Sad Glad skrev:2409410Grattis till nya hojen! Trevligt med ännu en ducce på rundan.
Bild?
Swish skrev:2408013Som vanligt har du fått allt om bakfoten..
hans delar täcker väll din trafikförsäkring?Swish skrev:2408013Som vanligt har du fått allt om bakfoten.. precis som Zenit säger så har jag inte alls kraschat, däremot blivit utprejad, trillade ju inte ens, så det är ävl så långt ifrån krasch man kan kalla det.
Orkar inte berätta vad som hände - det enda jag vet är att jag definitivt är struken från listan, för jag måste sälja hojen som reparationobjekt eller något för att få råd till den andre killens delar. Så jag blir hojlös, och pengalös....
chukabowa skrev:2409638hans delar täcker väll din trafikförsäkring?
El Garto skrev:2410804
52. El Garto - På en sprillans Blackbird, nu får du i alla fall jobba på rakorna PGH
53.
54.
55.
Maverick_ou812 skrev:2410777Nåja.. söderöver sken solen, människorna cyklade runt i shorts och det såg riktigt gott ut med glass på en känd glassabar med uteservering.
Sssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... inte outa mig på det viset.Tingeling skrev:2410947Hur man kan passera "da Aldo" utan att stanna och ta en glass.
Tänk på stackars mig som bor LÅNGT ifrån detta underbara ställe.... Kunde väl ätit lite straciatella för mig, eller citronsorbet... eller chocklad
Öhöhöhh... ha den äran El Garto. Så du tröttnade på Trajjan? Blir väl så när man kört zzr1200 innan. Tillbaka i touringloksträsket alltså?PGH skrev:2410922Fy fan din gris. En sprillans svartfågel, najs. Men e inte det en sporttourer, det duger väl till en oldboy som du. Tur att rakorna inte är så långs på SRW, men så fort det svänger lite så är jag ikapp och om. Fall in i mitt led på runda så får du testa din sprillans hoj o se vad den går för.
Maverick_ou812 skrev:2411934Öhöhöhh... ha den äran El Garto. Så du tröttnade på Trajjan? Blir väl så när man kört zzr1200 innan. Tillbaka i touringloksträsket alltså?
Sen får vi utbilda PGH i det engelska språket lite. Blackbird = Koltrast, inte svartfågel.
Kan se "Gartan" framför mig sittandes på sin taknock och vissla i kvällssolen!
Maverick_ou812 skrev:2411934Öhöhöhh... ha den äran El Garto. Så du tröttnade på Trajjan? Blir väl så när man kört zzr1200 innan. Tillbaka i touringloksträsket alltså?
Sen får vi utbilda PGH i det engelska språket lite. Blackbird = Koltrast, inte svartfågel.
Kan se "Gartan" framför mig sittandes på sin taknock och vissla i kvällssolen!
El Garto skrev:2411950Jepp, tillbaka i touringträsket. Men det var en zx12r jag hade.
Och ja, en VÄLDIGT glad koltrast sitter på taknocken och väntar. Hoppas att det nu inte regnar på torsdag då Koltrasten ska flyga hem.
Jag kommer att göra en Maverick. Dvs köra touring till vardags och banhoj när andan faller på. Det ska inhandlas en banhoj i vinter. Lutar åt en äldre cbr600.
Kanske en liten tripp till Tyskland om jag hittar nåt intressant där (intressant = BILLIGT). Koltrasten var inte billig men jag fick väldigt bra betalt för Trajjan måste jag säga.
PGH skrev:2411965Finns det en fågel som heter svartfågel va va, att det är en cooltrast fattar jag Oavsett kommer han bli frånåkt, kanske iaf.
Ett litet klargörande: Maverick kör ALLTID touring
Om du hör något som mullrar i krokarna idag så är det jag som är ute o rekar SLT. Iklädd skinnställ och regnjacka.El Garto skrev:2411976
Maverick_ou812 skrev:2412014Om du hör något som mullrar i krokarna idag så är det jag som är ute o rekar SLT. Iklädd skinnställ och regnjacka.
Varför är inte du ute och rekar för då? Hojen, kanske inte ska kalla det hoj, men är den sönder?PGH skrev:2412017Glöm inte paraplyet, det går ju inte så fort så det funkar nog
Solid snake skrev:2412027Varför är inte du ute och rekar för då? Hojen, kanske inte ska kalla det hoj, men är den sönder?
Zenit skrev:2412311Så nu e man himma igen o ett steg närmare rundan. Efter 80mil i en van som "bara" gör 120 så e de skönt o sitta himma o kunna kolla ut på sin fina nya ZX400R -94 och bara drömma sig bort till hur man passerar pg på yttern
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|