Redan gjort...Wonderboy skrev:2385925Ta den bästa![]()
![]()
War-psycho skrev:2385479
Men tips på vägar behöver jag inte denna gång, har redan 4 stycken rutter att välja mellan.
Behöver mest feedback för att veta vilken rutt jag ska välja, av mina alternativ.
Så ös på bara, så väljer jag rutt efter vad jag tror folk helst vill ha.
Är det för långt, för kort, för rakt, för knöligt, för tjatigt, för tråkigt, för snabbt... eller vaddå ?
Låter bra det.TomTen6 skrev:2386018Jag tycker det suger att åka genom södertälje, annars är vägvalet lagom varierat.
War-psycho skrev:2379770Skit... jag vill gärna ha dig med på körningen.
Carro1 skrev:2385656Då ses vi på söndag![]()
Oh, där ser man..War-psycho skrev:2385745Föffan... Rosenhill är givet... vi lär ses två gånger på söndag.![]()
Oh finbesök också£m£li£ skrev:2386312Då kanske t.o.m jag dyker upp igen på söndag.. Om jag inte får tag på utrustning (lönen är snart här
) och bönpall så kanske jag värmer upp platserna åt de andra mellan deras fikapauser
![]()
Stabilt att nästan vara "stammis" där, utan hojj![]()
![]()
Carro1 skrev:2386490
Oh finbesök ocksåtrevligt
Hoppas att vädret inte blir som förra söndagen bara
Emelie du ÄR stammis, det är inget du kan förneka.. jag kan iaf skylla på att jag jobbar där![]()
Frågar du mig är det långt ifrån illa, jag sitter ju också där som ett annat spånhuve£m£li£ skrev:2386532Hehe jomenvisstHåller tummarna jag
F*n då :/ Antar att det är rätt illa egentligen..Aja, det är ju mysigt att sitta och titta på alla kromslädar
![]()
![]()
Ställ finns ju att låna här iallafall, och bönpall bör du nog kunna ragga här i tråden.£m£li£ skrev:2386312Om jag inte får tag på utrustning (lönen är snart här) och bönpall så kanske jag värmer upp platserna åt de andra mellan deras fikapauser
![]()
Carro1 skrev:2386594Frågar du mig är det långt ifrån illa, jag sitter ju också där som ett annat spånhuve![]()
![]()
![]()
War-psycho skrev:2386628Ställ finns ju att låna här iallafall, och bönpall bör du nog kunna ragga här i tråden.
(Dock får du inte åka med mig, vill inte utsätta nån annan för "säkerheten" som mina däck erbjuder.)
Visste du inte?£m£li£ skrev:2386634Hahaha, men du har ju som sagt nåt att skylla påVisste inte att du också kikade på glidarhojjar
![]()
Jo, men däcken var ju i princip nya när jag köpte hojen i vintras, hur skulle jag veta att dom var så kassa?£m£li£ skrev:2386634Haha, men du utsätter dig för det hela tiden.. (du kan inte vara riktigt klok egentligen)
War-psycho skrev:2385995Redan gjort...![]()
Nu ska ni få vad ni tål...hehe.![]()
War-psycho skrev:2385745Föffan... Rosenhill är givet... vi lär ses två gånger på söndag.![]()
Förresten: Rutten är nu spikad !!!
Av 5 alternativ valde jag nummer 6.![]()
Nu kommer ni få vad ni tål.![]()
War-psycho skrev:2386662
Dessutom så kör jag ju därefter, så jag inte tänjer på gränserna (Fråga inte Bananhjärna om det bara, han håller nog inte med.).
Jo, jag tyckte jag såg flera svängar då du inte låg på fet-ställ.. bättringBananhjärna skrev:2386908Jaja... jag är en feg jävel jag vet...![]()
Låter som en utmärkt idé.Bananhjärna skrev:Men Wp, om det här kanske är den sista söndagskörningen och du ändå ska byta däck nästa säsong. Kan vi inte burna ditt bakdäck då? Det räcker ju med att du har 1 mm kvar att köra hem på.![]()
Valrog skrev:2387223SORRY Jag och Ingeli64 kommer inte och förgyller er tillställning den här Söndagen.
Ska upp och köra bana på Söndag![]()
Itacha75 skrev:2387149Klart man är på - ifall hojen fortfarande inte ligger i bitar. Någon annan från Haninge som åker? Så man slipper bullra ensam.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |