Solid snake
Guest
Ja så fort jag ser en så! Japanska hojar har jag ju kört mot men aldrig en japan.röris skrev:2371717Och när skall du våga testa mot en japan då ???
Ja så fort jag ser en så! Japanska hojar har jag ju kört mot men aldrig en japan.röris skrev:2371717Och när skall du våga testa mot en japan då ???
Solid snake skrev:2371731Ja så fort jag ser en så! Japanska hojar har jag ju kört mot men aldrig en japan.
Hohoho, din flicka vågade inte när det började närma sig 170 ju, fegis.röris skrev:2371739Ja Ja bara märk ord det är ju lätt Kanske svårare att köra ifrån en
JAPANSK HOJ
Det var ju med den gamla min nya är bra mycket lättare att få runt i kurvornaSolid snake skrev:2371753Hohoho, din flicka vågade inte när det började närma sig 170 ju, fegis.
Och vem var det som var ute och luktade på blommorna när vi var ute och körde?
Duccen klarade sig fint genom kurvan och du var på väg ut i skogen med din bandit i tron om att det var en terränghoj.
Bromsa sent är något man kan med brembo, brukar sitta original på en hel del duccar vettu.röris skrev:2371775Det var ju med den gamla min nya är bra mycket lättare att få runt i kurvorna
Blanda inte in damen hon kör ju med det rätta huvudet ju
till skillnad från de flesta andra man kört med vart ju inte jag som ledde turen när man synade gräskanten vart ju någon annnan som bromsade väldigt sent hade tydligen glömt hur skarp kurvan var
PGH skrev:2372327Pinsamt dåligt drag i tråden. Nå ja. Listan i förstainlägget är uppdaterad, vi är nu uppe i fantastiska 27 hojar. Lika pinsamt det Det är ju lite tid kvar, som tur är.
Zenit skrev:2372345lång tid kvar än de fixar sig pg, såja
Zenit skrev:2372345lång tid kvar än de fixar sig pg, såja
EDit: de e faktiskt 28 hojar om du läser hela listan
Maverick_ou812 skrev:2368873Magozzi söp bort min förstaplats, sånt gör man inte ostraffat!
du degraderas till en 33:e plats direct!
PGH skrev:2372349Har inte kunnat sova sedan jag la upp tråden. Måste fixa sig, måste fixa sig, måstefixasig, mtåseixfagis sfdjfiogjsfdsdijzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Skall Magoozi köra 2 hojar eller. Det blir nått nytt för mig
Solid snake skrev:2371699
Kräklinge = Kävlinge? Isf kan jag bistå med en garageplats tror jag.
Kanske är vädret som ger en negativ responsPGH skrev:2372327Pinsamt dåligt drag i tråden. Nå ja. Listan i förstainlägget är uppdaterad, vi är nu uppe i fantastiska 27 hojar. Lika pinsamt det Det är ju lite tid kvar, som tur är.
CeltaniC skrev:2370921Kan fan inte komma mer regn nu! Hedvägen är fan som Flumeride på Liseberg.
Bara till o ta flaxet hem o köra....Briljanto skrev:2368711jävla skit.. kan inte hänga på.. flyttar till Härnösand nästa fredag.. .
men, lite spammande hinner jag väl med =)... hehe
We all are... we all areSwish skrev:2373409Uppenbarligen kunde det det.. Regnat som fan idag med ju... Trött på detta...
JKay skrev:2351273Behöver du inte? HA....
Du AAAANAR inte vad jag har tränat på banan nu!!
Men det får bli i en annan disskution.
Det är babes on wheels som gäller här.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024