HanneZ
Avställd
vbg_snake skrev:2491052Vet inte om du är avundsjuk eller ...
... I aint no fkn rookie MATE ...
... Är jag så otrolig bara för jag vart med om så mycket?...
Inga smilies i världen räcker åt att kommentera det inlägget
vbg_snake skrev:2491052Vet inte om du är avundsjuk eller ...
... I aint no fkn rookie MATE ...
... Är jag så otrolig bara för jag vart med om så mycket?...
HanneZ skrev:2491174Inga smilies i världen räcker åt att kommentera det inlägget
Bryr sig bögar mer än andra?vbg_snake skrev:2491511Ja e du bög eller varför bryr du dig så mycket?? Bara undrar lixom, kan du inte ens svara på den frågan? Antagligen inte..
HanneZ skrev:2491533Bryr sig bögar mer än andra?
Anledning är att du verkligen tror att du är da-shitt. Det är alltid kul med människor som tror sig vara något alldeles, alldeles extra.
HanneZ skrev:2491533Bryr sig bögar mer än andra?
Anledning är att du verkligen tror att du är da-shitt. Det är alltid kul med människor som tror sig vara något alldeles, alldeles extra.
Nja, gymnasienivå-programmering är jag väl inte så där värst intresserad av.vbg_snake skrev:2491573Nej det tycker jag faktiskt nte, men du verkar ju tycka det, annars skulle du nog inte ens bry dig om min kompetens. För undrar man så mycket som du gör, så ligger det något och lurar. Vilket gör mig glad =). Återgå du nu till ditt systemutvecklande
HanneZ skrev:2491590Nja, gymnasienivå-programmering är jag väl inte så där värst intresserad av.
Nej jag sa upp mig igår, numera rattar jag runt på lagret istället o lever livet!
Fem albaner försökte slå ner honom men misslyckades p.ga hans geniala kickboxningsmanövrar, vart känner jag igen den här storyn från?Jag kan inte annat än att skratta. Vad är ni för nördar? Vad för idiot är t ex Perserkatten?? "Man får inte använda knä och armbågar i Sverige..." Såg du nyss K-1 Galan i globen där Johmod Kiatdisjak gick mot Alex Dally? Där körde dom fulla Muaythai reglar. Jag har tränat thaiboxning i 6 år. Åker till thailand och tränar i en månad om 2 veckor
JAG vet vad thaiboxning är för något. Jämför thaiboxning med kickboxning en gång till och du borde skämmas.. Thaiboxning kallas inte för death-boxning för inte. Det är den hårdaste av alla kampsporter. Ni som tror att kampsport inte hjälper på gatan får gärna komma ner till Varberg Halland och gå en NHB (Inga regler) match mot mig så kan vi ju se... 5 Albaner va på mig för två veckorsedan på krogen, ingen fick ner mig, dom gav mig slag efter slag och jag blokerade och slog tillbaks, tillslut slog jag en snubbe så hårt i huvudet så dom slutade. Ni kan tro vad ni vill, men ingen i denna tråden har en gnutta koll. Är en kille här som tränat thaiboxning i 2 år skriver han, och som han nämner, karate, judo, etc, sån skit går inte hem på gatan. Man lär sig vara aggresiv, orädd och jävligt tålig i en kampsport. I thaiboxning får man använda sig av. Armbågar, knä, ben, armar. Prova möt nån som kan alla tekniker, går du för nära har du en armbåge i ansiktet som sänker dig, står du halvlångt ifrån har du en spark på knät / bröstkorgen som sänker dig, för nära och du har ett par välriktade knän i ansiktet och sen kan man slå med händerna också. Så snälla, återgå till erat jävla CS-spelande och lämna kampsporten utanför. Patetiska idioter.
Fem albaner igen? Men till synes vid ett helt annat tillfälle? Oj, denna vbg_snake verkar vara en slags albanmaffia-magnet.Det jag gillar med thai är att det fungerar. Många gånger har det räddat mig från slags, och ur slagsmål. Att se nån fet sopa gå fram och ladda en högersving från 4 meter behöver man inte vara speciellt tränad för att gå ifrån. Räcker att vara lite nykter. Vilket jag oftast alltid är =) Jag råkade ut för en lite sämre historia.
En av nybörjarna hade börjat bråka ute på stan och gick och skröt att han tränade thaiboxning. Vilket är jävligt dumt för det ger oss kampsportare ett ännu sämmre rykte än det vi redan har. Jag gick fram till honom och förklarade att han inte är välkommen i vår klubb om han fortsätter i den stilen. Då skickar han sina fem albankompisar på mig. Som i sin tur säkert hade halva släkten på ingång.
Jag tänkte att jag skall slappa och försöka lösa konflikten i skallen, men ack inte, en idiot kommer bakifrån å ger mig ett slag som revar upp mitt ögonbry. Givetvis blir det kolsvart för mig just då. Jag hade tydligen vänt mig om och lagt en armbåge rakt över munnen och näsan på snubben så han bara försvann. (tackar thailandsträmningen för detta). Under sånna stunder är jag riktigt glad att jag tränat så hårt som ja gjort.
Nu kommer dock det mest intressanta, jag har nämligen två vänner som har varit eller är aktiva inom kickboxning i den lilla staden Varberg. Då vbg_snake har till synes eller haft en mycket imponerande karriär inom denna ädla sport borde mina kära vänner känna till denna person. Det ska bli intressant att se vilka smaskiga detaljer dom har att delge mig.Jag va på krogen för ett par månadersedan. Hade en öl i handen, en invandrare kommer och knuffar mig i sidan med vilje så jag spiller ut ölen.
Frågar om han har tänkt köpa en ny eller iaf be om ursäkt. Han hånflinar åt mig och jag börjar skratta åt honom å vänder honom ryggen.
Blir tillputtad och vänder mig om å frågar vad han sysslar med.
slutar med att jag slog ner 3 personer, en fick bruten näsa, en annan brutet revben och en 3e fick andningen utslagen i en halv minut. Skryt? nej, men blir en kampsportare som tränat på hög nivå sne är det bäst att dra.
Tro det eller ej, jag njöt av varje sekund. Jag hatar folk som skall ut och bråka, speciellt invandrare som tror sig stå högre än alla andra.
Suzunki skrev:2491598...
I'll be back.
Suzunki skrev:2491598Jag har länge varit en smygtittare på SH men aldrig blivit övertygad om att registrera mig.
Men vem kan motstå att vara delaktig i denna guldklimp till tråd? Inte jag ivarjefall!
Här kommer således mitt första inlägg.
vbg_snake verkar vara en så kallad one of a kind som min amerikanske far hade sagt. En snabb google på hans smeknamn gör mig ännu mer intresserad om denna person.
Detta skrev han på ett så som jag uppfattar det dataspelsforum.
Fem albaner försökte slå ner honom men misslyckades p.ga hans geniala kickboxningsmanövrar, vart känner jag igen den här storyn från?
Dock slutar inte historian här kära forumister, denna vbg_snake har nämligen själv skrivit om ännu ett s.k albanbråk. Nämligen på självaste SH. Tillåt mig citera.
Fem albaner igen? Men till synes vid ett helt annat tillfälle? Oj, denna vbg_snake verkar vara en slags albanmaffia-magnet.
Som han själv skrev tidigare i denna tråd har han varit med om ännu ett slagsmål. Dock utmärker sig denna historia från dom två andra, det verkar nämligen inte vara några "albaner" dessa gången. Tämligen konstigt. Dessutom var det endast tre slagskämpar mot vår egna svartbältare vbg_snake. Tillåt mig citera för den glömske.
Nu kommer dock det mest intressanta, jag har nämligen två vänner som har varit eller är aktiva inom kickboxning i den lilla staden Varberg. Då vbg_snake har till synes eller haft en mycket imponerande karriär inom denna ädla sport borde mina kära vänner känna till denna person. Det ska bli intressant att se vilka smaskiga detaljer dom har att delge mig.
Missförstå mig inte kära forumister, jag är inte ute efter att svartmåla någon här. Dock finner jag denna person som mycket underhållande och villig att berätta om sina äventyr i livet. Och vem här vill inte höra mer om SH:s egna Steven Seagal? Tänkte väl det.
Så, mina kära och nyvunna forumister, härmed avslutar jag detta inlägg med ett passande citat - med tanke på testosteronnivån i tråden.
I'll be back.
Suzunki skrev:2491598
I'll be back.
hahaha! klockrent måste jag säga!Suzunki skrev:2491598Jag har länge varit en smygtittare på SH men aldrig blivit övertygad om att registrera mig.
Men vem kan motstå att vara delaktig i denna guldklimp till tråd? Inte jag ivarjefall!
Här kommer således mitt första inlägg.
vbg_snake verkar vara en så kallad one of a kind som min amerikanske far hade sagt. En snabb google på hans smeknamn gör mig ännu mer intresserad om denna person.
Detta skrev han på ett så som jag uppfattar det dataspelsforum.
Fem albaner försökte slå ner honom men misslyckades p.ga hans geniala kickboxningsmanövrar, vart känner jag igen den här storyn från?
Dock slutar inte historian här kära forumister, denna vbg_snake har nämligen själv skrivit om ännu ett s.k albanbråk. Nämligen på självaste SH. Tillåt mig citera.
Fem albaner igen? Men till synes vid ett helt annat tillfälle? Oj, denna vbg_snake verkar vara en slags albanmaffia-magnet.
Som han själv skrev tidigare i denna tråd har han varit med om ännu ett slagsmål. Dock utmärker sig denna historia från dom två andra, det verkar nämligen inte vara några "albaner" dessa gången. Tämligen konstigt. Dessutom var det endast tre slagskämpar mot vår egna svartbältare vbg_snake. Tillåt mig citera för den glömske.
Nu kommer dock det mest intressanta, jag har nämligen två vänner som har varit eller är aktiva inom kickboxning i den lilla staden Varberg. Då vbg_snake har till synes eller haft en mycket imponerande karriär inom denna ädla sport borde mina kära vänner känna till denna person. Det ska bli intressant att se vilka smaskiga detaljer dom har att delge mig.
Missförstå mig inte kära forumister, jag är inte ute efter att svartmåla någon här. Dock finner jag denna person som mycket underhållande och villig att berätta om sina äventyr i livet. Och vem här vill inte höra mer om SH:s egna Steven Seagal? Tänkte väl det.
Så, mina kära och nyvunna forumister, härmed avslutar jag detta inlägg med ett passande citat - med tanke på testosteronnivån i tråden.
I'll be back.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |