Söder om landsvägen tour - MCK Vilse™

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Robin_heij skrev:
2475454 Då blir det en riktig vilserunda :yoparty
En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
AnkanSt4s skrev:
2474449 God eftermiddag!

Äntligen en dag när man kan sluta jobbet i rimlig tid,
spamma lite, och sedan sticka ut på en lång löprunda
(måste ju vara fit inför lördagens långa Gaz! :) )
Tränar du?? Jag bara sitter och åker med :)

Heij

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
BMW F 800GS
Maverick_ou812 skrev:
2475509 En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?

Han kanske ska gräva sig under

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Ökar på antalet inlägg:va Men vad skall man skriva som verkar vettigt:va Visst ja det behövs ju inte :rolleyes:
Man kan ju vara vilse i huvet me :tungan
Med alla färger som finns kan manha skoj ju
HBQ du färgar inläggen

Oas

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
Scott Speedster S10, Crescent-
Maverick_ou812 skrev:
2475405 Vi har också varit ute o rekat delar av rundan ikväll... Nu hittar jag ut ur Aaajslööööv. Resten är fortfarande en gåta.
Jag hittar nätt och jämt ut ur Aaajslööööv. Kom hem för en timme sen, va det dej jag mötte nånstans, i såfall körde du på fel håll eller jag:va

Maverick_ou812 skrev:
2475509 En sak är iallfall säker, PGH säger under motorvägen, jag säger över motorvägen. Vi är överrens om att det är samma motorväg vi passerar och vi landar på samma ställe. Har vi ett problem här eller?
:confused: :skrattaåt :skrattaåt

Last edited:

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
VFR -08
Maverick_ou812 skrev:
Motorväg ? vid Eslöv?

ÄHH, måste vara gårdstånga, då går den över, fast är det vid/mot (från någon annanstans) flyinge så går det under.

Ja vi får väll se på Lördag.:arsele

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Yamaha R7, 2022
Tjenixen, jag kan nog också hänga på, såvida man får lov att tuta med på en offroadare? :yoparty

Är det tvunget att beställa mat i förväg? Såg att jag missade att sista klockslaget var klockan 15 för att anmäla vad man skulle ha för mat. Kan man inte beställa där ändån när man är på plats?

/Kim

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Så där ja, hemma igen efter flera timmars arbete. Ja ja, du har rätt Mavve för en gångs skull. Den går över. Nog om det. Fan vad ni har snackat skit medan jag varit iväg. :tungan

KimL skrev:
2475638 Tjenixen, jag kan nog också hänga på, såvida man får lov att tuta med på en offroadare? :yoparty

Är det tvunget att beställa mat i förväg? Såg att jag missade att sista klockslaget var klockan 15 för att anmäla vad man skulle ha för mat. Kan man inte beställa där ändån när man är på plats?

/Kim

Det går säkert jättebra.

Last edited:

Solid snake

Guest
KimL skrev:
2475659 Super nice :D
Fast du lär få din sist iom att du inte har en förbeställd pizza, jag själv ska köra någon annanstans och käka för jag orkar inte med att vänta i 30 minuter på mat.

Edit: tog ungefär 20-30 minuter för mig att få min pizza förra gången, för vissa andra tog det nästan 2 timmar, så du kan se fram emot att få vänta en stund. :tummenupp

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Solid snake skrev:
2475674 Fast du lär få din sist iom att du inte har en förbeställd pizza, jag själv ska köra någon annanstans och käka för jag orkar inte med att vänta i 30 minuter på mat.

Edit: tog ungefär 20-30 minuter för mig att få min pizza förra gången, för vissa andra tog det nästan 2 timmar, så du kan se fram emot att få vänta en stund. :tummenupp

Precis 20-30min så du ska inte klaga :pannkyss
Vi fick vänta 1,5h

Men det var de fan värt....

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Yamaha R7, 2022
Solid snake skrev:
2475674 Fast du lär få din sist iom att du inte har en förbeställd pizza, jag själv ska köra någon annanstans och käka för jag orkar inte med att vänta i 30 minuter på mat.

Då kanske man kan få lov att svansa efter dig då och käka på samma ställe som du tänkt? För 2 timmar vill jag inte vänta på en pizza.

Solid snake

Guest
KimL skrev:
2475692 Då kanske man kan få lov att svansa efter dig då och käka på samma ställe som du tänkt? För 2 timmar vill jag inte vänta på en pizza.
Tror det är en hel del som inte har beställt pizza så nog ska vi kunna hitta något annat ställe att käka på. :tummenupp

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Solid snake skrev:
2475709 Tror det är en hel del som inte har beställt pizza så nog ska vi kunna hitta något annat ställe att käka på. :tummenupp
Jaja skall du vara så osocial :confused:
Tänk om där bara finns ett matställe då :D

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Solid snake skrev:
2475732 Ja då åker man till nästa håla, tror jag läste att vi (läs ni) ska käka utanför Lessebo eller vad det hette, och finns det inte fler ställen där ni ska käka så drar jag till Lessebo och käkar, vafan sa du nudå? :7peta :fatta! ;)
Okej då kör iväg då :rolleyes: Ni lär väl inte komma mer vilse änn oss andra:D

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Var det verkligen ingen som gjorde som jag sa och såg filmen på SVT1 kl 21?
Då har ni missat något stort. Det var 2a eller 3e gången jag såg den och den blir bara bättre för varje gång. I sanning ett stycke kulturhistoria.

Och om en stund dyker en annan hjälte upp i rutan, OZZY.

Och i lurarna just nu ljuder gamla goda låtar med Uriah Heep, bl a Lady in black, Sunrise, July morning. Ni som inte upplevt 70-talet har förmodligen missat även det här.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln