JKay skrev:2458894Aj äm låst! Aj håp two fajnali rekognajs de cårs får ass!
Tävling:
Vad är det svenska namnet för:
Ortoklorbensalmalononitril?
TwinLoveRace skrev:2458905Jag läste nått om mat(lunch) i tråden, 85kr?,
men orkar inte kolla efter det igen...
Kan ni inte uppdatera första inlägget med lite info om käket?
majoon skrev:2458594har visst glömt o anmäla mig, klart man måste hänga på, era rundor är ju hur goa som helst
Börja undra vart du tagit vägen
TwinLoveRace skrev:2458911Vet inte om det finns ett svenskt namn för det, men det används i tårgasfacklor?
Haha, direkt från http://sv.wikipedia.org/wiki/Ortoklorbensalmalononitril ser jag
TwinLoveRace skrev:2458905Jag läste nått om mat(lunch) i tråden, 85kr?,
men orkar inte kolla efter det igen...
Kan ni inte uppdatera första inlägget med lite info om käket?
Zenit skrev:2459100Upp upp...eller e alla ut o kör?
PGH skrev:2459114Ner ner ner. Nä, idag har jag låtit hojen vila. Skall ut imorgon hade jag tänkt. Ngn? Är i Malmö kl 10 sen skall jag ut i kurvorna.
Skall ni ha mat denna dag eller det är pjur rejsing som gäller????
HbgQ skrev:2459255Hänger gärna på en tur imorgon... Måste vara tillbaka till 13.00
PGH skrev:2459260Det skall vi kunna klara av, kör aldrig vil.............................................
Kamremsbyte då, oljebyte, ventiljustering, osv osv osv, allt utom ventiljustering kan man ju göra själv.AnkanSt4s skrev:24587172000-mila! Det rullar på snabbt när man har kul.
Solid snake skrev:2459287Kamremsbyte då, oljebyte, ventiljustering, osv osv osv, allt utom ventiljustering kan man ju göra själv.
Man kan säkert justera ventilerna också men så långt har inte jag kommit med min än.
Senaste servicen på min hoj som gjordes på verkstad kostade 9000kr, och det var en sån service du gör nu, intressant va?AnkanSt4s skrev:2459329Jag vet.......skäms på mig, var riktigt händig med min cbr600 o fixade det mesta själv.
Men då hade jag ett bra garage, verktyg, och ivrigt påhejjande garagesambos
Solid snake skrev:2459442Senaste servicen på min hoj som gjordes på verkstad kostade 9000kr, och det var en sån service du gör nu, intressant va?
JKay skrev:2459518skräm nu inte upp henne så hon får hjärtsnörp och inte kan komma på turen!
EricMetal skrev:2458919majoon skrev:2458594har visst glömt o anmäla mig, klart man måste hänga på, era rundor är ju hur goa som helst
Börja undra vart du tagit vägen
jo för fan....man e i lund nu...tokgazzar som aldrig förr...tänkte köra långkörning till helgen...bara kolla in lundatråden om du vill haka på...
Du vet att hon har en 996 morot med 4 ventiler/cyl i sin va?Solid snake skrev:2459442Senaste servicen på min hoj som gjordes på verkstad kostade 9000kr, och det var en sån service du gör nu, intressant va?
Ähhhhh.... du glömde ju pungt 1 i instruktionsboken:PGH skrev:2459546Ni som har inköpt en dukke har väl läst det finstilta: "Med anledning av detta köp är det av största vikt att jämte detta ägande även hålla med betydande sparkapital. Detta på grund av att den täta o regelbunda service/reparation har som konsekvens att generera ägaren stora kostnader". Citat Stora Dukatiboken kap 1.
Maverick_ou812 skrev:2459688Du vet att hon har en 996 morot med 4 ventiler/cyl i sin va?
eeehhhhh... du vet att det där är ett vedertaget uttryck för motor va?PGH skrev:2459725Nu äntligen så förstår jag varför dukke har så stora problem. Förklaringen fick vi alla av Mavve ovan
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|