Provkörde en VFR igår och det är väl lika bra att erkänna att jag hade svårt att lämna tillbaka den efter turen.
En blick på prislappen som visade 124.900 gjorde det separationsångesten mindre.
Var från början införstådd med att inte köpa nytt, bättre låta någon annan ta den ekonomiska smällen.
Så till frågan för dagen. VFR 800 kom ju 1998, fanns det några problem med denna årsmodell som
gör att man bör kika på en -99 eller -00?
Finns det någon som rent av har en VFR 800 från -98 och kan ge ett omdömme? Något som strulat, servicekostnader etc.
Honda ströp VFR till 72 kW för att den skulle få bättre försäkringspremie, var det bara här i Sverige eller var det samma för Tyskland?
Ser en massa 72 kW VFR i tyska annonser men jag har hört olika saker om detta.
En blick på prislappen som visade 124.900 gjorde det separationsångesten mindre.
Var från början införstådd med att inte köpa nytt, bättre låta någon annan ta den ekonomiska smällen.
Så till frågan för dagen. VFR 800 kom ju 1998, fanns det några problem med denna årsmodell som
gör att man bör kika på en -99 eller -00?
Finns det någon som rent av har en VFR 800 från -98 och kan ge ett omdömme? Något som strulat, servicekostnader etc.
Honda ströp VFR till 72 kW för att den skulle få bättre försäkringspremie, var det bara här i Sverige eller var det samma för Tyskland?
Ser en massa 72 kW VFR i tyska annonser men jag har hört olika saker om detta.
Last edited: