Vi har alla våra problem.
Kanske, men mitt mög har en tendens att tvärdö när den väl bestämmer sig.
men gör också det, men hör alltid ett litet vinande efteråt
Vi har alla våra problem.
Kanske, men mitt mög har en tendens att tvärdö när den väl bestämmer sig.
Rött.....mer porrigt
Citat från pappa "Ska du köra haveri får du fan göra det på förmiddagen, sen ska vi bort!"3188004
Fan, bådar inte gott med sånt här snack dagen innan...3188007men gör också det, men hör alltid ett litet vinande efteråt
Citat från pappa "Ska du köra haveri får du fan göra det på förmiddagen, sen ska vi bort!"
Men den ska nog hålla imorron också.
Fan, bådar inte gott med sånt här snack dagen innan...
Japp! Haka på? Inte med det arselet svingandes på hojen!
Jo, jag startar på PREEM kl 0815. Ska hämta upp Touchman65 en bit bort sen.
Du är välkommen!
Alltså... du gör mig VÄLDIGT orolig... jag har gett dig en karta och Norra Vram var definitivt inte med på den rundan, inte Stockamöllan hellerNu har denne svensken spanat lite på rundan och vid Stockamöllan ser det ut som följande:
Fronten ligger mellan: X 45,7 Y 67,9 och X 56,1 Y 23,8
Fi beräknas anfalla från Norra Vram....M understruket.
Egna s tyrkor har omgrupperat vid Ystad och säkrar infarten till Malmö. Möjlig förstärkning kan ske via 104 till Bjärsjölagård.
Beredduppgift: Ta Kristianstad, upprätta infartspost och genomför FATAM.
Frågor på detta?
VERKSTÄLL!!
Helt klart.3188022haha det kommer gå bra
Japp! Haka på? Inte med det arselet svingandes på hojen!
Jo, jag startar på PREEM kl 0815. Ska hämta upp Touchman65 en bit bort sen.
Du är välkommen!
Alltså... du gör mig VÄLDIGT orolig... jag har gett dig en karta och Norra Vram var definitivt inte med på den rundan, inte Stockamöllan heller
Alltså... du gör mig VÄLDIGT orolig... jag har gett dig en karta och Norra Vram var definitivt inte med på den rundan, inte Stockamöllan heller
Då startar jag 0817 så hinner jag till PREEM i tid
Häpp det sket sig med jobbet. Får hoppas på bra väder imorrn för er, så syns vi på Söndag på Sturup istället
N Vram låter inte som "söder om landsvägen"....beror ju iofs på vilken landsväg man menar...
Fy fan vad bra jag är, på att göra god latte alltså. Hybrid, vad är det för något Gjorde precis en, mmmmmmmmmmmmm. Snart dags för bingen, gäller att vara skärpt imorgon ju.
Fy fan vad bra jag är, på att göra god latte alltså. Hybrid, vad är det för något Gjorde precis en, mmmmmmmmmmmmm. Snart dags för bingen, gäller att vara skärpt imorgon ju.
Sorry, intresset vid tidigare tillfällen har inte varit överdrivet stort så vi har skippat jobbet med det. Finns dock baguetter, kaffe o annat att köpa, precis iom vanligt men till normalprisVad kostar en vilse frukost??? Fixat något nice price??? va?!!?!! Har inte läst om det...
Due...jag hänger med dig hem imorrn...bara för att kunna få en latte!
Vad kostar en vilse frukost??? Fixat något nice price??? va?!!?!! Har inte läst om det...
Som sagt...åsikter om "porriga" visir vill jag ha från en tjej...inte från nån som ska "hänga med hem"....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|