Carro1 skrev:2377934Tackar för inbjudan, men själv ska man jobba på söndag.![]()
Då får vi nästan hoppas på lite service den här gången då, du kan väl försöka iaf
![Pannkyss :pannkyss :pannkyss](/img/smilies/action-smiley-032.gif)
-@
Carro1 skrev:2377934Tackar för inbjudan, men själv ska man jobba på söndag.![]()
OK tack, då lägger jag ner vapnen så kan vi köra "krigs-rygg-dunkar-snack" på söndag.War-psycho skrev:2377998Såja såja... det var bara en liten påminnelse i all välmening.![]()
Vill ju att du ska komme med denna gång, så vi kan gagga lite krigsminnen.![]()
Står reg nr i sifferform på regbevisetPlonkan skrev:2377994men kruxet var som sagt hur man "skriver" reg.numrets bokstäver med siffror, vilket jag tyvärr inte lyckades luska fram.![]()
"rugg-dunkar" ?Plonkan skrev:2378004OK tack, då lägger jag ner vapnen så kan vi köra "rugg-dunkar-snack" på söndag.![]()
![]()
![]()
Jo, men det hade jag ju inte med mig...rBy skrev:2378007Står reg nr i sifferform på regbeviset![]()
Ohja, eller så placerar jag någon annan i kassan så man slipper ditt gnatd1ce skrev:2378003Då får vi nästan hoppas på lite service den här gången då, du kan väl försöka iaf![]()
![]()
![]()
-@
Skriv in det i telefonen...Plonkan skrev:2378013Jo, men det hade jag ju inte med mig..., men ska kolla hemma på't och memorera.
![]()
Carro1 skrev:2378019Ohja, eller så placerar jag någon annan i kassan så man slipper ditt gnat![]()
![]()
Men du ska väl inte med ?d1ce skrev:2378003Då får vi nästan hoppas på lite service den här gången då, du kan väl försöka iaf![]()
![]()
![]()
-@
Hm, vänta du bara, rätt som det är så slinter även du på tangenbordet och då...War-psycho skrev:2378009Sorry, kunde inte låta bli...
(Vet att du har ändrat nu.)
Det gör jag ju hela tiden...Plonkan skrev:2378026Hm, vänta du bara, rätt som det är så slinter även du på tangenbordet och då...![]()
![]()
War-psycho skrev:2378025Men du ska väl inte med ?
(Inte anmält dig i pollen iallafall.)
Konstigt att jag inte märkte av något av den där snabbheten när jag åkte med sistd1ce skrev:2378033I'm ghåååstrajder, ungefär... Snabb som fan när man minst anar det, definitivt hemlig också
-@
Zorro kanske?d1ce skrev:2378033I'm ghåååstrajder, ungefär... Snabb som fan när man minst anar det, definitivt hemlig också
-@
d1ce skrev:2377985Bönan, ska du med på söndag? Eller kommer jag få syssla med annat än ligga å mysåka med dig din stoppkloss!
-@
Eller på insidan av låretWar-psycho skrev:2378021Skriv in det i telefonen...![]()
Plonkan skrev:2378043Zorro kanske?![]()
Valrog skrev:2378051STOPPKLOSS????
Akta dig så du inte retar upp en gammal björn...![]()
Carro1 skrev:2378042Konstigt att jag inte märkte av något av den där snabbheten när jag åkte med sist![]()
![]()
Carro1 skrev:2378042Konstigt att jag inte märkte av något av den där snabbheten när jag åkte med sist![]()
![]()
d1ce skrev:2378058Jo, det är min latinocharm isf...![]()
-@
Farbror, alla hr vi våra begränsnignar, synd att just din är hojåka... Du kanske borde ta en kurs? Vi kan börja med att lära dig hitta 2:an, blir lite lättare att hänga med då![]()
-@
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |