Såhär går det när man bråkar med fel folk

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Jaa, nu vet du hur det går om man bråkar med fel folk (redigerade mitt inlägg ovan lite med..)
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Tråden är uppe i 5 sidor och ingen har nämnt *trumvirvel* kettingjänget!!

Ba slå kettingen i tacket på dom jevvlarna!!! :mad:

Sen ba BRASSA i HELVET! :hojharley
 

Gabor

Guest
Blir till att ladda DE .50 med lågladdade blydankammo. sen kan knivmännen komma...:yoparty
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
mr_rockster skrev:
...

Jag tycker också att poliser borde få preja in motorcyklister i väggar och staket etc om de först bryter mot någon lag....



Störtlöjligt. F-ö-r-e-b-y-g-g-a-n-d-e prejningar skall det vara. Man vet aldrig vem som kan kaxa upp sig när de sitter på en motorcykel. Polisen har som bekant våldsmonopol i det här landet, lika bra att de får använda det.


Krossa!!!!!! :yoparty

Paradoxy skrev:
2488488 Oj, så du har också haft honom som lärare och håller inte med om det jag har skrivit och därför finner du det lustigt. Grattis.


Du förstod aldrig hur kul det var? Synd. Inte oväntat, men synd, för kul var det!
 
Last edited:

jente

Guest
mr_rockster skrev:
2488803 Jag var också skitcool förra helgen.

Stod på dansgolvet tillsammans med min tjej och några andra. En kille står bakom min tjej och verkligen står och knör sig nära och så hela tiden. Jag säger till honom att han kan väl ge upp med det där, han flinar och fortsätter lite. Jag byter plats med min tjej och ser till att hålla uppe armbågarna lite extra när han istället står och puttar på mig. Jag säger till han att han kan väl ge sig men han fortsätter. En stund senare tar jag ett rejält grabbatag i arslet på han, när han vänder sig om så slickar jag mig runt munnen och tittar honom i ögonen. "Vad faan gör du!" sade han. "Jag trodde du var lite intresserad eftersom du ville stå på mig hela tiden och ville ha kroppskontakt" förklarade jag. Då gick han därifrån. Jag är aldrig i bråk själv men säger ibland till folk vänligt men bestämt. Håller mig på behörigt avstånd från de kända bråkmakarna i stan så slipper man ha med de att göra.

Borde jag nitat killen istället för att klämma han i arslet? ;)

Det va fan mig klockrent gjort :rofl :rofl :rofl :rofl
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
vbg_snake
Håller med dig i alla dina inlägg!
Själv tar jag inte skit från någon det spelar ingen roll om den har fajtas i 10 år, eller vad som helst, men jag är född sån! :D
Har extremt kort stubin! som har sraffat sej många gånger.
Tänker inte ta det här, "men" jag har kört kickboxning i 2 år och blev tvungen till att sluta på grund av mitt temprament.
Jag letar absolut inte bråk på "stan/Krogen" är faktiskt väldigt sällan där pga av att jag inte vill strula till det.
Men har äntligen fått lite hjälp sen 3 år tillbaka av min sambo som inte tollererar våld.
Ska nu börja på boxning då jag ser det som en av dom största sporterna i världen.

Men jag tycker ni som sitter och klankar ner på "vbg_snake" är dom som är töntiga , (vissa av er), för det är ni som sitter och jävlas med killen!
Om ni tycker han är en Tönt så behöver ni faktiskt inte sitta här och skriva det eller hur!?

Och du vbg_snake borde ha sett det här komma, skriv inte sånt här på forum för folk älskas att retas och jävlas, så är det.

Lägg ner det här skiten nu allihop! :tummenupp
Alla har en stolthet innomsej och alla måste få ha det.
/mvh Jonas

Och vad det gäller mognads grad så spricker jag av skratt!
Vissa av er måste komma ner på jorden.
Att sitta och härma någons innlägg/ord och så vidare! :rofl

Säger jag bara!
Påminner om snobbiga småbarn, som fanns när jag var väldigt ung.
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
[/QUOTE]Detta gäller inte ungrare, det finns fler på SH, bara att kolla.:tungan

Vi slåss aldrig, det är under vår värdighet att slå på de som är lägre stående å svagare.

Vi missionerar, att föra kärlekens och ödmjukhetens tankar till er infödda svenskar och övriga.:tummenupp

:tummenupp :pussa ;)
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Suomalainen skrev:
2489836 Är det bara jag som undrar varför man går från systemutvecklare till truckförare? :va

Om du verkligen vill veta så mycket så beror det på personliga skäl.

Jag har jobbat inom IT-branchen i 6 år ungefär. När jag jobbade på Irland och tills jag började som lärare hade jag intresset på topp. Sedan åkte jag till Thailand och tränade thaiboxning, och insåg verkligen att livet inte bara är att jobba röven av sig i en stressig miljö, iaf inte jobba bort sina bästa år.

Från jag va 14 tills för ett halvårsdan satt jag vid datorn och jobbade och lärde mig. även en stor del gick till spelande av QW / Quake. Men intresset för datorer dog ut rejält efter thailandsvistelsen. Vet inte varför. Åtrån efter pengar och karriärslyft gick väl i botten. Insåg att det fanns viktigare saker att göra. Som att få tillbaka lite ungdom.

Åkte till Norge för att spara ihop till motorocykelkörkort och köpa motorcykel. Kommer vara här i två år till tills jag fått ihop en RR cykel och lite annat. Sedan blir det nog att studera till ambulansförare eller något annat intressant.

Där har du varför vissa byter från systemutvecklare till truckförare.

F.ö är detta inte mitt kall i livet som du kanske förstår, ettor och nollor va givetvis inte det heller. ;)

GsxrAbuser skrev:
2489818 vbg_snake
Håller med dig i alla dina inlägg!
Själv tar jag inte skit från någon det spelar ingen roll om den har fajtas i 10 år, eller vad som helst, men jag är född sån! :D
Har extremt kort stubin! som har sraffat sej många gånger.
Tänker inte ta det här, "men" jag har kört kickboxning i 2 år och blev tvungen till att sluta på grund av mitt temprament.
Jag letar absolut inte bråk på "stan/Krogen" är faktiskt väldigt sällan där pga av att jag inte vill strula till det.
Men har äntligen fått lite hjälp sen 3 år tillbaka av min sambo som inte tollererar våld.
Ska nu börja på boxning då jag ser det som en av dom största sporterna i världen.

Men jag tycker ni som sitter och klankar ner på "vbg_snake" är dom som är töntiga , (vissa av er), för det är ni som sitter och jävlas med killen!
Om ni tycker han är en Tönt så behöver ni faktiskt inte sitta här och skriva det eller hur!?

Och du vbg_snake borde ha sett det här komma, skriv inte sånt här på forum för folk älskas att retas och jävlas, så är det.

Lägg ner det här skiten nu allihop! :tummenupp
Alla har en stolthet innomsej och alla måste få ha det.
/mvh Jonas

Och vad det gäller mognads grad så spricker jag av skratt!
Vissa av er måste komma ner på jorden.
Att sitta och härma någons innlägg/ord och så vidare! :rofl

Säger jag bara!
Påminner om snobbiga småbarn, som fanns när jag var väldigt ung.

:tummenupp äntligen enig =)
 
Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
vbg_snake skrev:

6 år inom IT, 3 år som gymnasielärare, 1 år i lumpen(antar jag), sen en sväng i norge samt även thailand. Detta måste bli _minst_ 11 år. Du är född -81 vilket gör dig till 25, alltså har du arbetat sen du va 14?
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Interessant tråd...

Gymade friskt från det jag var 16 fram tills 24, typ var noga med mat å sådär va i ganska fin form oxå, då trodde man att man va ball...(typ 18-19bast) sprang runt på stan å gapade på folk, och bråkade, med en T-tröja som var 3 storlekar för liten och armarna slutade i armhålan, man gick ju som man bar en 32" Sony med trinitron-rör oxå:D

Nu har man blivit lite lönnfet och är ungfär lika smidig/vig som en såndär svart skogssnigel (en sån där stor, ni vet) som har fått en 4,5mm spetsdiabol i ryggen och försöker desperat hinna hem till Prison Break för att titta på alla coola "inmates".
Jag får helt enkelt förlita mig på mitt munläder om det skulle hetta till (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Skulle inte det funka får jag väl helt enkelt se till att få igång mina 97 pannor, lägga benen på ryggen:va och försöka på mig nåt som kan likna springa, funkar inte det får jag väl försöka springa ner individen ( typ som en Catepillar med slitna band och skuren turbo) funkar inte det får jag väl bli galet förbannad, skrika lite (som en Silverrygg, AAAAAHHHHHHHH) och helt enkelt ta en svart-taxi hem ( Toyota Corolla, vit lite rost och kassa bromsar, höger hjullager bak på väg att skära ihop) och lägga mig i soffan å tjura till nån B-serie....:D
 

Paradoxy

Guest
Silverryggen skrev:
2491024
Jag får helt enkelt förlita mig på mitt munläder om det skulle hetta till (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Skulle inte det funka får jag väl helt enkelt se till att få igång mina 97 pannor, lägga benen på ryggen:va och försöka på mig nåt som kan likna springa, funkar inte det får jag väl försöka springa ner individen ( typ som en Catepillar med slitna band och skuren turbo) funkar inte det får jag väl bli galet förbannad, skrika lite (som en Silverrygg, AAAAAHHHHHHHH) och helt enkelt ta en svart-taxi hem ( Toyota Corolla, vit lite rost och kassa bromsar, höger hjullager bak på väg att skära ihop) och lägga mig i soffan å tjura till nån B-serie....:D

Eller så säger du bara exakt det du just skrev och går iväg medans killen skrattar så han gråter :rofl :rofl :rofl
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Silverryggen skrev:
2491024 Interessant tråd...

Gymade friskt från det jag var 16 fram tills 24, typ var noga med mat å sådär va i ganska fin form oxå, då trodde man att man va ball...(typ 18-19bast) sprang runt på stan å gapade på folk, och bråkade, med en T-tröja som var 3 storlekar för liten och armarna slutade i armhålan, man gick ju som man bar en 32" Sony med trinitron-rör oxå:D

Nu har man blivit lite lönnfet och är ungfär lika smidig/vig som en såndär svart skogssnigel (en sån där stor, ni vet) som har fått en 4,5mm spetsdiabol i ryggen och försöker desperat hinna hem till Prison Break för att titta på alla coola "inmates".
Jag får helt enkelt förlita mig på mitt munläder om det skulle hetta till (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Skulle inte det funka får jag väl helt enkelt se till att få igång mina 97 pannor, lägga benen på ryggen:va och försöka på mig nåt som kan likna springa, funkar inte det får jag väl försöka springa ner individen ( typ som en Catepillar med slitna band och skuren turbo) funkar inte det får jag väl bli galet förbannad, skrika lite (som en Silverrygg, AAAAAHHHHHHHH) och helt enkelt ta en svart-taxi hem ( Toyota Corolla, vit lite rost och kassa bromsar, höger hjullager bak på väg att skära ihop) och lägga mig i soffan å tjura till nån B-serie....:D


:D :fakta

(bortsett från att jag har varit stor o biffig nångång i mitt liv)
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
HanneZ skrev:
2490650 6 år inom IT, 3 år som gymnasielärare, 1 år i lumpen(antar jag), sen en sväng i norge samt även thailand. Detta måste bli _minst_ 11 år. Du är född -81 vilket gör dig till 25, alltså har du arbetat sen du va 14?

Vet inte om du är avundsjuk eller vad du försöker uppnå killen? har du inget eget liv att bry dig om?

Lärare i 3 år, inom objektorienterad programmering, analys och design. Databasarkitektur och lite annat. Det är inräknat i mina 6 år inom IT.

C#, VB.NET, VB, T-SQL, SQLServer, ASP, Java, Javascript är språken jag var lärare i. I aint no fkn rookie MATE ;)

Vad blir det då?

18 = Irland 2 år, 20 = Systemutvecklare 2 år, 22, lärare/systemutvecklare- 2½. och nu Norge som jag vart i 9 månader. Känns som du bör läsa lite mattematik, eller kanske sluta gissa? Förstår inte din hets mot mig. Är jag så otrolig bara för jag vart med om så mycket?

Skillnaden på mig och många i min ålder är rätt enkel. Jag har valt att inte gå ut och festa, den tiden har jag lagt på att lära mig nya saker, åkt utomlands och jobbat etc.

Vad har jag vunnit på det? Lite erfarenhet, vad har jag förlorat? Mer än jag tjänat på det faktiskt. en hel ungdom...

Silverryggen skrev:
2491024 Interessant tråd...

Gymade friskt från det jag var 16 fram tills 24, typ var noga med mat å sådär va i ganska fin form oxå, då trodde man att man va ball...(typ 18-19bast) sprang runt på stan å gapade på folk, och bråkade, med en T-tröja som var 3 storlekar för liten och armarna slutade i armhålan, man gick ju som man bar en 32" Sony med trinitron-rör oxå:D

Nu har man blivit lite lönnfet och är ungfär lika smidig/vig som en såndär svart skogssnigel (en sån där stor, ni vet) som har fått en 4,5mm spetsdiabol i ryggen och försöker desperat hinna hem till Prison Break för att titta på alla coola "inmates".
Jag får helt enkelt förlita mig på mitt munläder om det skulle hetta till (( jag e faktiskt asgrymm på att snacka, har gått minst 200 matcher mot min gamla sambo, varav typ 30 utomlands (bil-sem i frankrike -03) så jag e rutinerad)
Skulle inte det funka får jag väl helt enkelt se till att få igång mina 97 pannor, lägga benen på ryggen:va och försöka på mig nåt som kan likna springa, funkar inte det får jag väl försöka springa ner individen ( typ som en Catepillar med slitna band och skuren turbo) funkar inte det får jag väl bli galet förbannad, skrika lite (som en Silverrygg, AAAAAHHHHHHHH) och helt enkelt ta en svart-taxi hem ( Toyota Corolla, vit lite rost och kassa bromsar, höger hjullager bak på väg att skära ihop) och lägga mig i soffan å tjura till nån B-serie....:D

ahaha nu kommer jag sova gott så här sent är det farligt att läsa sånna här roliga texter =)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top