GSX1100FRAD
Guzzi med hängpattar
Är den polkagrisfärgad..?..
BMW börjar göra riktigt schyssta maskiner, såg deras SBK-maskin i tyska motorrad. Hoppas det blir en gatversion av den....
Jo den är polkagrisfärgad med ett akraslipon
Är den polkagrisfärgad..?..
BMW börjar göra riktigt schyssta maskiner, såg deras SBK-maskin i tyska motorrad. Hoppas det blir en gatversion av den....
Jo den är polkagrisfärgad med ett akraslipon
Gillar inte färgen...men försäkringen är helt okej. Sen är det väl tillåtet att köra BMW nu när man fyllt 35...
Gillar inte färgen...men försäkringen är helt okej. Sen är det väl tillåtet att köra BMW nu när man fyllt 35...
Gubbe!!
Sprang på grannen i lördags vid garagen... han hade köpt en flång ny R1200GS Adventure... men all tänkbar lull-lull på. Luftfjädring ställbar från styret, dimljus! å massa annat... Det är fjärde året i rad han köper en ny sån...
Startade iaf upp Millen med nypackad ljuddämpare! Lät gött!
Nu ska det bara sluta snöa...
Färgen är ju en smaksak men den finns ju i flera färger än polkagris.
jo jag fyller ju 31 i år så då borde även du få köra bumse.
Japp!
Funderar lite på en twin igen...måste ju ha något om...eller snarare NÄR jag lägger gixxern...
En boxer cup replika(1100?) kan ju vara ett alternativ till twinnen....
Hoppas bara att "gubbe" avspeglar sig på försäkringspremien....ska sätta ett kryss i keps-rutan..
Problemet med 1100orna är ju delvis att de saknar dubbelstift vilket ska ge de en lite oroligare motorgång på lågvarv och låg gas. De väger dessutom 20 kg upp mot 1200an och lämnar 20 hk mindre. Annars är nog de oxå trevliga, har inte testat ngn själv ännu.
Tack! Det är sånt här som är så svårt att veta själv.
Surt eller?
Precis när solen har visat sig och man tror att det ska bli hojväder så kommer vädertanten och förutspår regn för hela helgen. Jag blir så trött
Ja dessa vädertanter...vad ska vi göra med dem?
Tjaaaa, i ditt fall. Så länge som du är kvar där nere så rekomenderar jag att ta dykcert... ( se bild i min profil )
http://www.sporthoj.com/galleri/index.php?do=visabild&id=66807
Dykcert... det är ju knappt knädjupt...
Vi hade riktigt vårväder i Lördags...jag var ute en sväng , premiär. Djävlar så jag frös om fingrarna...men så skönt det kändes när jag drog på... ...å så fort det släppte....
Dykcert... det är ju knappt knädjupt...
Vi hade riktigt vårväder i Lördags...jag var ute en sväng , premiär. Djävlar så jag frös om fingrarna...men så skönt det kändes när jag drog på... ...å så fort det släppte....
Visserligen är du lång men.... enl rapport från Hamstern så var det runt en å sextio på de djupare ställena.... Hon är en å åttio så hon kom igenom....
Inget hojande än, på mc'n iaf. Inga bromsar på bilen... måste nog ta tag i nåt nu.
E ni helt insnöade där uppe?
Vi har sol idag igen...
Vi fick lite snö igår men de fick mer närmare Vänern, rapport från Trollhättan skvallrade om närmare halvmetern....
Snön är mitt fel.
Jag har precis fått gammelhojen körbar.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!