God morgon till er som vaknat på rätt sida. Andra, vänd om o sov vidare! Najs väder idag. Blir till att ta ut hojen för en runda, ngn som vill med? Kör på fm. Skall fixa lite med lunchdetaljerna också. Nil vill väl ha mat på rundan?!
PGH skrev:2455703God morgon till er som vaknat på rätt sida. Andra, vänd om o sov vidare! Najs väder idag. Blir till att ta ut hojen för en runda, ngn som vill med? Kör på fm. Skall fixa lite med lunchdetaljerna också. Nil vill väl ha mat på rundan?!
Tack PGH!PGH skrev:2455703God morgon till er som vaknat på rätt sida. Andra, vänd om o sov vidare! Najs väder idag. Blir till att ta ut hojen för en runda, ngn som vill med? Kör på fm. Skall fixa lite med lunchdetaljerna också. Idag är jag extra snäll och kör runt med lunch till alla som vill ha!
Maverick_ou812 skrev:2455719Tack PGH!
Jag brukar bli lite hungrig runt 12:15 så om du tittar in med nåt Thailänskt, gärna kyckling, så blir jag glad.
PGH skrev:2455703God morgon till er som vaknat på rätt sida. Andra, vänd om o sov vidare! Najs väder idag. Blir till att ta ut hojen för en runda, ngn som vill med? Kör på fm. Skall fixa lite med lunchdetaljerna också. Nil vill väl ha mat på rundan?!
HbgQ skrev:2455738Jag vill med...
När ska du köra då??
och när är vi tillbaka?
Glömde ju ....
God morgon!!!
i8lusaka skrev:2455998Haj jag har en fråga men jag är ej med i mck jag hoppades på svar ändå
Jag undrar om det är träff i Sjöbo idag?
Har aldrig varit där, när va och hur??
Jepp. Den säger "PGH har för lite att göra på dagarna"PGH skrev:2456265Statistiken talar sitt tydliga språk!!! Pek pek, know what I mean
TwinLoveRace skrev:2456508Hehe Får man statistik på hur många som kör twin, tvåtakt, etc, också?
HbgQ skrev:2456903Det börjar bli dax att öka på spammandet..
Annars kommer vi inte upp till 1500 inlägg...
HbgQ skrev:2457242Här åker man och fyller kylskåpet och när man kommer tillbaka har det bara vart 2 nya inlägg....
Vart har alla spammare tagit vägen????
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |