BeBe
Full fart spar tid...
......Gammeldansk, Absinth, GaJol-shots och Flytande Ondska dricks med märkvärdig glädje i det sällskapet.
Absint ja....
......Gammeldansk, Absinth, GaJol-shots och Flytande Ondska dricks med märkvärdig glädje i det sällskapet.
Hehe, träffade dig vid Jalla Jalla-vagnen för en 45min sedan. Fan att man har hojen i garage i Tomelilla annars hade jag med varit ute och kört!
Vet inte vilket håll vi kör imorgon, vi kör från Tomelilla iaf.. Häng på där om du inte hittar nån annan!
/sulis
Idag eller? Jisses... ni är ute i god tid!!Kör du med sirbarret så möter ni upp mig på bilbengtsson i sjöbo. tror det var 19:45
Kefflaby, det är JKay territory!Vem kör från kävlinge eller förbi så kan ja kanske haka på redan där..
Hehe, träffade dig vid Jalla Jalla-vagnen för en 45min sedan. Fan att man har hojen i garage i Tomelilla annars hade jag med varit ute och kört!
Vet inte vilket håll vi kör imorgon, vi kör från Tomelilla iaf.. Häng på där om du inte hittar nån annan!
/sulis
Idag eller? Jisses... ni är ute i god tid!!
Vi andra lämnar Eslöv 09:30 imorgon.
afan .. var du där med The Crackless Cracker (saimon) ?? ..
rätt okej väder att köra i!! ...
kan juh mötas på BB i sjöbo .. vid .. 07.45 som jag tror JesperN menade ..
Haha, det stämmer.. Crackern, min privata chafför (bil)!
Ja just det, vi skulle ju möta upp med dig (Jesper) i Sjöbo. Klockrent! Ses vid 07.45..
du är fan galen... du skojar inte? eller är jag för full för att fatta.... inte bra när man är full 10 på morgonen.. herregud........
Nu har denne svensken spanat lite på rundan och vid Stockamöllan ser det ut som följande:
Fronten ligger mellan: X 45,7 Y 67,9 och X 56,1 Y 23,8
Fi beräknas anfalla från Norra Vram....M understruket.
Egna s tyrkor har omgrupperat vid Ystad och säkrar infarten till Malmö. Möjlig förstärkning kan ske via 104 till Bjärsjölagård.
Beredduppgift: Ta Kristianstad, upprätta infartspost och genomför FATAM.
Frågor på detta?
VERKSTÄLL!!
Nu är mullerrören på igen iaf! Återstår bara att lyckas komma upp imorrn...samt lite gött väder!
Samt den extremt känsliga posörfrågan...svart eller rött visir...
hahha..... ush :=( fick inte bra på det testet
Nä, jävla fyllo!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024