Minimorran
Blivande miljonär
Hualigen.. det blir nog inge hojåka på denna lördag iaf..... sprit öl o vackra damer... ingen singel dock....
Om sanningen ska fram har jag faktiskt ingen riktig lust att ta ut hojen idag..
Hualigen.. det blir nog inge hojåka på denna lördag iaf..... sprit öl o vackra damer... ingen singel dock....
Nä det ser inte så lockande ut... får nog bli nåt annat idag än hojåka...
Tja, sova på soffan ser ju bra ut!!!
..och äta paj tycktes också funka utmärkt..
..och äta paj tycktes också funka utmärkt..
Bra info för de som ska iväg med familjen. Men de vägarna är inget man åker hoj på.MIDSOMMAR - info
Under resdagarna torsdag och söndag genomför trafikpolisen hastighets-, beteende- och nykterhetsövervakning på E 4 och E 18. På midsommarafton och midsommardagen genomförs motsvarande trafikövervakning på de mest trafikerade kustnära vägarna riksväg 73 mot Nynäshamn, länsväg 276 mot Norrtälje och länsväg 222 mot Värmdö.
Jag såg er nog när ni var påväg mot gnesta. Kände igen gymfridas och freddehs bågar.
Hann inte se vilka andra det var (ni var 4 då) för det gick så jädrans fort i min rallybil
Jag såg er nog när ni var påväg mot gnesta. Kände igen gymfridas och freddehs bågar.
Hann inte se vilka andra det var (ni var 4 då) för det gick så jädrans fort i min rallybil
jag brukar dra dit med lite stunt polare och köra helt okej ställe men jag åter kommer när jag fått ihopp hojen så skall jag arrangera nått där ute
Finns det fler som oss???
Vad var det i din sprit på midsommarafton???
Fredde har ju redan svarat...
Finns det fler som oss???
Man kan ju alltid hoppas..
Sen vettefan varför jag skrev gnesta när jag menar järna. Måste vara mitt non-existing lokalsinne som spelar mig ett spratt.
Men sen går ju min bil jaevligt fort också
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |