JayZin skrev:2389372Svik oss inte nu. Behöver lite backup... (Eller någon som tar smällen med mig om vi hamnar i typ Örebro)
Det gör jag så gärna, men då får du bita i handduken sen
-@
JayZin skrev:2389372Svik oss inte nu. Behöver lite backup... (Eller någon som tar smällen med mig om vi hamnar i typ Örebro)
Snail_shell skrev:2387715Emelie??
Här har du världens chans!!
Sen tänker jag sno tråden för en sekund!!
ÄR DET NÅGON PÅ SÖDER SOM TÄNKER UT OCH ÅKA EN SVÄNG I KVÄLL?
Nu får du tillbaka den..
cleaner skrev:2388995Spela roll?
Man kan väl ställa upp på att skjutsa även om man är fast ?
Nejustja det är sverige vi lever i där man skiter i andra och bryr sig
främst om sig själv
War-psycho skrev:2390011Sådärja...
Då är kartorna utskrivna å klara, tack JayZin.
(Han har dock försetts med munkavle, så det är ingen idè att be honom avslöja rutten i förväg.)
Spelar ingen roll... taxichaffisar kan ju ändå inte läsa kartor.Snail_shell skrev:2390020Inget förhands besked Jayzin!
Victor skrev:2388812Du skulle fått om inte en blond chey med två blåa ögon [insert snuskskämt här] frågat före. Skulle du ha matchat hennes kvaliteter så skulle jag lätt gjort det.
Du... vet inte om jag kommer att kunna sova efter att ha fått kartan... De är inte några få möjligheter till felkörningarSnail_shell skrev:2390020Inget förhands besked Jayzin!
INgen röd tröja..
Och din dag blir till ett rent helvete..
£m£li£ skrev:2389450På ett eller annat sätt ska jag nog lyckas ta mig ut imorrn (möjligt att det bara blir Rosenhill, men bättre än inget )
Snail_shell skrev:2390020Inget förhands besked Jayzin!
INgen röd tröja..
Och din dag blir till ett rent helvete..
URSÄKTA..... Vi har aldrig (host) behövt läsa kartor. Alla ska ju ända bara till spybar...!War-psycho skrev:2390200Spelar ingen roll... taxichaffisar kan ju ändå inte läsa kartor.
Hehe... Vi får väl mäta våra kartläsningskunskaper imorrn då.JayZin skrev:2390727URSÄKTA..... Vi har aldrig (host) behövt läsa kartor. Alla ska ju ända bara till spybar...!
Men det händer ju rätt ofta att man stöter på tradare som fastnat lite här och där, hur är det med kartläsningen där då?
Det kan du nog glömma nu...JayZin skrev:2390718... räcker inte det får War-psycho ta över
Det kan bli en tuff match. Lite David Vs Goliat över det helad1ce skrev:2390728Vem kan motstå det.
-@
JayZin skrev:2390739Det kan bli en tuff match. Lite David Vs Goliat över det hela
War-psycho skrev:2390733Hehe... Vi får väl mäta våra kartläsningskunskaper imorrn då.
"Good luck, and may the force be with you."
Det kan du nog glömma nu...
Vi får väl höra på nyheterna när mellangruppen återfinns.
Glöm inte att skicka ett vykort från Afghanistan.JayZin skrev:2390747Som jag sa tidigare min karta tar mig ur Bora bora bergen i Afganistan, så alla ni i mellangruppen be cool, kanske vi stöter på Bin Laden å tjänar en hacka på att lämna in honom..!
War-psycho skrev:2390755Glöm inte att skicka ett vykort från Afghanistan.
Skicka det till Rosenhill, dit vi andra kommer landa.
War-psycho skrev:2390755Glöm inte att skicka ett vykort från Afghanistan.
Skicka det till Rosenhill, dit vi andra kommer landa.
Tack, men det är inge nytt för mig. Bor ju i en Stockholmsförort, så jag har redan sett alla kulturer utom den svenska.JayZin skrev:2390764Ska du inte me´ då på lite spänning? Finns en plats kvar.
Hört att de e skoj å ragga brudar där, lite som lotteri. Du vet inte vad du får eftersom de alla är klädda i burqor. har du riktigt osis kanske en Snail_shell döljer sig bakom slöjan.
Det var väl själva fan vad alla är rädda för söndagskörningen.cleaner skrev:2390765Vete sjutton om jag ens kommer att lyfta imorrn,
nåt hände med hojen när jag skulle starta från stillastående.
Lät POFF och sen gick den bara på 1 cylinder,
mörkt ute nu, skruvar tidigt imorrn bitti får vi se
vad som kan ha hänt, inget oljeläckage på utsidan iaf
och ingen olja i avgaser.
Förhoppningsvis är det bara nånting som har lossnat som
inte sitter skruvat direkt i blocket.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |