BeBe
Full fart spar tid...
......Gammeldansk, Absinth, GaJol-shots och Flytande Ondska dricks med märkvärdig glädje i det sällskapet.![]()
Absint ja....

......Gammeldansk, Absinth, GaJol-shots och Flytande Ondska dricks med märkvärdig glädje i det sällskapet.![]()
Hehe, träffade dig vid Jalla Jalla-vagnen för en 45min sedan. Fan att man har hojen i garage i Tomelilla annars hade jag med varit ute och kört!
Vet inte vilket håll vi kör imorgon, vi kör från Tomelilla iaf.. Häng på där om du inte hittar nån annan!
/sulis
Idag eller? Jisses... ni är ute i god tid!!Kör du med sirbarret så möter ni upp mig på bilbengtsson i sjöbo. tror det var 19:45
Kefflaby, det är JKay territory!Vem kör från kävlinge eller förbi så kan ja kanske haka på redan där..
Hehe, träffade dig vid Jalla Jalla-vagnen för en 45min sedan. Fan att man har hojen i garage i Tomelilla annars hade jag med varit ute och kört!
Vet inte vilket håll vi kör imorgon, vi kör från Tomelilla iaf.. Häng på där om du inte hittar nån annan!
/sulis
Idag eller? Jisses... ni är ute i god tid!!![]()
Vi andra lämnar Eslöv 09:30 imorgon.
afan .. var du där med The Crackless Cracker (saimon) ?? ..
rätt okej väder att köra i!! ...
kan juh mötas på BB i sjöbo .. vid .. 07.45 som jag tror JesperN menade..
Haha, det stämmer.. Crackern, min privata chafför (bil)!
Ja just det, vi skulle ju möta upp med dig (Jesper) i Sjöbo. Klockrent! Ses vid 07.45..![]()
du är fan galen... du skojar inte? eller är jag för full för att fatta.... inte bra när man är full 10 på morgonen.. herregud........![]()
Nu har denne svensken spanat lite på rundan och vid Stockamöllan ser det ut som följande:
Fronten ligger mellan: X 45,7 Y 67,9 och X 56,1 Y 23,8
Fi beräknas anfalla från Norra Vram....M understruket.
Egna s tyrkor har omgrupperat vid Ystad och säkrar infarten till Malmö. Möjlig förstärkning kan ske via 104 till Bjärsjölagård.
Beredduppgift: Ta Kristianstad, upprätta infartspost och genomför FATAM.
Frågor på detta?
VERKSTÄLL!!
![]()
Nu är mullerrören på igen iaf! Återstår bara att lyckas komma upp imorrn...samt lite gött väder!![]()
Samt den extremt känsliga posörfrågan...svart eller rött visir...![]()
hahha..... ush :=( fick inte bra på det testet
Nä, jävla fyllo!![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |