Det gör inget låt dem köra för sig självJKay skrev:2454165Undrar om det är tänkt som en Duccekörning den 23:e?För det va ju fan rent vad det ska komma sånna där.....va hettere?.
![]()
imaster skrev:2454113Aldrig får man va riktigt glad...![]()
![]()
JKay skrev:2454165Undrar om det är tänkt som en Duccekörning den 23:e?För det va ju fan rent vad det ska komma sånna där.....va hettere?.
![]()
Duck skrev:2454764Eller vill du inte bli överglänst![]()
imaster skrev:2454786Vaddå, menar du att S4 Fogarty är en monstermodell i begränsad upplaga som är skitsnygg och lätt överglänser min? Förstår inte vad du pratar om...![]()
![]()
Duck skrev:2454862nä det förstår jag![]()
imaster skrev:2454902
Hoppas dock på en grundlig presentation nästa lördag!![]()
Det där låter så typiskt JKay.Kazta skrev:2454955Man lär sig något nytt varje dag.. Men va fan JKay... nu får du fan ta och skärpa dig!!!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,886536,00.html
JKay skrev:2455207Jahopp....nu va det min tur att få det jäkligt med möjligheter att kunna följa med på SLT.
Det är inte bra o serva hojen....
Ena skruven till oket bak = sönderdragen
Skivorna fram gillade inte nya belägg. Det Da a a rr rr a a rr i styret. MKT! Får söka nya. *Buhuuuu* (DYYYYYRT!!!)
Men för i helv......!!!!![]()
Jaja...jag ska försöka hinna till turen. Sen o andra sidan...bakbromsen använder jag inte och darret kan jag stå ut med.
Äh...det löser sig!![]()
JKay skrev:2455207Jahopp....nu va det min tur att få det jäkligt med möjligheter att kunna följa med på SLT.
Skivorna fram gillade inte nya belägg. Det Da a a rr rr a a rr i styret. MKT! Får söka nya. *Buhuuuu* (DYYYYYRT!!!)
Jaja...jag ska försöka hinna till turen. Sen o andra sidan...bakbromsen använder jag inte och darret kan jag stå ut med.
Äh...det löser sig!![]()
Öh, du använder inte hastighetsmätaren heller, snart kommer din mc vara totaltrasig, allt det du "inte använder" dvs.JKay skrev:2455207Jahopp....nu va det min tur att få det jäkligt med möjligheter att kunna följa med på SLT.
Äh...det löser sig!![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |