Det gör inget låt dem köra för sig själv Antingen får de mecka hela tiden eller så lär de köra vilseJKay skrev:2454165Undrar om det är tänkt som en Duccekörning den 23:e?För det va ju fan rent vad det ska komma sånna där.....va hettere?.
imaster skrev:2454113Aldrig får man va riktigt glad...
JKay skrev:2454165Undrar om det är tänkt som en Duccekörning den 23:e?För det va ju fan rent vad det ska komma sånna där.....va hettere?.
Duck skrev:2454764Eller vill du inte bli överglänst
imaster skrev:2454786Vaddå, menar du att S4 Fogarty är en monstermodell i begränsad upplaga som är skitsnygg och lätt överglänser min? Förstår inte vad du pratar om...
Duck skrev:2454862nä det förstår jag
imaster skrev:2454902
Hoppas dock på en grundlig presentation nästa lördag!
Det där låter så typiskt JKay.Kazta skrev:2454955Man lär sig något nytt varje dag.. Men va fan JKay... nu får du fan ta och skärpa dig!!!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,886536,00.html
Maverick_ou812 skrev:2455028Bla bla bla
JKay skrev:2455207Jahopp....nu va det min tur att få det jäkligt med möjligheter att kunna följa med på SLT.
Det är inte bra o serva hojen....
Ena skruven till oket bak = sönderdragen
Skivorna fram gillade inte nya belägg. Det Da a a rr rr a a rr i styret. MKT! Får söka nya. *Buhuuuu* (DYYYYYRT!!!)
Men för i helv......!!!!
Jaja...jag ska försöka hinna till turen. Sen o andra sidan...bakbromsen använder jag inte och darret kan jag stå ut med.
Äh...det löser sig!
JKay skrev:2455207Jahopp....nu va det min tur att få det jäkligt med möjligheter att kunna följa med på SLT.
Skivorna fram gillade inte nya belägg. Det Da a a rr rr a a rr i styret. MKT! Får söka nya. *Buhuuuu* (DYYYYYRT!!!)
Men för i helv......!!!!
Jaja...jag ska försöka hinna till turen. Sen o andra sidan...bakbromsen använder jag inte och darret kan jag stå ut med.
Äh...det löser sig!
Öh, du använder inte hastighetsmätaren heller, snart kommer din mc vara totaltrasig, allt det du "inte använder" dvs.JKay skrev:2455207Jahopp....nu va det min tur att få det jäkligt med möjligheter att kunna följa med på SLT.
Men för i helv......!!!!
Äh...det löser sig!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |