inlägg...
Med tanke på att du brukar ta dig an ett gäng åt gången så blir det ju en ansenlig mängd knäckta revben, näsben & andningsstilleståndvbg_snake skrev:2492358På gatan kanske jag har slagits sammanlagt 10 gånger under åren, och det tycker jag inte är några siffror direkt.
.
slippy skrev:2492788
känslan av att vbg_snake är en ödmjuk person som undviker bråk, som han själv säger, är obefintlig.
Hannez hänger nu upp sig på minsta grej och Susunki retar sig så mycket på vgb_snakes uttalanden att han nu söker med ficklampa för att ta reda på allt om honom.
Harvest skrev:2492900Med tanke på att du brukar ta dig an ett gäng åt gången så blir det ju en ansenlig mängd knäckta revben, näsben & andningsstillestånd
RRbjorn skrev:2493384Fanns en annan rolig tråd som handlade om någon nybilven kille från typ skåne
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|