Heij
Ny medlem
Det ska vi väl kunna ta o fixa
En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?Robin_heij skrev:2475454Då blir det en riktig vilserunda
Tränar du?? Jag bara sitter och åker medAnkanSt4s skrev:2474449God eftermiddag!
Äntligen en dag när man kan sluta jobbet i rimlig tid,
spamma lite, och sedan sticka ut på en lång löprunda
(måste ju vara fit inför lördagens långa Gaz! )
Maverick_ou812 skrev:2475509En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?
Jag hittar nätt och jämt ut ur Aaajslööööv. Kom hem för en timme sen, va det dej jag mötte nånstans, i såfall körde du på fel håll eller jagMaverick_ou812 skrev:2475405Vi har också varit ute o rekat delar av rundan ikväll... Nu hittar jag ut ur Aaajslööööv. Resten är fortfarande en gåta.
Maverick_ou812 skrev:2475509En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?
Motorväg ? vid Eslöv?Maverick_ou812 skrev:2475509En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?
KimL skrev:2475638Tjenixen, jag kan nog också hänga på, såvida man får lov att tuta med på en offroadare?
Är det tvunget att beställa mat i förväg? Såg att jag missade att sista klockslaget var klockan 15 för att anmäla vad man skulle ha för mat. Kan man inte beställa där ändån när man är på plats?
/Kim
PGH skrev:2475640
Det går säkert jättebra.
Fast du lär få din sist iom att du inte har en förbeställd pizza, jag själv ska köra någon annanstans och käka för jag orkar inte med att vänta i 30 minuter på mat.KimL skrev:2475659Super nice
Solid snake skrev:2475674Fast du lär få din sist iom att du inte har en förbeställd pizza, jag själv ska köra någon annanstans och käka för jag orkar inte med att vänta i 30 minuter på mat.
Edit: tog ungefär 20-30 minuter för mig att få min pizza förra gången, för vissa andra tog det nästan 2 timmar, så du kan se fram emot att få vänta en stund.
Solid snake skrev:2475674Fast du lär få din sist iom att du inte har en förbeställd pizza, jag själv ska köra någon annanstans och käka för jag orkar inte med att vänta i 30 minuter på mat.
Edit: tog ungefär 20-30 minuter för mig att få min pizza förra gången, för vissa andra tog det nästan 2 timmar, så du kan se fram emot att få vänta en stund.
Tror det är en hel del som inte har beställt pizza så nog ska vi kunna hitta något annat ställe att käka på.KimL skrev:2475692Då kanske man kan få lov att svansa efter dig då och käka på samma ställe som du tänkt? För 2 timmar vill jag inte vänta på en pizza.
Jaja skall du vara så osocialSolid snake skrev:2475709Tror det är en hel del som inte har beställt pizza så nog ska vi kunna hitta något annat ställe att käka på.
Solid snake skrev:2475709Tror det är en hel del som inte har beställt pizza så nog ska vi kunna hitta något annat ställe att käka på.
Okej då kör iväg då Ni lär väl inte komma mer vilse änn oss andraSolid snake skrev:2475732Ja då åker man till nästa håla, tror jag läste att vi (läs ni) ska käka utanför Lessebo eller vad det hette, och finns det inte fler ställen där ni ska käka så drar jag till Lessebo och käkar, vafan sa du nudå?
Nä vi kan nog inte komma bort oss så mycket som ni (gamla.)röris skrev:2475737Okej då kör iväg då Ni lär väl inte komma mer vilse änn oss andra
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|