Iceman1975
Stället krymper
Stackare, du har ingen tur med dina hojar.. Men mötte inte jag dig på ditt gamla rassel??
Vresa, vad är det för bolag?
Så, bye, bye SMC-försäkring. Nu blir det trafik hos Vesta(Ironiskt nog). Och troligen bye, bye smc också. Vi får la se.....
Vill du förklara hur du drar in smc i det hela?
Vad jag förstår så har du en vanlig folksamförsäkring där du får rabatt för att du är SMC medlem.
För sporthojsförsäkringen som kräver att du går kurs. Den försäkringen har väll inte du?
//Ezzo
Stackare, du har ingen tur med dina hojar.. Men mötte inte jag dig på ditt gamla rassel??
Vesta skall det vara......
Det är samma försäkring, bara lite billigare efter kurserna..... Men du missuppfattar, jag skyller inte på smc, det är bara det att det är slöseri med mina pengar att vara med i smc då enda anledningen var att gå ett par sporthojkurser och skaffa smc-försäkringen.
Utöver det har jag svårt att se någon anledning att vara med i smc. Vägarna blir inte bättre, vajerräckena är kvar och försäkringsbolagen rövkn****r fortfarande oss (sport)hojåkare.
Om du dessutom skulle våga dig ut på tuvängen eller på någon annan kurs så behöver du ett medlemskap...
Ja, det kanske är för nära.JA, väldigt dåligt med Täljebor på Tuvis!!??
Ja, det kanske är för nära.
Om du dessutom skulle våga dig ut på tuvängen eller på någon annan kurs så behöver du ett medlemskap...
Även en helig ko ger mjölk. Okej nu försökte jag vara visDu vet, alla kanske inte är intresserade av att köra bana.
Jag har också noterat att så fort man kritiserar smc så är det som att sparka på en helig ko i Indien. Det är därför jag gör det.....
Du vet, alla kanske inte är intresserade av att köra bana.
Jag har också noterat att så fort man kritiserar smc så är det som att sparka på en helig ko i Indien. Det är därför jag gör det.....
Du behöver inte älska SMC, bara vara med. Haha. j/k
Ja, det kanske är för nära.
Det är samma försäkring, bara lite billigare efter kurserna..... Men du missuppfattar, jag skyller inte på smc, det är bara det att det är slöseri med mina pengar att vara med i smc då enda anledningen var att gå ett par sporthojkurser och skaffa smc-försäkringen.
Utöver det har jag svårt att se någon anledning att vara med i smc. Vägarna blir inte bättre, vajerräckena är kvar och försäkringsbolagen rövkn****r fortfarande oss (sport)hojåkare.
Ni har väl inte glömt höstrallyt nu på söndag den 27/9.
Start MC_Hörnan mellan 11 - 12.
Pris 50:- då ingår fika vid målet.
Prisutdelning kl.15
Banan är ca. 8 mil inkl.några kontroller på vägen.
Ni har väl inte glömt höstrallyt nu på söndag den 27/9.
Start MC_Hörnan mellan 11 - 12.
Pris 50:- då ingår fika vid målet.
Prisutdelning kl.15
Banan är ca. 8 mil inkl.några kontroller på vägen.
Tjena,
Är 24 år,nybliven med hoj och bor i södertälje hann åka lite denna säsong efter ett nytaget körkort.
Söker andra likasinnade att åka hoj med gärna att lära sig av men rent socialt också.
Så hur ligger de till?
Slussen har jag hört är ett ställe att stanna till på?
Kanske lite halvdött just nu men under rätt säsong är de några vecko strappatser då?
Hej allihop
Ni är såå varmt välkomna på vår Luciavaka på Slussgrillen i Södertälje Lördagen den 12 Dec
Vi kommer ha köpt in Glögg, kaffe, Lussebullar mm som säljs för självkostnadspris.
Riktiga bikers kommer med hoj ... och vi andra kan ju ha kul
Vi tänkte börja ca 16:00
Vore kul att se er lite även under den kalla tiden på året.
Ztefan & Zussi // Telgetokar
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |