PGH skrev:2476276Mitt i prick!!! Är ju orolig för att det kunde gå FÖR fort så att dukken skulle rasa...du vet 50 på 30-väg
De rätt.... Välj japsen den håller i vått o tårt...
PGH skrev:2476276Mitt i prick!!! Är ju orolig för att det kunde gå FÖR fort så att dukken skulle rasa...du vet 50 på 30-väg
EricMetal skrev:2476314hej hej!!
sitter på jobbet o gör så lite som möjligt.. fint väder idag. jooråmensåatte. hmm
SPAAAAAM!!!!!!!
PGH skrev:2476179
Jag tar över så länge. Hoppas att allt går enligt dina planer på sjukshuset. Är det kanske en optimering/bänkning inför rundan på sjukan?
Zenit skrev:2476352HbgQ fick rätt hojen gick rätt igenom
synd bara man fick ett sånt XUG(igt) reg.nr.
Men men skit samma bara jag får åka hoj på lördag...o de ska gå förkylningen har blit bättre så nu e de bara höft fan som börjat jävlas jag ska övertala...
så nu har jag gnällt av mig lite osså...fast på de stora hela så e de jävligt bra nu jag har en hoj som e körklar och står och väntar på mig
HbgQ skrev:2476489Jo det ser jag ju att du gjort... Det har inte vart ett inlägg på evigheter..
Känn nu ingen press o så.PGH skrev:2476234Håli makaråni! Det finns ju lite vett i pöjken ju . Honda är iaf lite bättre än dukkukelikuuu. Helt plötsligt känns det som att denna runda kommer bli hur bra som helst. Fler som skall byta till redia maskiner o göra det hela ännu bättre???
PGH skrev:2476496Ja ja, var tvungen att åka in och köpa en tvättmaskin Skall inte hända fler gånger, hoppas inte iaf.
Misstänker att du hade en japansk tvättmaskin innan.PGH skrev:2476496Ja ja, var tvungen att åka in och köpa en tvättmaskin Skall inte hända fler gånger, hoppas inte iaf.
Maverick_ou812 skrev:2476500Misstänker att du hade en japansk tvättmaskin innan.
HbgQ skrev:2476489
Jag sa ju det..
Varför var du så orolig?
Maverick_ou812 skrev:2476500Misstänker att du hade en japansk tvättmaskin innan.
Maverick_ou812 skrev:2476497Känn nu ingen press o så.
Du får nu ta på dig hela ansvaret att rodda en grupp i ultrasnabbtempo.
Tre enkla regler till din hjälp:
1. Tappa inte bort hela din grupp.
2. Låt inte gruppen tappa bort dig.
3. Låt inte deltagarna somna i såstempot.
Zenit skrev:24765341. De klarar pg aldrig
2. Kan man finna pg
3. Han kör väll inte ducce heller
imaster skrev:2476521God MORGON!
Nån som är sugen på en runda imorrn mitt på dagen? Är sugen på att prova Bassholmavägen igen, den var häftig...
Sad Glad skrev:2476550Ey, Bassholmavägen... den har jag kört på nåt rally nån gång. Håller med dig om att den är häftig, men vart finns den???
Sad Glad skrev:2476550Ey, Bassholmavägen... den har jag kört på nåt rally nån gång. Håller med dig om att den är häftig, men vart finns den???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|