Oddjob
Bannad
Haha här måste man nog instämma lite.. i tisdags på veteranträffenJKay skrev:2460576App app! inte du OXO!
utanför LÖDDE!
(inte hög och inte motorcykelträff )
Haha här måste man nog instämma lite.. i tisdags på veteranträffenJKay skrev:2460576App app! inte du OXO!
JKay skrev:2460373NJaa...han hjälper till att serva ett monster...nånstans i Lands...SKÅNE!
Inläggstatistik: 1,507 (1.79 inlägg per dag)PGH skrev:2460893Så ja, nu över till lite siffror.
- 8 anmälda är mjuka o rara o kör lugnt o säkert, resten är busar. Kan ni gissa vad som beskrivs!?
- 9 skall äta frukost, so far.
- lika många/få skall ha lunch.
Spamlistan, vi börjar nerifrån:
5 är Cel o Solid, 48 inlägg var.
4 är HbgQ, uppryckning va! 51 st
3 är Maverick med 65 meningslösa inlägg
2 är JKay som är riktigt full av skitsnack med hela 87
1 är XXX med 155 st för tråden högst relevanta och seriösa inlägg.
Detta kan bara inte stämma Om alla hade tex varit lika duktiga som JKay hade vi varit uppe i 5655 inlägg. Men nu är vi ju inte det...
Nä, då blir du ju bara svartsjuk.PGH skrev:2459888Vänta lite nu va, Solid på Jkays konto. Har ni ngt på gång eller Nä vänta, jag vill inte veta.
JKay skrev:2460427Men...måste dom ta hjälp av varandra då?
Fixar dom inte det SJÄLV!?!?!
En sån bok får man om man köper ducce, har du köpt en sån?PGH skrev:2459546Ni som har inköpt en dukke har väl läst det finstilta: "Med anledning av detta köp är det av största vikt att jämte detta ägande även hålla med betydande sparkapital. Detta på grund av att den täta o regelbunda service/reparation har som konsekvens att generera ägaren stora kostnader". Citat Stora Dukatiboken kap 1.
PGH skrev:2460893Så ja, nu över till lite siffror.
- 8 anmälda är mjuka o rara o kör lugnt o säkert, resten är busar. Kan ni gissa vad som beskrivs!?
Detta kan bara inte stämma Om alla hade tex varit lika duktiga som JKay hade vi varit uppe i 5655 inlägg. Men nu är vi ju inte det...
JKay skrev:2460576
Ett relevant och seriöst tillägg till...PGH skrev:2460893
PGH skrev:2460893Så ja, nu över till lite siffror.
Zenit skrev:2461081här åstadkommer man 106 inlägg, 107 nu o så kommer man inte ens med på listan
pm om frukost kommer snart
PGH skrev:2461098Jag ber om allra största ursäkt bäste Zenit. Själv får jag det till 99 inlägg från dig, men nu vet vi att jag inte har koll så du har säkert rätt. Hur som helst så skall du så klart finnas med på spamlistan. Hur kan jag gottgöra detta för dig på bästa sätt???
EDIT: Nån som skall gasa idag, är i Malmö vid 1015. Sticker 9.40 så plinga innan va.
majoon skrev:2459674EricMetal skrev:2458919
jo för fan....man e i lund nu...tokgazzar som aldrig förr...tänkte köra långkörning till helgen...bara kolla in lundatråden om du vill haka på...
jo samma här,, ska bara se om nån kan plugga mitt bakdäck idag. fick en oväntad spik igår grrrrrrrr
SirWankalot skrev:2461472Jag förstår inte riktigt....
Kör vi från Eslöv till fikat, eller var det från fikat till Staffanstorp? Och fika där sen?
Innehåller pizza kebab?
Solid snake skrev:2460961Nä DU som är så duktig då, stjärnmecken själv! Drar sönder skruvarna till bakbromsen, pfft jävla jöns!
JKay skrev:2461522Du bör nog rensa öronen (fixa glojärn) för vilken del av "Min bror drog sönder skruven till oket bak" förstog du inte?
JKay skrev:Men...måste dom ta hjälp av varandra då?
Fixar dom inte det SJÄLV!?!?!
Zenit skrev:2461532Kunde du inte mecka själv va
Mitra skrev:2461550Antal inlägg i den här tråden:
PGH 157
Zenit 103
JKay 89
Mavve 66
HbgQ 51
o.s.v
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|