Södertäljefolk som vill köra!!

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Ofyfan inte kul att klota inte.
Lite förvirrad tur vart det som sagt. Men alltid trevligt att träffa nytt folk.
Ace hur gick det med hojjen då?
Har visserligen inte så stor betydelse då. Finns de som lever på att fixa hojjar Huvudsaken är att man klarar sig själv

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
lille rille skrev:
skämt å sido du sensei nu börjar jag få ordning på tillern så nu lär det bli littew lätare å hänga på :tungan :yoparty :banana
Gott det..

Jag försvinner dock en vecka nu... SEMESTER!!!!

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Iceman1975 skrev:
Tack själva!! :tummenupp
Heli: Man lär sig nya vägar varje dag.. :rolleyes:
Kul trotts viss förvirring på slutet..

Tempot var lite högre än jag brukar ha :rodnar , men det funka!

/Lännström

Skönt att du ialla fall kör i ditt tempo :tummenupp
Då får vi ta det lite lugnare nästa gång, så alla tycker det blir "roligast" i slutändan. :) Idag får jag sitta och underhålla dottern när Svampe är ute och åker. :(

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Ace Niki skrev:
Ja som sagt, det var en väldigt trevlig tur igår.

Tyvärr slutade min kväll inte lika bra. Misslyckad wheelie, slog över i hög fart :( Lånad och oförsäkrad hoj. Jag själv är hel.

Oj, det där låter dyrt! Men huvudsaken är att du är ok. För det är du? Helt?

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Ace Niki skrev:
Ja som sagt, det var en väldigt trevlig tur igår.

Tyvärr slutade min kväll inte lika bra. Misslyckad wheelie, slog över i hög fart :( Lånad och oförsäkrad hoj. Jag själv är hel.

Aj aj men hoppas du får låna en annan hoj tills du köpt egen, skönt att det gick bra. :) Vi ses kanske fler gånger.

FreddeH

La Famiglia aprilia Svezia
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Tuono 1127 R och en Mille
Heli skrev:
Skönt att du ialla fall kör i ditt tempo :tummenupp
Då får vi ta det lite lugnare nästa gång, så alla tycker det blir "roligast" i slutändan. :) Idag får jag sitta och underhålla dottern när Svampe är ute och åker. :(

Hmm... dags att skaffa sidovagn kanske så hela familjen kan åka?? :rofl
*duckar*

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
FreddeH skrev:
Hmm... dags att skaffa sidovagn kanske så hela familjen kan åka?? :rofl
*duckar*
Ducka och Göm dig :brinnerup , att du kan komma med sådana hädelser.
Vi får väl leka var för sig i stället :)

FreddeH

Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Heli skrev:
Ducka och Göm dig :brinnerup , att du kan komma med sådana hädelser.
Vi får väl leka var för sig i stället :)

Alltid kul att retas :banana :banana :banana

När får du en egen hoj igen då??

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
FreddeH skrev:
Alltid kul att retas :banana :banana :banana

När får du en egen hoj igen då??

Vad ska man tro nästa decenniet kanske,när vi hittar pengar över i nån håla. Vi har ju sommarstugan som ska fixas oxå. Vi får väl se men det blir förmodligen en klassiker. :va Jag övertar Svantes hoj och han får en ny, för mig räcker den tillräckligt. Den kan mer än jag !!!!!!!!!!!! :fakta

FreddeH

Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Heli skrev:
Vad ska man tro nästa decenniet kanske,när vi hittar pengar över i nån håla. Vi har ju sommarstugan som ska fixas oxå. Vi får väl se men det blir förmodligen en klassiker. :va Jag övertar Svantes hoj och han får en ny, för mig räcker den tillräckligt. Den kan mer än jag !!!!!!!!!!!! :fakta

Just det ni har en sån också ja... vi nöjer oss med 2 bilar och tre hojar. Plus att vi flyttar till större lya om en månad! :banana

Känner igen det där med "Svante köper en ny och jag tar den gamla".... been there, done that... :tungan Köpte ju FZR:en av Svante när han köpte ZXR:en.

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
FreddeH skrev:
Just det ni har en sån också ja... vi nöjer oss med 2 bilar och tre hojar. Plus att vi flyttar till större lya om en månad! :banana

Vi tar diskussionen om prioriteringar IGEN när ni oxå skaffat barn. Det är inte gratis särskilt när VI båda ska ha bara det bästa för henne, som ex stugan och andra prylar. :3freak
Här är det bästa: :7peta Svantes förslag att vi skulle införskaffa ev en sv650(billigare försäkring), som svar fick han att då får han åka den. :) och jag kör 750R.

Last edited:

FreddeH

Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Heli skrev:
Vi tar diskussionen om prioriteringar IGEN när ni oxå skaffat barn. Det är inte gratis särskilt när VI båda ska ha bara det bästa för henne, som ex stugan och andra prylar. :3freak
Här är det bästa: :7peta Svantes förslag att vi skulle införskaffa ev en sv650(billigare försäkring), som svar fick han att då får han åka den. :) och jag kör 750R.

Jag vet, det vore konstigt om ni inte prioriterade dottern först!

:lol :lol Skulle vilja se Svante på en SV!!!!!!!!

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
FreddeH skrev:
:lol :lol Skulle vilja se Svante på en SV!!!!!!!!

JAG MED!
Han tog snabbt tillbaka sitt förslag och började bluddra nåt ohörsamt om att vi kanske skulle köpa en likadan lite repig till bra pris och bara ha trafik på den för att vi båda ska kunna åka tillsammans igen, men han glömde BARNVAKT. :3freak :tungan så diskussionen får tas till nästa sommar.

FreddeH

Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Heli skrev:
JAG MED!
Han tog snabbt tillbaka sitt förslag och började bluddra nåt ohörsamt om att vi kanske skulle köpa en likadan lite repig till bra pris och bara ha trafik på den för att vi båda ska kunna åka tillsammans igen, men han glömde BARNVAKT. :3freak :tungan så diskussionen får tas till nästa sommar.

Men du... :7peta till nästa sommar så lär Frida ha tröttnat på CB 400:an, då kan ni ju köpa den till Svante!!! :rofl :rofl :rofl

Har ni inga trevliga barnvakter alls??

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
FreddeH skrev:
Men du... :7peta till nästa sommar så lär Frida ha tröttnat på CB 400:an, då kan ni ju köpa den till Svante!!! :rofl :rofl :rofl

Har ni inga trevliga barnvakter alls??

Jaa, kanon ide.
:lol :lol :lol
Våra barnvakter måste får man vara lite extra ödmjuka mot och inte använda allt för mycket då vi behöver de mer när jag jobbar kväll och Svante är hemma till 19 tiden och dagis stänger tyvärr 17.30. Annars så tröttnar de. Och Ja jag söker nytt dagtidsjobb, bättre föregå än föregås.

FreddeH

Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Heli skrev:
Jaa, kanon ide.
:lol :lol :lol
Våra barnvakter måste får man vara lite extra ödmjuka mot och inte använda allt för mycket då vi behöver de mer när jag jobbar kväll och Svante är hemma till 19 tiden och dagis stänger tyvärr 17.30. Annars så tröttnar de. Och Ja jag söker nytt dagtidsjobb, bättre föregå än föregås.

Säger till när vi ska sälja den! :yoparty

Ahaaa... jo det är ju roligare om ni kan använda dom till barnpassning när det vankas hojåkning!!

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Åker ned efter sju ikväll och kollar om det finns några tokar som ska ut på en runda.

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Tack för turen igår!.. Det var trevligt trots poliser och grus på vägen som gjort att iallafall jag ska återgå till att hålla knapp styrfart :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...