JayZin skrev:2388850Varför har alla alltid fel på sina hojjar
d1ce skrev:2388856För att vi inte är täta nog att köra så flådig hoj som du, min vän
-@
Ja d förstås, hur kunde jag glömma att jag e miljonär?? Problemet är ju inte att inföskaffa en "flådig" hoj ( det gör man med lån).d1ce skrev:2388856För att vi inte är täta nog att köra så flådig hoj som du, min vän
-@
Snail_shell skrev:2388966
Det är inte en fråga vad man kör..
Det är hur man kör..
Ja d också, DC1e Ta lite lärdom av en rutinerad herre.....Snail_shell skrev:2388966Nej nej!!
Det är inte en fråga vad man kör..
Det är hur man kör..
JayZin skrev:2388976Ja d också, DC1e Ta lite lärdom av en rutinerad herre.....
Glöm inte röda tröja nu på sön Snail_shell
kul me ninja skrev:2387918Är man singel ere kul å skjutsa...men när man e fast.. så d e tur min qvinna fixat egen hoj å kort
JayZin skrev:2388972Ja d förstås, hur kunde jag glömma att jag e miljonär?? Problemet är ju inte att inföskaffa en "flådig" hoj ( det gör man med lån).
Utan att alla verkar ha mindre problem som man borde kunna fixa hyfsat lätt. Du får det ju funka med din flådiga hoj
JayZin skrev:2388976Ja d också, DC1e Ta lite lärdom av en rutinerad herre.....
Glöm inte röda tröja nu på sön Snail_shell
Snail_shell skrev:2388985Självklart..
Kan ju inte sitta och åka runt osedd!!
( Är det någon som skall till Barkaby i dag? )
Varför gör du inte det själv då?JayZin skrev:2388972Problemet är ju inte att inföskaffa en "flådig" hoj ( det gör man med lån).
Arrrggghhh !!! HÄDARE !!!d1ce skrev:2389044Yeye, men det är lustigare att skruva med en ny hoj, trist med dessa gamla häckar
War-psycho skrev:2389206Arrrggghhh !!! HÄDARE !!!
Den förre som sa nåt liknande hittade en skruvmejsel i däcket på sin hoj i Gnestatrakten.
Hoppas du kommer imorrn, du ska få en specialkarta av mig.
Gruppen med snabba fetton alltså... det är uppfattat.d1ce skrev:2389301Visst hopp om liv finns... Återstår att se, jag låter mitt deltagande göra sig klart på plats imorgon, kommer jag så kommer jag, då blir det en fetsnabb grupp
War-psycho skrev:2389308Gruppen med snabba fetton alltså... det är uppfattat.
Inte jag... får hålla mig bland dom långsamma fettona fortfarande.d1ce skrev:2389313Även där kvalificerar jag mig... Tyvärr!
War-psycho skrev:2389206Varför gör du inte det själv då?
(Och ger Sukan tillbaka till din mamma.)
HAHAHAHA... Vad ska man göra? min mamma e ju så snäll! Dessutom har hon bättre kreditvärdighet än vad jag har.. Och ge tillbaka den??
ALDRIG!! It´s my precious !!!!
Hoppas du kommer imorrn, du ska få en specialkarta av mig.
Vad bra, det kan din grupp behöva.JayZin skrev:2389323När det gäller karta så har jag klippt å klistrat ihop en som reserv. (förbrukade ju 2 st sist) Den här kan ta mig ut ur Bora bora bergen i afganistan om det skulle behövas.
e d så illaWar-psycho skrev:2389327Vad bra, det kan din grupp behöva.
Jo, denna gång kommer ni få köra.JayZin skrev:2389334e d så illa
d1ce skrev:2389301Visst hopp om liv finns... Återstår att se, jag låter mitt deltagande göra sig klart på plats imorgon, kommer jag så kommer jag, då blir det en fetsnabb grupp
-@
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |