Såhär går det när man bråkar med fel folk

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
stoffer skrev:
2487770 Dessutom kramas vi ofta.

Särskilt i Braziliansk JJ. Där kramas vi hela tiden!:pannkyss

Försöker desperat hitta nagot kul att träna här nere! Någon som mot all förmodan vet något?

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
HanneZ skrev:
2485923 Om nån kampsportare ger sig på någon som inte kan slåss tycker jag det är minst lika fegt som när folk rycker upp kniv.

Alla som ger sig på någon tror sig ha ett övertag och är, ergo, fega. Det är ingen som ger sig in i en fight om de tror att det är någon större risk att de får däng.

Nu pratar vi "ger sig på", som i "startar fast det kunde ha undvikits".

Dee_cati skrev:
2486111Kanske stör sig folk på att jag är så liten eller så vill de just ge sig på mig för att de har störst chans på en minisnubbe på drygt 65 kilo?

Se ovan... Q.E.D.

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Seriöst grabbar, är ni på riktigt?

Tror ingen här ens har läst mitt första inlägg..

Briljerar med en historia? Jag va nöjd när jag slog ner 3 invandrare som försökte sätta stopp för mig på krogen. Angående en putt i ryggen. Du missuppfattade nog den.

Han puttade till mig med vilje och hånflinade, jag skrattade och vände ryggen - är det inte #1 att jag inte brydde mig? Sen puttar han till mig. Då har han bevisat att han vill ha stryk. Och jag kan dela ut det.

Jag förstår varför ni mongos inte tycker om min person, för då kan ni inte vara otrevliga eller odrägliga om en sådan person går omkring, för ni vet aldrig när ni möter en. Jag är som sagt alltid nykter när jag går ut, jag gillar inet att dricka sprit, har inget nöje av det. Roligare att gå ut och koppla av.

jag har inte varit i så många slagsmål faktiskt. Vart i thailand och tränat thaiboxning etc (shit vad jag skryter nu... nu blir jag nog jättehatad för jag är en kicker och åker DIT och tränar!!!!)

Folk som känner mig i verkligheten vet att jag är oherthört emot våld på stan och provocerar aldrig fram någonting. Men är det en person som jag vet går runt och försöker leta bråk efter bråk, slår folk som inte kan försvara sig och sedan går på och försöker starta något med mig. Då sätter jag personen på plats. Alla har rätt till en åsikt av mig. Ni kan tycka jag är hur dumma i huvudet som helst osv. Men ni är inte så nöjda när albanligan på 5 fjuniga nördar står och sopar eran polare. DÅ önskar ni att ni kunde lite självförsvar

Så ta era jävla moralkakor och kör dom upp dom i röven. Pinsamt hur folk är här. "kicker, tönt, våldsbenägen". Jag har jobbat som lärare på gymnasienivå i 3 år. Jag är KNAPPAST någon snubbe som ni ser ute och leker kicker.

En ambasadör för sin sport är jag. oavsett vad några pantade dator-fighters tror här. Så snälla, ta erat snack och begrav det. För ni har så lite koll så det finns inte.

Att kampsportare ofta råkar ut för bråk, spec i småstäder är att folk vet att de tränar kampsport och vill sätta sig på dom i t ex fyllan.. sen att många kampsportsutövare tar ner folk på jorden som behöver det, det är INGET fel. Den som motsäger det är så korkad. Den personen som motsäger det hoppas jag seriöst blir anfallen av nån våldsbenägen idiot, så kanske denna person ändrar uppfattning...

Sen skulle det vara kul om någon vågade svara i verkligheten som man gör på nätet.

Angående personen på filmen. Krävs vad, två ögon och en hjärncell för att se att allt va planerat?

Dom stod och diskuterade och såg upptagna ut, deras brud/polare etc stod på balkongen och ville spela in en fight de skulle starta. Sån händer dagligen. Ni som e sånna nätnördar borde väll sett majoriteten av alla sånna filmer nu?

Kom med i matchen och kom ner på jorden förfan. Moralidioter. Den dagen nån av er åker på så mycket stryk eller blir knivhuggna, jadu, kom inte hit och klaga då. För då förtjänar ni antagligen det, såsom ni resonerar.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Kajan skrev:
2487063Har tranat "dontgetintothefight"-utsu nu i 30 ar. Vill inte skryta men har uppnatt mastargraden. Har fuck-if-I-care-baltet samt stora "wouldntpissonyouifyourhairwasonfire"-graden.

:tummenupp :rofl

Kubafor Tsomfan är den ende sanne store mästaren!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
haha vad jag överreagerar, förstår inte hur jag kan bli så arg :D:D:D:D Aye nu skall jag tillbaka till jobbet och käka lite, får vä lse hur mycket flame jag har att läsa när jag e hemma kl 0300. förhoppningsvis ingenting, för folk borde inse.

Vad händer när ord inte hjälper? Då har ni antagligen retat upp personen så mycket så ni blir ihjälslagna :)

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
vbg_snake skrev:
2487923 Seriöst grabbar, är ni på riktigt?

Tror ingen här ens har läst mitt första inlägg..

Briljerar med en historia? Jag va nöjd när jag slog ner 3 invandrare som försökte sätta stopp för mig på krogen. Angående en putt i ryggen. Du missuppfattade nog den.

Han puttade till mig med vilje och hånflinade, jag skrattade och vände ryggen - är det inte #1 att jag inte brydde mig? Sen puttar han till mig. Då har han bevisat att han vill ha stryk. Och jag kan dela ut det.

Jag förstår varför ni mongos inte tycker om min person, för då kan ni inte vara otrevliga eller odrägliga om en sådan person går omkring, för ni vet aldrig när ni möter en. Jag är som sagt alltid nykter när jag går ut, jag gillar inet att dricka sprit, har inget nöje av det. Roligare att gå ut och koppla av.

jag har inte varit i så många slagsmål faktiskt. Vart i thailand och tränat thaiboxning etc (shit vad jag skryter nu... nu blir jag nog jättehatad för jag är en kicker och åker DIT och tränar!!!!)

Folk som känner mig i verkligheten vet att jag är oherthört emot våld på stan och provocerar aldrig fram någonting. Men är det en person som jag vet går runt och försöker leta bråk efter bråk, slår folk som inte kan försvara sig och sedan går på och försöker starta något med mig. Då sätter jag personen på plats. Alla har rätt till en åsikt av mig. Ni kan tycka jag är hur dumma i huvudet som helst osv. Men ni är inte så nöjda när albanligan på 5 fjuniga nördar står och sopar eran polare. DÅ önskar ni att ni kunde lite självförsvar

Så ta era jävla moralkakor och kör dom upp dom i röven. Pinsamt hur folk är här. "kicker, tönt, våldsbenägen". Jag har jobbat som lärare på gymnasienivå i 3 år. Jag är KNAPPAST någon snubbe som ni ser ute och leker kicker.

En ambasadör för sin sport är jag. oavsett vad några pantade dator-fighters tror här. Så snälla, ta erat snack och begrav det. För ni har så lite koll så det finns inte.

Att kampsportare ofta råkar ut för bråk, spec i småstäder är att folk vet att de tränar kampsport och vill sätta sig på dom i t ex fyllan.. sen att många kampsportsutövare tar ner folk på jorden som behöver det, det är INGET fel. Den som motsäger det är så korkad. Den personen som motsäger det hoppas jag seriöst blir anfallen av nån våldsbenägen idiot, så kanske denna person ändrar uppfattning...

Sen skulle det vara kul om någon vågade svara i verkligheten som man gör på nätet.

Angående personen på filmen. Krävs vad, två ögon och en hjärncell för att se att allt va planerat?

Dom stod och diskuterade och såg upptagna ut, deras brud/polare etc stod på balkongen och ville spela in en fight de skulle starta. Sån händer dagligen. Ni som e sånna nätnördar borde väll sett majoriteten av alla sånna filmer nu?

Kom med i matchen och kom ner på jorden förfan. Moralidioter. Den dagen nån av er åker på så mycket stryk eller blir knivhuggna, jadu, kom inte hit och klaga då. För då förtjänar ni antagligen det, såsom ni resonerar.

Jag tror att många kastar skit på dom som gör nåt för att dom själva inte gör nåt om det brakar loss , många vänder bort blicken och låtsas inte se om nån får stryk tex, om nån kommer och ballar sig så går dom därifrån m.m , sen när nån handlar och ger tillbaka så är det oftast den personen som antingen ljuger ihop en ball historia eller så är ha en våldsbenägen idiot enligt många här.......
Men oavsett nationalitet så håller jag med dig, ibland så ruttnar man på folk som kommer och vill bråka, men förr eller senare så kliver bråkstakarna på fel person och då gör det ont, vilket inte är helt fel i mitt tycke ..........

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag vill också kunna slåss. Hyrt ett par kinesfilmer och står o sparkar lite framför tvn. Börjar kunna detta. Ska ut på fredag o testa om jag har lärt mig något!

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
vbg_snake skrev:
2487955 haha vad jag överreagerar, förstår inte hur jag kan bli så arg :D:D:D:D Aye nu skall jag tillbaka till jobbet och käka lite, får vä lse hur mycket flame jag har att läsa när jag e hemma kl 0300. förhoppningsvis ingenting, för folk borde inse.

Vad händer när ord inte hjälper? Då har ni antagligen retat upp personen så mycket så ni blir ihjälslagna :)

PEACE BRO' :krama
Be chillin'

:D

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Kampsport kan vara fint också...mysigt liksom....wax on wax of...sand the floor...HAI!

Bifogat

• thumb_waxonwaxoff.jpg
    thumb_waxonwaxoff.jpg
    7.3 KB · Visningar: 396

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
vbg_snake skrev:
2487923

Du är en ambassadör, javisst. En sådan ambassadör som bara spär på fördomarna mot våran (din och min) sport. Sådana som du som misshandlar folk så de behöver läkarvård för att de puttas borde sitta i fängelse. Skulle inte ni finnas skulle vi vara på god väg att häva proffsboxningsförbudet. Nu verkar det tyvärr gå åt andra hållet istället.

vbg_snake skrev:
2487923
Nu när jag vet vad du går för hade jag nog undvikit det. Som jag ser det kan det inte leda till så mycket gott om du har den inställningen till det. "Våga svara". Ja, alla är rädda för någon som tränat thaiboxning i 7 år.

vbg_snake skrev:
2487923

Ja, ännu ett exempel på din bländande logik. Vissa som knuffas förtjänar att få ben knäckta. Andra som resonerar på vissa sätt förtjänar att bli knivhuggna.

Finns du på riktigt? Snälla, för alla sveriges thaiboxare, säg att du tränar TKD eller något i framtiden.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
vbg_snake skrev:
2487923slutar med att jag slog ner 3 personer, en fick bruten näsa, en annan brutet revben och en 3e fick andningen utslagen i en halv minut. Skryt? nej, men blir en kampsportare som tränat på hög nivå sne är det bäst att dra.

Tro det eller ej, jag njöt av varje sekund. Jag hatar folk som skall ut och bråka, speciellt invandrare som tror sig stå högre än alla andra.

Jag va nöjd när jag slog ner 3 invandrare som försökte sätta stopp för mig på krogen. Angående en putt i ryggen. Du missuppfattade nog den.

jag gillar inet att dricka sprit, har inget nöje av det. Roligare att gå ut och koppla av.

Jag är riktigt ödmjuk och försöker undvika bråk in i det sista.

Jag har jobbat som lärare på gymnasienivå i 3 år.

sen att många kampsportsutövare tar ner folk på jorden som behöver det, det är INGET fel. Den som motsäger det är så korkad. Den personen som motsäger det hoppas jag seriöst blir anfallen av nån våldsbenägen idiot, så kanske denna person ändrar uppfattning...

Jag har samlat några sköna citat av dig här ovan.

Fan vad roligt det börjar bli! Just det där med att du är lärare är som en extra krydda...:rolleyes:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
juha01 skrev:
2488171 Jag har samlat några sköna citat av dig här ovan.

Fan vad roligt det börjar bli! Just det där med att du är lärare är som en extra krydda...:rolleyes:

Åhå, den här pärlan hade jag missat! Bra sammanfattning!

vbg_snake skrev:
sen att många kampsportsutövare tar ner folk på jorden som behöver det, det är INGET fel. Den som motsäger det är så korkad. Den personen som motsäger det hoppas jag seriöst blir anfallen av nån våldsbenägen idiot, så kanske denna person ändrar uppfattning...

Haha. Man ska vara försiktig med sina åsikter verkar det som. Helt plötsligt kanske en av vbg_snakes önskningar slår in, så blir man både knivhuggen och misshandlad av våldsbenägna idioter. :rolleyes:

-Freddy-

Guest
stoffer skrev:
2488124 Sådana som du som misshandlar folk så de behöver läkarvård för att de puttas borde sitta i fängelse. Skulle inte ni finnas skulle vi vara på god väg att häva proffsboxningsförbudet. Nu verkar det tyvärr gå åt andra hållet istället.

Proffsboxningsförbudets vara eller inte vara vägs inte på om folk bråkar på gatan/krogen eller inte. Nackdelarna med proffsboxningen i sig, det som sker i ringen är skäl nog. Det är ialf vad det svenska samhället anser tror jag.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Fan va rolig tråd detta blev. Det rimmar så illa när folk älskar att prata om sig själva och berättar för hela världen hur duktiga de är. Det är inte vad jag kallar för ödmjukhet.

:fart

jente

Guest
HönaPower skrev:
2485988 Jäklar vad mkt tuffingar det finns här, hoppas jag slipper möta er på krogen när ni vill vara lite extra tuffa...men det är nog mest en mognadsfråga...

Jag är 32, & har aldrig slagit ner någon, bara försvarat mig, & oftast gått iväg, det är enklast, våld föder våld, det är en enkel sanning.
Sen att skryta här med att det "kändes jävligt bra" att slå ner en människa, det tycker jag mest är sorgligt, oberonede av situation.

/Peace out!

Har läst så lång i denna tråden och tycker faktsiskt du har sagt det mest mogna saken.

:pannkyss

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
När jag började träna thaiboxning för länge sedan fick jag lära mig någonting mycket användbart. Första träningen tog tränaren ut oss på gatan. Där fick vi kuta fram och tillbaka tills vi nästan stupade. Vi kröp sedan tillbaks in i träningslokalen där tränaren sade:

"Grattis. Ni har just fått lära er den ultimata typen av självförsvar, att inte vara där".

jente

Guest
vbg_snake skrev:
2487923

Men är det en person som jag vet går runt och försöker leta bråk efter bråk, slår folk som inte kan försvara sig och sedan går på och försöker starta något med mig. Då sätter jag personen på plats. Alla har rätt till en åsikt av mig.

Att kampsportare ofta råkar ut för bråk, spec i småstäder är att folk vet att de tränar kampsport och vill sätta sig på dom i t ex fyllan.. sen att många kampsportsutövare tar ner folk på jorden som behöver det, det är INGET fel. Den som motsäger det är så korkad.

Okej att det är en person som dryga sig mot folk som inte kan slåss så är det helt rätt att han kommer få stryk....eget fel då liksom.

Och det andra om liten stad är sant...

Hehe...med tanke på att att folk inte ofta vågar det så tycker jag personligen att man inte behöver öppna käften, jag står för mina svar både på internet och verklighet.

HönaPower skrev:
2488099 Kampsport kan vara fint också...mysigt liksom....wax on wax of...sand the floor...HAI!
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept