Solid snake skrev:237015780 posts per sida is teh shiat, orka byta sida hela tiden.
här e en som har fattat
yes, först på sida 2
Solid snake skrev:237015780 posts per sida is teh shiat, orka byta sida hela tiden.
Zenit skrev:2370267här e en som har fattat
yes, först på sida 2
PGH skrev:2370294Men å andra sidan har vi gått från kvantitet till kvalitet, eller hur
Maverick_ou812 skrev:2370620PGH sa kvalité före kvantitet så okej...
Kan fan inte komma mer regn nu! Hedvägen är fan som Flumeride på Liseberg.Swish skrev:2370715Ska ni köra i slutet av september...? Som det ser ut nu kommer det ju vara snö ute då... :S
imaster skrev:2370859
Fler Landskronafolk som ska dit och vill samköra? Annars åker jag förbi Jävlinge och plockar upp sumprunkarna där...
Mohahahahahahahahaaaaaaaaaaa!!Solid snake skrev:2371008Mavve får väl nästan rajslajta duccarna själv, inte så kul med japanarna i samma grupp, de kommer ju hamna efter.
Så säger bara Ducceägarna för att förtränga de otäcka minnena om när japsarna har blåst om er med halvgas....Solid snake skrev:2371008Mavve får väl nästan rajslajta duccarna själv, inte så kul med japanarna i samma grupp, de kommer ju hamna efter.
Glöm inte att leta upp någon som ska köra följebilen och plocka upp alla havererade duccarSolid snake skrev:2371008Mavve får väl nästan rajslajta duccarna själv, inte så kul med japanarna i samma grupp, de kommer ju hamna efter.
Swish skrev:2370715Ska ni köra i slutet av september...? Som det ser ut nu kommer det ju vara snö ute då... :S
På bilens sida står det "Ducati performance" så sjukt mycket effekt och drag i hojarna att delarna inte hinner med att anpassa sig till ultrafarten, det du!Starfighter skrev:2371219Glöm inte att leta upp någon som ska köra följebilen och plocka upp alla havererade duccar
Kräklinge = Kävlinge? Isf kan jag bistå med en garageplats tror jag.Starfighter skrev:2371016Kan möta upp i Saxtorp, såvida jag inte fått tag på garage i Kräklinge tills dess, för då möter jag upp där.
Solid snake skrev:2371699På bilens sida står det "Ducati performance" så sjukt mycket effekt och drag i hojarna att delarna inte hinner med att anpassa sig till ultrafarten, det du!
Kräklinge = Kävlinge? Isf kan jag bistå med en garageplats tror jag.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |