lungt.donziR1 skrev:2323691Jag skulle gärna ta en repa men har inte fått mitt nya ställ och vill inte åka utan. Men nästa helg kanske??
någon annan??
lungt.donziR1 skrev:2323691Jag skulle gärna ta en repa men har inte fått mitt nya ställ och vill inte åka utan. Men nästa helg kanske??
Turken i samma hus som swedie bor i verkar bra. Röken lämnade sin jacka där iaf. Snabbt o bra. Birkakorset. Gula huset på högersida(om du kommer från city) Kiosken/skomakare/video i bottenvåningen.Wassup skrev:2323674ringde och snacka med lelles idag och dom sa att det lätt tar över en vecka för att skicka iväg stället på rep. då funderar jag på att spara dom där 200 kr soppa som det kostar att åka till lelles fram och tillbaka och kanske lägga dom pengarna hos nån skräddare (om det går snabbare för dom).
Behöver tips nu från er som vart med ett tag.
vill som sagt inte vänta nästan 2 veckor för att kunna åka.
och orkar inte böka med kedjan varje gång skiten ska på.
är det nån som även har lust att ta en repa imorgon?
Wassup skrev:2323674ringde och snacka med lelles idag och dom sa att det lätt tar över en vecka för att skicka iväg stället på rep. då funderar jag på att spara dom där 200 kr soppa som det kostar att åka till lelles fram och tillbaka och kanske lägga dom pengarna hos nån skräddare (om det går snabbare för dom).
Behöver tips nu från er som vart med ett tag.
vill som sagt inte vänta nästan 2 veckor för att kunna åka.
och orkar inte böka med kedjan varje gång skiten ska på.
är det nån som även har lust att ta en repa imorgon?
Marcus_72 skrev:2323399Till rätt pris är allt intressant. Duccen har riktigt sköna linjer dessutom.
Är den sprajlans?
NR:7 skrev:2323559Här står man och vinkar som en tok och du känner inte igen en
stod vid kysrkan vid stora torget i södertälje och vinka och man får ingen respoms
//Micke
Wassup skrev:2324223tackar för alla tips har även fått tips om Elias Skrädderi. ligger mitt emot shusibaren i stan. någon som vet nått om det stället?? annars tror jag jag såg det där på nygatan ligger det brevit tattueringsstället??
vilken tid imorgon??
jora där emellan : )gymfrida skrev:2324597Ja det ligger precis där!
Tja vid 11:00-11:30 tiden??
Passar det?
Frida
Wassup skrev:2324894jora där emellan : )
någon mer???
Wassup skrev:2324894jora där emellan : )
någon mer???
gymfrida skrev:2324153
Vågar du inte visa dig vid Karlssons utan hoj???
FreddeH skrev:2324163Sorry! När? I går kväll eller?
rfb skrev:2326030Där var ju jag o käka i fredags..."lotsen", fikade eller åt ni? Deras nachos med kyckling var !!!
Borde hänga med någon gång, verkar ju vara "fikagänget nr 1"!!!
(bildbevis...)
NR:7 skrev:2325129Nja klockan var väll typ 16 eller nått
Minimorran skrev:2325641Hemma igen... 43 koppar kaffe senare...
Hoppas att rundan blev bra och att ni missade regnet! Själv gled jag runt i solsken i alla fall..
Hmmm... jag vet ju att han vid tillfället tänkte på min stjärt...FreddeH skrev:2326397
Fiiina bilder! Lännström ser mordisk ut...
Minimorran skrev:2326438
när blir nästa tur?
Det varnas för regn.. men vi som inte är gjorda av socker kanske kan våga oss ut ändå??gymfrida skrev:2326446Morrn???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|