Maverick_ou812 skrev:2461750Nu har Ducceklubben vaknat
CeltaniC skrev:2461786Moi says yello!
Fint väder det är ute, fattas bara en hoj som har mönster på bakdäcket........
Får inte in lönen innan den "heliga dagen" så vet inte riktigt hur jag ska lösa däcksproblemet
PGH skrev:2461813
Dra ett par varv med silvertejp på slitbanan så ordnar det nog sig.
PGH skrev:2461813
67. Schultz
Hmmmmmmmmmmmmmm... nu blir det språkskola igen.JKay skrev:2461891Nu är det hemgång från jobb!
*Poof* Gone... <---Ungdomsspråk
anot skrev:2461896Det är med stor sorg i hjärtat jag ser att det tillkommit en Ducati till. Fast det är klart, jag kan kanske sabotera den då den står i mitt garage... borde inte vara så svårt, räcker nog med att putta lite på den så trillar den väl ihop i en liten hög.
Passa sej krappen, annars vi skera dig kniven fi satan.anot skrev:2461896Det är med stor sorg i hjärtat jag ser att det tillkommit en Ducati till. Fast det är klart, jag kan kanske sabotera den då den står i mitt garage... borde inte vara så svårt, räcker nog med att putta lite på den så trillar den väl ihop i en liten hög.
Zenit skrev:2461911rör inte den tänk om den blir bättre nä bara vänta du de fixar nog sig själv
Maverick_ou812 skrev:2461912Passa sej krappen, annars vi skera dig kniven fi satan.
imaster skrev:2461944Tyvärr så kanske det blir så att en Ducce får avstå rundan pga vad som verkar vara tändningsproblem. Är det nya delar som gäller så blir det nog svårt med ekonomin. Hänger med ändå om inte nån kommer och spontanhandlar min Aprilia men jag hoppas jag får ordning på Monstret...
Maverick_ou812 skrev:2461906Hmmmmmmmmmmmmmm... nu blir det språkskola igen.
Engelskt uppslagsord
poof
male homosexual
Svensk översättning
{nedsättande} bög, fikus (substantiv)
homosexuell man
Men det passar ju kanske. GayKay
JKay skrev:2462103
Zenit skrev:2462113HAHA tack Kayan hur kunde jag missa just de inlägget
Å så tvunget skall det komma in ngn militant vegan som vill ha ett grönt alternativ till lunchen . Så här på rak arm vet jag ej vad som erbjuds för grönbete Vill du att jag skall ta reda på det eller kan vi ta det på plats den 23:e?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|