mr_rockster
www.jsfoto.com
Jaa, nu vet du hur det går om man bråkar med fel folk (redigerade mitt inlägg ovan lite med..)
mr_rockster skrev:...
Jag tycker också att poliser borde få preja in motorcyklister i väggar och staket etc om de först bryter mot någon lag....
Paradoxy skrev:2488488Oj, så du har också haft honom som lärare och håller inte med om det jag har skrivit och därför finner du det lustigt. Grattis.
mr_rockster skrev:2488803Jag var också skitcool förra helgen.
Stod på dansgolvet tillsammans med min tjej och några andra. En kille står bakom min tjej och verkligen står och knör sig nära och så hela tiden. Jag säger till honom att han kan väl ge upp med det där, han flinar och fortsätter lite. Jag byter plats med min tjej och ser till att hålla uppe armbågarna lite extra när han istället står och puttar på mig. Jag säger till han att han kan väl ge sig men han fortsätter. En stund senare tar jag ett rejält grabbatag i arslet på han, när han vänder sig om så slickar jag mig runt munnen och tittar honom i ögonen. "Vad faan gör du!" sade han. "Jag trodde du var lite intresserad eftersom du ville stå på mig hela tiden och ville ha kroppskontakt" förklarade jag. Då gick han därifrån. Jag är aldrig i bråk själv men säger ibland till folk vänligt men bestämt. Håller mig på behörigt avstånd från de kända bråkmakarna i stan så slipper man ha med de att göra.
Borde jag nitat killen istället för att klämma han i arslet?
Köra truck va antagligen lite mer utmaningSuomalainen skrev:2489836Är det bara jag som undrar varför man går från systemutvecklare till truckförare?
korvgubbe skrev:
Suomalainen skrev:2489836Är det bara jag som undrar varför man går från systemutvecklare till truckförare?
GsxrAbuser skrev:2489818vbg_snake
Håller med dig i alla dina inlägg!
Själv tar jag inte skit från någon det spelar ingen roll om den har fajtas i 10 år, eller vad som helst, men jag är född sån!
Har extremt kort stubin! som har sraffat sej många gånger.
Tänker inte ta det här, "men" jag har kört kickboxning i 2 år och blev tvungen till att sluta på grund av mitt temprament.
Jag letar absolut inte bråk på "stan/Krogen" är faktiskt väldigt sällan där pga av att jag inte vill strula till det.
Men har äntligen fått lite hjälp sen 3 år tillbaka av min sambo som inte tollererar våld.
Ska nu börja på boxning då jag ser det som en av dom största sporterna i världen.
Men jag tycker ni som sitter och klankar ner på "vbg_snake" är dom som är töntiga , (vissa av er), för det är ni som sitter och jävlas med killen!
Om ni tycker han är en Tönt så behöver ni faktiskt inte sitta här och skriva det eller hur!?
Och du vbg_snake borde ha sett det här komma, skriv inte sånt här på forum för folk älskas att retas och jävlas, så är det.
Lägg ner det här skiten nu allihop!
Alla har en stolthet innomsej och alla måste få ha det.
/mvh Jonas
Och vad det gäller mognads grad så spricker jag av skratt!
Vissa av er måste komma ner på jorden.
Att sitta och härma någons innlägg/ord och så vidare!
Säger jag bara!
Påminner om snobbiga småbarn, som fanns när jag var väldigt ung.
vbg_snake skrev:2490328...
Silverryggen skrev:2491024
Jag får helt enkelt förlita mig på mitt munläder om det skulle hetta till (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Skulle inte det funka får jag väl helt enkelt se till att få igång mina 97 pannor, lägga benen på ryggen och försöka på mig nåt som kan likna springa, funkar inte det får jag väl försöka springa ner individen ( typ som en Catepillar med slitna band och skuren turbo) funkar inte det får jag väl bli galet förbannad, skrika lite (som en Silverrygg, AAAAAHHHHHHHH) och helt enkelt ta en svart-taxi hem ( Toyota Corolla, vit lite rost och kassa bromsar, höger hjullager bak på väg att skära ihop) och lägga mig i soffan å tjura till nån B-serie....
Silverryggen skrev:2491024Interessant tråd...
Gymade friskt från det jag var 16 fram tills 24, typ var noga med mat å sådär va i ganska fin form oxå, då trodde man att man va ball...(typ 18-19bast) sprang runt på stan å gapade på folk, och bråkade, med en T-tröja som var 3 storlekar för liten och armarna slutade i armhålan, man gick ju som man bar en 32" Sony med trinitron-rör oxå
Nu har man blivit lite lönnfet och är ungfär lika smidig/vig som en såndär svart skogssnigel (en sån där stor, ni vet) som har fått en 4,5mm spetsdiabol i ryggen och försöker desperat hinna hem till Prison Break för att titta på alla coola "inmates".
Jag får helt enkelt förlita mig på mitt munläder om det skulle hetta till (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Skulle inte det funka får jag väl helt enkelt se till att få igång mina 97 pannor, lägga benen på ryggen och försöka på mig nåt som kan likna springa, funkar inte det får jag väl försöka springa ner individen ( typ som en Catepillar med slitna band och skuren turbo) funkar inte det får jag väl bli galet förbannad, skrika lite (som en Silverrygg, AAAAAHHHHHHHH) och helt enkelt ta en svart-taxi hem ( Toyota Corolla, vit lite rost och kassa bromsar, höger hjullager bak på väg att skära ihop) och lägga mig i soffan å tjura till nån B-serie....
HanneZ skrev:24906506 år inom IT, 3 år som gymnasielärare, 1 år i lumpen(antar jag), sen en sväng i norge samt även thailand. Detta måste bli _minst_ 11 år. Du är född -81 vilket gör dig till 25, alltså har du arbetat sen du va 14?
Silverryggen skrev:2491024Interessant tråd...
Gymade friskt från det jag var 16 fram tills 24, typ var noga med mat å sådär va i ganska fin form oxå, då trodde man att man va ball...(typ 18-19bast) sprang runt på stan å gapade på folk, och bråkade, med en T-tröja som var 3 storlekar för liten och armarna slutade i armhålan, man gick ju som man bar en 32" Sony med trinitron-rör oxå
Nu har man blivit lite lönnfet och är ungfär lika smidig/vig som en såndär svart skogssnigel (en sån där stor, ni vet) som har fått en 4,5mm spetsdiabol i ryggen och försöker desperat hinna hem till Prison Break för att titta på alla coola "inmates".
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|