VKR
Ny medlem
Härligt,härligt håller ett öga på sidan och hakar på så fort tillfälle ges ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
He,he inte riktigt så stor....heigo skrev:Ps. Så länge du inte har en sån här kåpa![]()
![]()
heigo skrev:Ps. Så länge du inte har en sån här kåpa![]()
![]()
Warburton skrev:Det lär vi göra. Där om inte annat!![]()
303 skrev:Aha, då var det er jag snackade cycle cat med på Rosenhill![]()
Heli skrev:Kommer snart att finnas en sån bild vid slusstugan som förfrågan till en viss täljebo............... nja ska inte avslöja vad Svante ska skriva på den.
![]()
303 skrev:Aha, då var det er jag snackade cycle cat med på Rosenhill![]()
Haha, den där är odödlig. Fan vad länge man kommer att ha kul åt den!heigo skrev:Ps. Så länge du inte har en sån här kåpa![]()
![]()
Aha. Var det du? Fan, minnet sviker. Hade för mig att du hade en 916? Såg så många hojar idag att det går runt i huvvet på mig303 skrev:Aha, då var det er jag snackade cycle cat med på Rosenhill![]()
Ducatrasi?Heli skrev:En fråga röd "dusati" med krashpuckar?![]()
Det bästa är att det verkligen står "Kjell" på kåpan också.svampe skrev:Hehe, jag har redan visat annonsen på den för han som har ägt en sån kåpa.
Den var så djävla kass så han skruvade av den och ställde i ett dike nära Flen.
Han har samma namn som annonsören.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=51392
![]()
![]()
![]()
Warburton skrev:Det bästa är att det verkligen står "Kjell" på kåpan också.
Nu när jag tänker på det så är det lite som ditt ställ ju, Heli. Som det står Heli på. Ni kanske borde slänga på en sån där kåpa på er 750?
Skulle definitivt dra åt sig blickar på Brostugan!![]()
Warburton skrev:Det bästa är att det verkligen står "Kjell" på kåpan också.
Nu när jag tänker på det så är det lite som ditt ställ ju, Heli. Som det står Heli på. Ni kanske borde slänga på en sån där kåpa på er 750?
Skulle definitivt dra åt sig blickar på Brostugan!![]()
hahaha! det var ju smashboll ju!svampe skrev:
som om inte du moobade mig upprepade gånger för min torrkoppling idag!Heli skrev:![]()
![]()
App app inte mobbas.![]()
Mobba Svampe istället det brukar ju jag göra. Du har inte sett hans gamla skinnställ.![]()
Here we go again... Tröttnar du aldrig?Heli skrev:Ja den skramlar ju så när den startas![]()
![]()
Warburton skrev:Here we go again... Tröttnar du aldrig?![]()
Nej, och bara det är ju egentligen en sjuhelvetes smashboll, så i ditt läge skulle jag ligga lågt...Heli skrev:Har ju ingen egen hoj längre som kan gnatas om.
Warburton skrev:Nej, och bara det är ju egentligen en sjuhelvetes smashboll, så i ditt läge skulle jag ligga lågt...![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |