Såhär går det när man bråkar med fel folk

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Silverryggen skrev:
2491024 (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)

HAHAHA! Såå bra!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
vbg_snake skrev:
Vandamme mot medelsvennson = ta godis från barn :arsele
Än sen då? Medelsvensson är ju fortfarande din chef och du måste följa hans instruktioner :pannkyss

-Freddy-

Guest
Suzunki skrev:
2491598 Jag har länge varit en smygtittare på SH men aldrig blivit övertygad om att registrera mig. och nu blev du det då du fick chansen att göra dig rolig på andras bekostnad?

mot vår egna svartbältare vbg_snake... mot vår egna hackkyckling? vart fick du bältet ifrån eftersom du annars gillar att söka upp fakta?

Då vbg_snake har till synes eller haft en mycket imponerande karriär inom denna ädla sport borde mina kära vänner känna till denna person. Det ska bli intressant att se vilka smaskiga detaljer dom har att delge mig. för mig syns det inte då han aldrig påstått det, håll skvallret för dig själv

Missförstå mig inte kära forumister, jag är inte ute efter att svartmåla någon här. Och vem här vill inte höra mer om SH:s egna Steven Seagal? Tänkte väl det. :Bugar nähä, vad är det du vill då? som sagt, byskvaller kan du bespara oss

Så, mina kära och nyvunna forumister, härmed avslutar jag detta inlägg med ett passande citat - med tanke på testosteronnivån i tråden.

I'll be back. :hihi

Sättet du skriver på gör dig ännu dummare än den bild du försöker måla upp om vbg_snake, känslan av överklassinternateleven, som försöker vinna status på ett sporthojsforum genom att förlöjliga (som du faktiskt gör) en person klingar endast rätt i de övriga tragiska personer som fortsätter snacka skit i den här tråden.

Suzunki

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Hayabusa
Freddy82 skrev:
2491892 Sättet du skriver på gör dig ännu dummare än den bild du försöker måla upp om vbg_snake, känslan av överklassinternateleven, som försöker vinna status på ett sporthojsforum genom att förlöjliga (som du faktiskt gör) en person klingar endast rätt i de övriga tragiska personer som fortsätter snacka skit i den här tråden.
Naturligtvis har han aldrig påstått att han är en svartbältare. Klantigt av mig. Däremot har vbg_snake påstått att han är en kampsportare på hög nivå samt att han gått tjugotalet matcher (som faktiskt är väldigt imponerande). Därav mitt lite missriktade ordval.

Jag ber om ursäkt ifall du upplever mina inlägg som stötande då mitt enda syfte är att få veta mer om vbg_snakes bravader. Ty denna man är en mycket intressant varelse.

Jag vill även passa på att påpeka att vill man vara en kontroversiell person (som vbg_snake faktiskt vill, för det kan du väl ändå inte förneka Freddy?) så bör man tåla en viss motargumentation. Då jag i ärlighetens namn inte tycker att jag på något sätt är för hård mot vbg_snake.

Samtidigt ligger det en stor mängd humor och ironi bakom hela tråden som kan förklara dom minst sagt humoristiska samt ironiska inlägg som faktiskt finns i denna tråden.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
bonny skrev:
2491595 Jag blir lite orolig när jag läser om personer som VBG_snake och, framförallt, gsxrAbusern. Vandrande risker för andras hälsa allt för att de inte ska "ta skit från någon". Är era små egon verkligen så ömtåliga så att ni inte tål en knuff eller en utspilld öl? Tycker ni på fullt allvar att det är allvarligare än en bruten käke? :va
(frågan är retorisk så ni behöver inte svara!)

Sedan kommer jag nog aldrig att förstå varför det alltid är de som är SÅ negativa till slagsmål som hamnar i dem. Kan det vara bristande social kompetens?

Du tycker alltså att jag är en vandrande risk?!
När jag skriver att jag håller inte ens till på stan, för jag undviker allt sånt skit!
Hur och när började du känna mig?!
Hur är jag privat!?
Hur behandlar jag människor som behandlar mej bra!?

Jag behandlar min medmänniskor som dom behandlar mej!

Tex om en kompis sviker mej, så skiter jag i honom "typ" bryter kontakten.

Den vadrande bomben är en människa som är så rädd för livet och folk som måste ta till vapen och andra metoder för att bevisa sej!

Det har jag aldrig gjort.

Kanske om du kände mej så skulle du veta vilken skjysst kille jag är.
Men det gör du inte så var snäll och behåll dina "ryckten" om mej för dej själv.

Skulle vilja se din syn på att dömma människor, mr nolife!

/over and out! Jonas

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Kontroversiell eller inte. Några 20 A-matcher är det knappast snack om. Klubbtävlingar och 4 officiella gala-matcher har det blivigt. Skulle ha blivigt 20 gånger mer om inte det alltid blivigt avbokat pga vikklasser som utesluts osv. Tråkig sport.

Samma text där suzunki som du kopierade. Förstår inte hetset från folk dock. Folk som känner mig vet hurdan jag är. Tycker inte heller jag är speciellt kontroversiell, förstår inte vad du får det ifrån. Tycker du det är kontroversiellt att försvara sig? Isåfall undrar jag? På gatan kanske jag har slagits sammanlagt 10 gånger under åren, och det tycker jag inte är några siffror direkt.

Nejdå Hannez, jag har föreläst rätt många kurser som är på högskolenivå. Gymnasienivå, hmm, 4 av mina avgångselever fick jobb direkt efter skolan. Ett par på Mötesplatsen.se, någon på Ringhals kärnkraft för att jobba med deras intranät i .NET, någon på Lunarstorm som utvecklare om jag inte minns fel.

Vad nu detta har med saken att göra. Nu har jag inte orken att kämpa mot 200 personer längre, mitt svarta bälte rök precis. så jag får väl se mig besegrad och dum i huvudet. Ibland är det kanske guld att tiga :) Ha det bra gott folk

Blanco skrev:
2491725 :klappar
Du är så välkommen :tummenupp

Spännande..... Jag har ganska tidigt i tråden frågat om hans meriter, men icke fått något svar....

Vad har du inte fått svar på? Läs tråden igen isåfall. Folk vrider orden så sjukt här så jag orkar inte mer.

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
vbg_snake skrev:
2492358...
Nejdå Hannez, jag har föreläst rätt många kurser som är på högskolenivå. Gymnasienivå, hmm, 4 av mina avgångselever fick jobb direkt efter skolan. Ett par på Mötesplatsen.se, någon på Ringhals kärnkraft för att jobba med deras intranät i .NET, någon på Lunarstorm som utvecklare om jag inte minns fel.
...

Så du har föreläst på högskola också? Spännande! Vilken skola o vilka kurser?

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
HanneZ skrev:
2492394 Så du har föreläst på högskola också? Spännande! Vilken skola o vilka kurser?

Du kan verkligen inte släppa det här eller?
Ge dig nu!
Han har också gett sej, varför fortsätta här på den här tråden?
/mvh jonas

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
GsxrAbuser skrev:
2492413 Du kan verkligen inte släppa det här eller?
Ge dig nu!
Han har också gett sej, varför fortsätta här på den här tråden?
/mvh jonas
Just nu är jag bara nyfiken på vilken högskola han föreläst på. Han behöver inte svara om han inte vill. På vilken punkt har han gett sig?

Mvh. Hannes

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Den här tråden är mest underhållande på länge.
känslan av att vbg_snake är en ödmjuk person som undviker bråk, som han själv säger, är obefintlig.

Hannez hänger nu upp sig på minsta grej och Susunki retar sig så mycket på vgb_snakes uttalanden att han nu söker med ficklampa för att ta reda på allt om honom.

Nästan så man tycker synd om killen.

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
vbg_snake skrev:
2492358 På gatan kanske jag har slagits sammanlagt 10 gånger under åren, och det tycker jag inte är några siffror direkt.
.
Med tanke på att du brukar ta dig an ett gäng åt gången så blir det ju en ansenlig mängd knäckta revben, näsben & andningsstillestånd:D :D :tuttar
Obs detta var bara ett skämt:rolleyes:<detta är vad vi i bibelbältet kallar en avbön:yoparty för att rädda mitt skinn. Då jag är stor som tre och man mycket väl kan ta miste på min djupa småländska dialekt som utländska torde jag besitta alla kriterier för att åka på en omgång av snaken.:tummenupp

Last edited:

Paradoxy

Guest
slippy skrev:
2492788
känslan av att vbg_snake är en ödmjuk person som undviker bråk, som han själv säger, är obefintlig.

Hannez hänger nu upp sig på minsta grej och Susunki retar sig så mycket på vgb_snakes uttalanden att han nu söker med ficklampa för att ta reda på allt om honom.

Välkommen till Internet.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Exakt det där var också min första tanke. Är det mest i sverige som det kommer folk och vill bråka med dig eller händer det på dina resor runt om i världen också?

Harvest skrev:
2492900 Med tanke på att du brukar ta dig an ett gäng åt gången så blir det ju en ansenlig mängd knäckta revben, näsben & andningsstillestånd:D :D :tuttar

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Denhär tråden är topp 5 på sporthoj!
Fanns en annan rolig tråd som handlade om någon nybilven kille från typ skåne som ville ha tjejer bakpå hojen. Den var rolig som fan!

Internet har bidragit till två stora mycket bra grejer:

1) Porr
2) Humor

Denhär tråden har fått mig att skratta sjukt mycket = längre livslängd.:tummenupp

10 ggr under 25 år eller vad det var är väl mycket med tabke på att han säger ju att han inte gått ut särskillt mycket på krogen. Men vad vet jag, kanske är ett jävla halabalo i Varberg.

Kanske skulle legalisera automatvapen bland allmänheten för att få en terrorbalans ala Kalla kriget!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...