TwinLoveRace skrev:2415766Hehe, var faktiskt inne på att köpa en sådan hoj för några år sedan, tufft med de där "dammsugarslangarna" till luftburken
Oldschool
TwinLoveRace skrev:2415766Hehe, var faktiskt inne på att köpa en sådan hoj för några år sedan, tufft med de där "dammsugarslangarna" till luftburken
Kazta skrev:2416276Schysst noj Zenit, bara ut och gazza nu med dig. Hjälm kan du köpa på cykelmakaren och benet är det bara att dra en massa varv med silvertape, ev. armera med kvastskaft.
Så fin, så fin.imaster skrev:2417157Nu har jag bilder på mitt monster!
imaster skrev:2417157Nu har jag bilder på mitt monster!
Ser najs utimaster skrev:2417157Nu har jag bilder på mitt monster!
Gött att se, lite bling blingad alltså?imaster skrev:2417157Nu har jag bilder på mitt monster!
Zenit skrev:2416443haha tack ska fundera ut nåt..om jag tejpar krykorna på ryggen kan du köra framför mig o så fånga mig i kåpan som gp förarna när vi stannar?
Kazta skrev:2418489Klart jag gör!!! Har även riggat häftmassa på tailen så det är bara att köra rätt upp i r* .... Oj nu blev det fel (IGEN) Vad jag menar är klart jag fångar dig!!
lahi skrev:2418541Snygg hoj du har skaffat dig Är du tillräckligt återställd nu för att kunna köra?
Kan ju bli lite jobbigt i början... Menmen, lite mindre än fyra veckor kvar till 23:e, det fixar duZenit skrev:2418887Tack
inte riktigt o får tyvärr inte heller fråns tidigast 7sep ska på åter rönken av benet då....sen när säger folk att de inte går o man har den stående nära så blir man ju sugen...blev 2m kört igår
prob. är att växla fick i 1an ju men fick ta i..o sen när man ska stanna så går de inte o ta emot med vänster ben...gick precis när jag prova o flytta över tygnden från höger till vänster igår..så till den 23sep e de bara så att då ska de gå
lahi skrev:2418964Kan ju bli lite jobbigt i början... Menmen, lite mindre än fyra veckor kvar till 23:e, det fixar du
El Garto skrev:2419247Styrketräning!
Vill du ha coaching så pm:a.
6-8 pass i gymmet gör betydligt mer än man tror.
Sjukgymnaster är kärringar och ger dig bara husmorsövningar.
Lite svett och lite smärta gör susen (hmm.. mycket svett och lite smärte är kanske mer realistiskt).
Kom igen, det e bara att jobba på!
Jaså, kan du sådant där? Hur gör man på bästa sätt för att träna upp en axel som gått ordentligt ur led men är tillbaka nu? Jag har nog sträckt det mesta där, och läkaren som drog tillbaka axeln ville att jag skulle gå till sjukgymnast.El Garto skrev:2419247Styrketräning!
Vill du ha coaching så pm:a.
6-8 pass i gymmet gör betydligt mer än man tror.
Sjukgymnaster är kärringar och ger dig bara husmorsövningar.
Lite svett och lite smärta gör susen (hmm.. mycket svett och lite smärte är kanske mer realistiskt).
Kom igen, det e bara att jobba på!
lahi skrev:2419303Jaså, kan du sådant där? Hur gör man på bästa sätt för att träna upp en axel som gått ordentligt ur led men är tillbaka nu? Jag har nog sträckt det mesta där, och läkaren som drog tillbaka axeln ville att jag skulle gå till sjukgymnast.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|