Södertäljefolk som vill köra!!

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
ingen just nu
Iceman1975 skrev:
Bara att hålla koll i denna tråd när det är samling och hänga på om det passar med tid och så..
Oftast är det kvällskörningar som gäller i veckorna..

/Lännström

hello mr ice. e du vaken så här tidigt. ingen som ska till mantorp i dag och kolla STCC. 200 pix inträde. :D

Merre_ZX9r

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
ZX9r
Iceman1975 skrev:
Bara att hålla koll i denna tråd när det är samling och hänga på om det passar med tid och så..
Oftast är det kvällskörningar som gäller i veckorna..

/Lännström

Som sagt jag jobbar natt så jag har nästan alltid dit för att åka ska ha ett öga på den här tråden så hänger jag med

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
Jag tänkte åka upp till potatoes. Så jag åker från carlssons redan 17.30 för att hinna dit till sex. Men det är bara att folk som kommer upp senare slår en pling så kan jag berätta vart vi är(om vi inte är vid Donken förstås)... 0708-960899

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Jag ska åka hoj idag jippii. :hoppa
Åker ned till slussgrillen efter 19,
och kollar om det är fler som vill åka lite.
Antingen åker vi en egen runda eller så kan vi ju ringa heigo och kolla vart han håller till.
Nån som hakar på? :Bugar

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Heli skrev:
Jag ska åka hoj idag jippii. :hoppa
Åker ned till slussgrillen efter 19,
och kollar om det är fler som vill åka lite.
Antingen åker vi en egen runda eller så kan vi ju ringa heigo och kolla vart han håller till.
Nån som hakar på? :Bugar

Tycker 19 är lite sent nu när man jobbar. Men snart är det semestertider.. :Bugar

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Iceman1975 skrev:
Tycker 19 är lite sent nu när man jobbar. Men snart är det semestertider.. :Bugar

Ja vet att det är lite sent men sambon kommer hem från jobbet
vid den tiden.
:(
Och DÅ får man både hojen hem samt nån som tittar till
"prinsessan på ärten". :wiggle
Men jag kan som sagt åka ifatt bara jag vet åt vilket håll det brummas. :nicka

EDIT: Har skrivit upp heigos nr på min mobil ifall att.

Last edited:

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Obesiktigad...
heigo skrev:
Då var man uppe o burnade igen :yoparty

E det ngn som tänker hissa idag, eller är det lugnt på den fronten? Heigo du är ju alltid på är du det idag med? M a o vem vill åka motorcykel idag, om det nu blir fint väder i kväll o inte detta förbenade regn?

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
Jag tänkte åka upp till stan o åka en sväng med potatisarna. bara att haka på om du är sugen. Åker från slussgrillen 17.15-17.30 . Annars kan du ju ringa om du tänkte åka upp senare. 0708 96 08 99. Kom igen nu skog, vi ska hissa upp ditt framhjul i luften :tummenupp

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Obesiktigad...
heigo skrev:
Jag tänkte åka upp till stan o åka en sväng med potatisarna. bara att haka på om du är sugen. Åker från slussgrillen 17.15-17.30 . Annars kan du ju ringa om du tänkte åka upp senare. 0708 96 08 99. Kom igen nu skog, vi ska hissa upp ditt framhjul i luften :tummenupp

Ha ha ha mitt framhjul lyfter sig som faaan säkert 0,2 m ha ha ha längd ca 2000 mm :brinnerup .kiosko slutar inte förens 18,00 så vi är nog redo för avförd kl 18,30-19,00 blir det aktuellt då ringer jag lätt.. tar ditt nummer o memorerar det. Ha ha ha ha, jag slanga du e en rolig prick, ditt gamla ventilationsrör. :D :hoppa

Last edited:

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
Hade som vanligt en nice kväll. Sensei dök upp också, tyvärr dök farbror blå upp lite för mkt. Men dom är väl avundsjuka för att inte dom kan vara ute o busa.. Så dom vill förstöra för oss andra...

Ps. Vi ska hissa ditt framhjul en vacker dag.

ZandrA

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Triumph Speed3 -07
Jag tänkte nog ta en tur oxå men hinner inte till prick 11.00.
Åker ner o kollar vid slussgrillen o kollar om nån e kvar när jag e klar.
Ha enbra tur annars o ta det lugnt. Hörde att nån hade kraschat med sin hoj vid Brandalssund igår :(

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Har nu efter 80 mil med mc-kort, börjat klia mig i skallen när jag sätter mig på hojen och ska åka iväg... :va
Jaha vart ska man åka, vart finns det bra och roliga vägar... :confused:
Det jag vill komma fram till är:
Hur e tempot när ni sticker ut och åker tillsammans???
Har dragit mig lite för att hänga med, då jag fått för mig att det gasas ganska friskt...
Och novis som man är så känner jag att nå högre tempo (mer än +30km/h) får jag nog vänta med tills jag är mer hemma på hojen..
Men det skulle vara trevligare och åka med nån, än att jämnt behöva åka själv...

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
Det händer ibland att tempot blir högt, men alla åker ju inte lika fort så man väntar ju in dom som ligger bakom. Så det brukar inte vara några problem.

Häng med ut så får du se.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
ZandrA skrev:
Jag tänkte nog ta en tur oxå men hinner inte till prick 11.00.
Nästa gång utgår tjejturen från S-tälje. Mitten av augusti spånade vi om! Då hänger du väl på?!? :7peta

:)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...