Såhär går det när man bråkar med fel folk

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
mr_rockster skrev:
2488803 Jag var också skitcool förra helgen.

Stod på dansgolvet tillsammans med min tjej och några andra. En kille står bakom min tjej och verkligen står och knör sig nära och så hela tiden. Jag säger till honom att han kan väl ge upp med det där, han flinar och fortsätter lite. Jag byter plats med min tjej och ser till att hålla uppe armbågarna lite extra när han istället står och puttar på mig. Jag säger till han att han kan väl ge sig men han fortsätter. En stund senare tar jag ett rejält grabbatag i arslet på han, när han vänder sig om så slickar jag mig runt munnen och tittar honom i ögonen. "Vad faan gör du!" sade han. "Jag trodde du var lite intresserad eftersom du ville stå på mig hela tiden och ville ha kroppskontakt" förklarade jag. Då gick han därifrån. Jag är aldrig i bråk själv men säger ibland till folk vänligt men bestämt. Håller mig på behörigt avstånd från de kända bråkmakarna i stan så slipper man ha med de att göra.

Borde jag nitat killen istället för att klämma han i arslet? ;)
Jag är 110% säker på att det va vbg_snake :yoparty

Gabor

Guest
mr_rockster skrev:
2488803 Jag var också skitcool förra helgen.

Stod på dansgolvet tillsammans med min tjej och några andra. En kille står bakom min tjej och verkligen står och knör sig nära och så hela tiden. Jag säger till honom att han kan väl ge upp med det där, han flinar och fortsätter lite. Jag byter plats med min tjej och ser till att hålla uppe armbågarna lite extra när han istället står och puttar på mig. Jag säger till han att han kan väl ge sig men han fortsätter. En stund senare tar jag ett rejält grabbatag i arslet på han, när han vänder sig om så slickar jag mig runt munnen och tittar honom i ögonen. "Vad faan gör du!" sade han. "Jag trodde du var lite intresserad eftersom du ville stå på mig hela tiden och ville ha kroppskontakt" förklarade jag. Då gick han därifrån. Jag är aldrig i bråk själv men säger ibland till folk vänligt men bestämt. Håller mig på behörigt avstånd från de kända bråkmakarna i stan så slipper man ha med de att göra.

Borde jag nitat killen istället för att klämma han i arslet? ;)

Det hade varit roligare för tråden om du sagt att du greppat pung paket på han sagt att du kan ordna en ordentlig behandling , sen gett honom årets fetaste flygtur över dansgolvet, fått honom att landa som en pingvin, sen att du utstött ett ordentligt Tarzanvrål å slagit dig för bröstet, :yoparty , det hade impat mer just nu....:tummenupp

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Gabor skrev:
2488813 Det hade varit roligare för tråden om du sagt att du greppat pung paket på han sagt att du kan ordna en ordentlig behandling , sen gett honom årets fetaste flygtur över dansgolvet, fått honom att landa som en pingvin, sen att du utstött ett ordentligt Tarzanvrål å slagit dig för bröstet, :yoparty , det hade impat mer just nu....:tummenupp
Jag vet. Men jag kan berätta för dig att det finns en man vid namn Gabor i vår stad och enligt han själv så har han världens största pe*is och alla tjejer i stan är dumma men när han är på kryssning till Finland så får han exakt hur mycket tjejer som helst som bara vill ha han. Han hatar invandrare och är från Tjeckien. Invandrare kommer bara och tar tjejerna och jobben säger han, annat är det med honom, tjeckier jobbar som inga andra! Och nej, han har jag varken tagit ett grabbartag i häcken på eller varit i slagtsmål med, däremot kom han in och berättade historier när jag hade garage i stan...

Så nu vet du det herr Gabor ;)

Gabor

Guest
mr_rockster skrev:
2488897 Jag vet. Men jag kan berätta för dig att det finns en man vid namn Gabor i vår stad och enligt han själv så har han världens största pe*is och alla tjejer i stan är dumma men när han är på kryssning till Finland så får han exakt hur mycket tjejer som helst som bara vill ha han. Han hatar invandrare och är från Tjeckien. Invandrare kommer bara och tar tjejerna och jobben säger han, annat är det med honom, tjeckier jobbar som inga andra! Och nej, han har jag varken tagit ett grabbartag i häcken på eller varit i slagtsmål med, däremot kom han in och berättade historier när jag hade garage i stan...

Så nu vet du det herr Gabor ;)

Ja, det där är humor på högsta nivå....:yoparty . Du vet väl att invandrare är de som hatar just invandrare mest, är mest rasistiska av alla, har störst åderpåle och kan få alla flickor på fall..:rolleyes: .

Detta gäller inte ungrare, det finns fler på SH, bara att kolla.:tungan

Vi slåss aldrig, det är under vår värdighet att slå på de som är lägre stående å svagare.

Vi missionerar, att föra kärlekens och ödmjukhetens tankar till er infödda svenskar och övriga.:tummenupp

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Gabor skrev:
2488927 Ja, det där är humor på högsta nivå....:yoparty . Du vet väl att invandrare är de som hatar just invandrare mest, är mest rasistiska av alla, har störst åderpåle och kan få alla flickor på fall..:rolleyes: .

Detta gäller inte ungrare, det finns fler på SH, bara att kolla.:tungan

Vi slåss aldrig, det är under vår värdighet att slå på de som är lägre stående å svagare.

Vi missionerar, att föra kärlekens och ödmjukhetens tankar till er infödda svenskar och övriga.:tummenupp
Det kan nog mycket väl vara så att han var från ungern och inte tjeckien som jag skrev ;)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
HanneZ skrev:
2488726 Gymnasielärare i 3 år... sen har du flera års erfarenhet av systemutveckling i USA va det va? Sen på Irland, sen hade du varit i Sverige imellan och nu är du i Norge o kör truck...samt född 81. Hur FAN har du hunnit med allt de? :)

Edit: Du hade visst varit i Thailand o tränat da-shitt också :yoparty

Nope, USA stämmer inte. ;) men resten stämmer väl ganska bra. stämmer göre allt :d

mr_rockster skrev:
2488954 Det kan nog mycket väl vara så att han var från ungern och inte tjeckien som jag skrev ;)

Du borde visat han vilket grym fotograf du är och fnissat genom linsen

lolers

Last edited:

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Det där förstår jag inte ens om det skulle vara elakt eller kul eller båda två på en gång... Fnissat genom linsen? que?

vbg_snake skrev:
2488994

Du borde visat han vilket grym fotograf du är och fnissat genom linsen

lolers

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
mr_rockster skrev:
2489010 Det där förstår jag inte ens om det skulle vara elakt eller kul eller båda två på en gång... Fnissat genom linsen? que?

Nädu, må den gåtan leva vidare. :pannkyss

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Nu börjar tråden bli rätt lång, och många har frågat många.. så nu vill jag veta:

Vilka är på riktigt av er?!?! :martialar

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Zee skrev:
2489058 Nu börjar tråden bli rätt lång, och många har frågat många.. så nu vill jag veta:

Jag är på riktigt.

Fast jag hoppas du inte har tvivlat på det. :banana

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
vbg_snake skrev:
2488538 Hur många matcher har du gått?-: ~ runt 20-talet, flertalet utomlands
Vilka andra sporter har du provat på? (även om de bara e me polarna)
Fotboll, innebandy, pingis, TKD, Kung fu, Jujitsu, mm
Vilka sporter har du verkligen tagit en (djup) titt på? Thaiboxning, fotboll, innebady, kung fu
När väcktes ditt intresse för kampsport? Jag har haft astma sedan jag föddes. Spelade fotboll men det va för jobbigt iom allt gräs, simmade i 10 år, men det blev för långt till simmhallen, såg thaiboxning på TV från lumpinee och ville testa det. Sedan vart jag fast
Vad mer finns att träna i din närhet? Karate, Kung fu, Kendo, Jijutsu, BJJ, sport jijutsu etc.
Hur stort e Varberg egentligen? 52 000~

En thaiboxningsträning på Pangang? haha. Jag tog ledigt från jobbet för att enbart dra och träna i thailand :)

Om du känner att du vill fylla ut me något så var vänlig och gör det...
Vad vill du med dessa frågorna? Jag har inget att bevisa egentligen =)

Ville bara kolla så du inte va en av dessa som tränat i ett par år, aldrig provat något o tagit andras åsikter gällandes sporter o hur bra de är.
O frågan om Varbergs storlek har att göra me det här om mindre samhällen där folk känner till att man sportar o söker upp bråk just pga det faktumet.
Själv bor man i Malmö med en kvarts miljon människor, de enda som känner till att man kampsportar är oxå de som aldrig skulle söka bråk me en...

Zee skrev:
2489058 Nu börjar tråden bli rätt lång, och många har frågat många.. så nu vill jag veta:

Ja me, 10 år i gamet...lite drygt

Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Paradoxy skrev:
2489192 Näe, Lisa.

[skinkapåburk]Jaså? Ja, du gör inget vidare bra jobb med att hålla rent i våran kanaaal..[/skinkapåburk]

:backontop

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
HanneZ skrev:
2489344 Ok! Hej jag är skitball o gillar o slåss på stan. Sen har jag lite svårt att hålla mig till sanningen.
Tur att någon kan höja upp statusen på tråden igen ;)

Jag har gått på anabola i 9 år från och till och är jävligt stark men det vet inte de som vill bråka med mig. Min stubin är rätt så kort så putter de till mig så slår jag de sönder och samman, om de bara visste hur stark jag var.

Har även börjat gå med kniv på stan nu. Om någon starkare eller någon som är duktig på kampsport skulle säga något till mig eller putta till mig på krogen så jag spiller lite öl eller liknande och det visar sig att han sedan kan slå ner mig så tar jag fram den och sticker han i magen så är han inte lika kaxig längre... Så går det om man ger sig på fel folk...

Jag tycker också att poliser borde få preja in motorcyklister i väggar och staket etc om de först bryter mot någon lag. Det är aldrig fel med lite övervåld mot den som börjar göra en liten fuling...

Last edited:

Gabor

Guest
mr_rockster skrev:
2489382 Tur att någon kan höja upp statusen på tråden igen ;)

Jag har gått på anabola i 9 år från och till och är jävligt stark men det vet inte de som vill bråka med mig. Min stubin är rätt så kort så putter de till mig så slår jag de sönder och samman, om de bara visste hur stark jag var.

Har även börjat gå med kniv på stan nu. Om någon starkare eller någon som är duktig på kampsport skulle säga något till mig och det visar sig att han sedan kan slå ner mig så tar jag fram den och sticker han i magen så är han inte lika kaxig längre..

:Bugar,Respect..:arsele :Bugar :Bugar ..

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln