Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
Mr_White skrev:2486096En klassisk kicker, fan jag trodde dom dog ut i slutet på 80-talet.
Mr_White skrev:2486096En klassisk kicker, fan jag trodde dom dog ut i slutet på 80-talet.
Kan ju bero på att det oftast finns nån som vet att den tränar kampsport/gym, och ska hävda sig genom att bevisa att han minsan kan spöa den där killen...?kåteämm skrev:2483983
En sak är lite lustig bara, de som håller på att träna med allt vad kampsport heter, gymmar osv osv hamnar mycket oftare i slagsmål än de som inte tränar spec mkt men går ut lika ofta ändå. Bara en tillfällighet? Tveksamt
Även om det ej var meningen att träffa så ser det ju onekligen ut som att han är ute efter att provocera på ett eller annat sätt.... Varför ska han annars ut med armen så där?KalleNorton skrev:Ja, det ser ju inte direkt ut som att han slår till cheyen med flit.
Boxarkillen verkade ju ha både damp och gå på anabola. Sicket stolpskott...
QUOTE=Chrille
Exakt så! Fyllona i den snutten gör ju inget avsiktligt, och sen sitter ett gäng inavlade
moddefjun och hejar på??
Ben_Dover skrev:2486337Kan ju bero på att det oftast finns nån som vet att den tränar kampsport/gym, och ska hävda sig genom att bevisa att han minsan kan spöa den där killen...?
Hördu, du är berättigad till din egen åsikt om trådskaparen, men var snäll och dra inte alla kampsportare över samma kam. För mig är kampsporten en sport, precis som tennis eller baseball. Det finns vissa inom kampsporten som inte slåss. Jag är en av dem. Det är lika naturligt som att det finns folk inom baseballen som inte slåss med baseballträ.Kajan skrev:2487063Tack for underhallande trad!:corn
Har tranat "dontgetintothefight"-utsu nu i 30 ar. Vill inte skryta men har uppnatt mastargraden. Har fuck-if-I-care-baltet samt stora "wouldntpissonyouifyourhairwasonfire"-graden.
Har tranat JJ o brazilianskt samt lite Mukthai men vafan, aldrig anvant.
Lite spilld ol? Kom igen!
Du har lang vag att ga.
vbg_snake skrev:2482727Jag va på krogen för ett par månadersedan. Hade en öl i handen, en invandrare kommer och knuffar mig i sidan med vilje så jag spiller ut ölen.
Frågar om han har tänkt köpa en ny eller iaf be om ursäkt. Han hånflinar åt mig och jag börjar skratta åt honom å vänder honom ryggen.
Blir tillputtad och vänder mig om å frågar vad han sysslar med.
slutar med att jag slog ner 3 personer, en fick bruten näsa, en annan brutet revben och en 3e fick andningen utslagen i en halv minut. Skryt? nej, men blir en kampsportare som tränat på hög nivå sne är det bäst att dra.
Tro det eller ej, jag njöt av varje sekund. Jag hatar folk som skall ut och bråka, speciellt invandrare som tror sig stå högre än alla andra.
vbg_snake skrev:2482809Jag är riktigt ödmjuk och försöker undvika bråk in i det sista. Vissa personer förstår inte det. och dom är enbart ute efter att dela ut en smäll. Då finns det inte mycket annat att göra.
Mot sådana personer är jag inte heller ödmjuk. Dom skall veta att varje gång dom bråkar kan dom ha turen att möta på en person som sopar mattan me ddom å sina fjuniga polare.
Föredömme för kampsporten eller ej. Jag tar inte skit, från någon. Speciellt inte från nån finnig 20-åring som försöker hävda sig genom att putta och skapa osämja.
F.ö va jag helt nykter den kvällen, vilket jag till 90% av gångerna är då jag går ut. Mer koll = mer kontroll
Gellio skrev:2487387men shit människor, sluta mobbas eller vad ni nu håller på med. vill han skriva saker som ni kanske inte tycker om så är det bara att /ignore. låt killen skriva det han vill skriva. visit your own happy place
juha01 skrev:2487361Ang. snubben i filmen. Skapligt övertänd idiot. Inte direkt att han kollade vad som egentligen hände, utan bara smäller på.
Ännu mera
Är du på riktigt, eller är du en av dom här fläjmtrådskaparna??!! Just den fetstilta kommentaren är ju grym!
Konstigt att jag aldrig behövt att slåss, trots att man rör sig mycket ute. Vet inte om det beror på mig som person, eller om det helt enkelt är så att jag bara träffar snälla, gulliga människor överallt?!
Ett tips till dig. Köp aldrig en pistol. Då går det nog snett inom kort, och du sitter inne en lång stund.
Mina två spänn.
Dominator-Rocks skrev:2487566Ursäkta men va faan vart kom pistolen in i bilden är du på ricktigt?
stoffer skrev:...
Kände mig lite attackerad med tanke på att sporterna du raljerar över är precis de som jag nämnde att jag hade tränat tidigare i tråden.
PiEn skrev:2487684Varför är karate fånigt och töntigt ?
t-rex skrev:2487696Du har missuppfattat - det är inte karaten som är fånig och töntig.
op = original poster?t-rex skrev:2487647Well, när man ser någon som op som tydligen menar allvar är det nog dessvärre svårt att vara helt allvarlig. Måste kännas 'bra' när man har sådana ambassadörer för en sport som man faktiskt tycker om!
stoffer skrev:2487252Hördu, du är berättigad till din egen åsikt om trådskaparen, men var snäll och dra inte alla kampsportare över samma kam. För mig är kampsporten en sport, precis som tennis eller baseball. Det finns vissa inom kampsporten som inte slåss. Jag är en av dem. Det är lika naturligt som att det finns folk inom baseballen som inte slåss med baseballträ.
Kände mig lite attackerad med tanke på att sporterna du raljerar över är precis de som jag nämnde att jag hade tränat tidigare i tråden.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|