Starstriker
Som man googlar får man svar
Södermalm är det bästa med hela Stockholm.
Det förstår jag, du bor ju i Danmark. Same same.
Södermalm är det bästa med hela Stockholm.
Den stackaren är veckopendlare och fick hugga första bästa. Så jo, Söder it is.Det där har jag funderat på i minst 10 år, säkert 15.
Men din kompis, han bor väl inte på Södermalm? Ni var väl där för att kolla på Maraton eller något? I så fall får du kärchra dig ordentligt när du kommer hem.
Några få bra saker med Söder finsn dock:
- Merparten av alla drägg samlas där istället för att spridas ut
- Det går inga förortsgäng på bio där så vill man slippa laserpekare och mobilsignaler och slagsmål kan man gå på bio på Söder
- Det finns några trevliga restauranger
Jag stod just i en fyllematkö och fick höra alla grönsakspunkare beställa sina veggokorvar och veggoburgare. Man blir fan mörkrädd. Har dessa människor rösträtt? :räddÅh Valmers slår in öppna dörrar!
Välkommen till verkligheten Valmers!
Men du fångar den på ett roligt sätt
Pfft, du har visst inte varit i Danmark.Det förstår jag, du bor ju i Danmark. Same same.
Ja, jag kan förstå att söderpöbeln dricker sina avslagna öl just på Söder. Socialbidraget räcker ju längre då.Söder är den enda stadsdelen som duger när det kommer till att dricka öl.
Precis det frågade jag mig också när någon jävla palestinateater började sjunga utanför fönstret klockan 04.00. Barfota givetvis.Vuxet?
Ja, jag kan förstå att söderpöbeln dricker sina avslagna öl just på Söder. Socialbidraget räcker ju längre då.
Precis det frågade jag mig också när någon jävla palestinateater började sjunga utanför fönstret klockan 04.00. Barfota givetvis.
Men vaffan är det för fel på det där packet? Är det genetiskt betingat? Är hjärnorna sönderbrajade?Fy fan vad skönt att just du åkte på ett jeng hemslöjdare.
Dreja is life, träsmycken och knektfrilla too.
Där som är så fint! Det var du som ej passade in!Jag har bott i Karlstad.
Det va fan inte kul !
Men vaffan är det för fel på det där packet? Är det genetiskt betingat? Är hjärnorna sönderbrajade?
Säger killen från Karlstad :hajkNu har vi iallafall supit runt lite på Stureplan, det kompenserar ju iallafall lite mot söderbesudlingen, även om det är turistvarning. :högaffel :johndeere
Vänta lite nu.. Är det inte bara inflyttade bönder, från exempelvid Karlstad, som bor på Södermalm? Det spelar ingen roll var dom bor. Är man inte född i Stockholm är man inte stockholmare.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |