Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
JayZin skrev:2378420Ps. vi är bara avundsjuka för att din rosa "greja" drar till sig så mycket söta tjejer.....
Den verkar inte bara dra till sig brewdar..
Tycks funkar rätt bra grabbar också..
JayZin skrev:2378420Ps. vi är bara avundsjuka för att din rosa "greja" drar till sig så mycket söta tjejer.....
Snail_shell skrev:2378454Den verkar inte bara dra till sig brewdar..
Tycks funkar rätt bra grabbar också..
d1ce skrev:2378460Jo, men du måste öva på dina moves, du var inte direkt smidig!
-@
War-psycho skrev:2377998
Vill ju att du ska komme med denna gång, så vi kan gagga lite krigsminnen.
Han e inte lite kräsen Börja klaga på en gång! Kanske vi ska visa vad vi går för, å ge han en dubbel! Blir nog inte mycket mer hojåkande för hans del det här året då.Snail_shell skrev:2378469F-n.. du vet ju att det var nytt..
Det tar lite tid..
Hehe, mjepp bara det inte kittlasPlonkan skrev:2378128Ställer du upp?
JayZin skrev:2379297Ps. har rabatt på smörjmedel om du skulle behöva Ds.
rBy skrev:2379571Hehe, mjepp bara det inte kittlas
Nädu, det är bara om man har lite fäste som det ryker...Road-Ragge skrev:2379079Ska vi snacka 30 -åriga kriget kanske? Jag menar Lützen borde ju du kunna fixa med ditt bakdäck som du tycker så mycket om.
Du kan sluta vela nu, jag kan bestämma åt dig.Bananhjärna skrev:2379648Varför kunde du inte ha ett alternativ i pollen som var:
Jag är en velpelle och kan inte bestämma mig
Skulle behöva en sån just nu.
Jo VILL verkligen, men jag är hundvakt till helgen och det kan bli tajt med tiden...War-psycho skrev:2379670Du kan sluta vela nu, jag kan bestämma åt dig.
Du SKA hänga på.
Okej... som husse förstår jag fullt.Bananhjärna skrev:2379686Jo VILL verkligen, men jag är hundvakt till helgen och det kan bli tajt med tiden...
Det är en kompis hund. En blandrasbyrack på fyra år vid namn Picard.War-psycho skrev:2379722Okej... som husse förstår jag fullt.
Är det din familjs hund, eller nån annans?
Vad för hund, och hur gammal?
Skit... jag vill gärna ha dig med på körningen.Bananhjärna skrev:2379755Det är en kompis hund. En blandrasbyrack på fyra år vid namn Picard.
Hmm om jag går med honom precis innan så... han borde klara sig sex timmar, eller hade du tänkt dra vändan via arboga på söndag.
Fast man kan ju iof alltid avvika tidigare...
War-psycho skrev:2379770Skit... jag vill gärna ha dig med på körningen.
Men eftersom det inte är din (eller din familjs) vovve, så tycker jag du bör stanna med jycken.
Min vovve klarar sig själv, men han är ju hemma i sitt eget hem också.
Det skulle inte vara rätt mot vovven om du lämnade honom så länge, i det här läget.
Så kan du inte få hjälp med hundpassningen, så får du nog prioritera jycken, tyvärr.
(Blir ju lite fel när hundvakten lämnar vovven.)
Btw: Rutten är inte klar, och det är inte säkert att det blir lika lätt att avvika tidigare denna gång.
PM'a mig de vägarna istället, så kan jag lättare planera bort dåliga vägar.Valrog skrev:2379861Kan du inte sända ett PM till mig ang rutten på söndag..Det finns en del vägar jag INTE åker på södersidan tack vare en del insidenter.
Vore tacksamt.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |