svampe
Arlanda TT för Ezzo
Kul!
Jag måste öva lite på gocartbanan. Vill få upp farten den del.
Kul!
Kul!
Jag måste öva lite på gocartbanan. Vill få upp farten den del.
jag tycker att vi skulle få som på rörken att vi kan få en dag i veckan eller varannan vecka eller ja du förstår så man kan få in lite kurvteknik.. kurvteknik är skit viktigt även på landsväg ingen kan väll såga nått om att man får gasa av sig på bana och sen bli en säkrare förare i trafiken..
jag skulle lätt kunna betala en hunding eller nått för att få gasa lite bana
ingen som känner folk som har banan på tuvängen?
kurvteknik är skit viktigt även på landsväg ingen kan väll såga nått om att man får gasa av sig på bana och sen bli en säkrare förare i trafiken..
Det är på landsvägen det verkligen är viktigt. På banan finns det väldigt lite att slå i när man åker av.
Bara för att det inte ska bli något missförstånd ang. mitt inlägg som du citerade, så var det på gocartbanan jag vill få upp farten lite mer. Men det kommer med fler körpass
Att köra gocartbana skiljer sig från en stor bana på det sättet att man har mindre effekt av gyrokrafterna. Kräver viss tillvänjning.
Jodå, kommer upp i ca 160 på start/mål rakan. Sen blir chassit lugnare böjarna om man använder tvåan istället för ettan i de snabbare böjarna.hinner väll inte ens vrida ut 1:an fullt på gokartbanan
Jodå, kommer upp i ca 160 på start/mål rakan. Sen blir chassit lugnare böjarna om man använder tvåan istället för ettan i de snabbare böjarna.
Jodå, kommer upp i ca 160 på start/mål rakan. Sen blir chassit lugnare böjarna om man använder tvåan istället för ettan i de snabbare böjarna.
När var nästa körning?
Måste ju få ut den gröna på bana... tror den kan vara liiite kul där!
29 juni, så det är bara att masa sig dit
Ska göra mitt bästa!
Hur är det med ljudkrav förresten? Är det läge att sätta på orginalpipa?
Den låter inte jättemycket med trimpipan, men det mullar ju lite...
Tror nog det inte är någon fara, dom har sagt 100db som gräns.
Så om du inte låter som en HD med raka rör så tror jag nog att du kan känna dig lugn
Det är på landsvägen det verkligen är viktigt. På banan finns det väldigt lite att slå i när man åker av.
Bara för att det inte ska bli något missförstånd ang. mitt inlägg som du citerade, så var det på gocartbanan jag vill få upp farten lite mer. Men det kommer med fler körpass
Att köra gocartbana skiljer sig från en stor bana på det sättet att man har mindre effekt av gyrokrafterna. Kräver viss tillvänjning.
Micke ligger och soffan i soffan, 3 öl sen somnade han!!
jobbigt att vara liten!!
SKÅL och trevlig helg!!!
Åka söndag?
14,30 samling i södertälje?
// Jonne_boy på NR:7;s konto!!
Hahaha!!!
Skål på er!
Fredde på Freddes konto... men Frida sa vad vi skulle skriva...
Somnar snart i vår soffa vi med... inget mer vin nu!
Micke är vaken!!
Party ON!!
Välkommna till mölnbo!!
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|