Swish skrev:2405997Ni får stryka mej tills vidare.. Hojen är kraschad... Tror inte jag hinner få den i ordning, pengarna räcker nog inte...
Hur e de med dig? o va hände?
Swish skrev:2405997Ni får stryka mej tills vidare.. Hojen är kraschad... Tror inte jag hinner få den i ordning, pengarna räcker nog inte...
HbgQ skrev:2407369God morgon!!
Ännu en underbar dag för hojåkning...
Det fattas ju fortfarande massa åkare på listan...
PGH får snart plocka fram stora plånboken och muta folk för att åka med.
Lägger väl in ett par kompisar då..
PGH skrev:2407495Yet another day in sumumba! Att bara lägga in en massa kompisar i listan klarar jag också av På pappret har jag hur många polare som helst. Iaf är det lysande HbgQ vi har passerat en halv magisk gräns, 50-sträcket.
Slappa skrev:2406606Var de inte du som kraschade i våras?
imaster skrev:2407580Nu ska jag snart iväg och köpa Ducce!
Om nu inte hojen har några konstiga fel på sig eller ägaren är totalt ovillig att pruta så kommer jag köra ett svart monster på den här turen..!
Zenit skrev:2407583Lycka till med köpet..sitter sj o väntar på kvällsfärgan till tyskland för att hämnta ny hoj
Zenit skrev:2407583Lycka till med köpet..sitter sj o väntar på kvällsfärgan till tyskland för att hämnta ny hoj
imaster skrev:2407596Häftigt! Tyskland är billigt, hittade dock inget som var tillräckligt bra pris på för att det skulle löna sig med resa och inreggning. Vad blir det för nåt då?
PGH skrev:2407598Fan vad najs, det är POWER!!! Fixa hem hojen, fixa till kroppen din så ses vi sen på vägarna. Det är en order! Upp med bild vet ja!
imaster skrev:2407580Nu ska jag snart iväg och köpa Ducce!
Om nu inte hojen har några konstiga fel på sig eller ägaren är totalt ovillig att pruta så kommer jag köra ett svart monster på den här turen..!
AnkanSt4s skrev:2407636Stort grattis och välkommen till en värld av muller
JKay skrev:2407886Va det twinmuller eller växellådsrasmuller du tänkte på?
AnkanSt4s skrev:Stort grattis och välkommen till en värld av muller
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |