förtydligar lite: jag ska jobba i S-tälje men bo i Sthml..
Tänkte just fråga hur man kan "förhoppningsvis" flytta till s-tälje..
förtydligar lite: jag ska jobba i S-tälje men bo i Sthml..
jag flyttar förhoppningsvis till S-tälje i Juni så då hänger jag gärna på....ngn som har ngt tips om vart man ska bo???
Gör inte misstaget å flytta till S-tälje. För att kunna bo här bör man vara född här dvs man e helt förstörd av all skit i dena stad från födseln
s-tälje skulle jag inte bo i ens om jag fick en lägenhet. Hadde dock tagit den och sålt den....
s-tälje skulle jag inte bo i ens om jag fick en lägenhet. Hadde dock tagit den och sålt den....
fan vilken trött tråd...kom igen nu!..eller har ni gett upp allt hopp omlivet?
vilka e det bästa vägarna kring S-tälje?
mitt arbete kommer vara att just "rensa upp" skiten..men kommer som sagt att försöka hitta boende i huddinge eller liknande...lär ju bli rätt svårt iof, ir?
mitt arbete kommer vara att just "rensa upp" skiten..men kommer som sagt att försöka hitta boende i huddinge eller liknande...lär ju bli rätt svårt iof, ir?
Hörreni! Vet ni vilken rolig figur det är som kör en GSXR600/750 som ligger som slickad på tanken och kör samma sträcka om och om igen? Han vänder alltid av Södertälje Syd, svänger runt i rondellen... ligger på hojen som om det går 300, och med cirka 27 grader kör han i 20km/h. Han körde om Alicia på insidan / refugen på väg av motorvägen för att göra sin grej i rondellen och ut på motorvägen igen.
Hörreni! Vet ni vilken rolig figur det är som kör en GSXR600/750 som ligger som slickad på tanken och kör samma sträcka om och om igen? Han vänder alltid av Södertälje Syd, svänger runt i rondellen... ligger på hojen som om det går 300, och med cirka 27 grader kör han i 20km/h. Han körde om Alicia på insidan / refugen på väg av motorvägen för att göra sin grej i rondellen och ut på motorvägen igen.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|