Moohhaa...skog skrev:Jo nu blir det nog lugnare. Ska til och med åka med lugna gruppen på gotland... PÅ landsväg ska vi bara inte tala om.
Jo jag undrar ja om inte hornen kommer att börja sticka ut igen
Moohhaa...skog skrev:Jo nu blir det nog lugnare. Ska til och med åka med lugna gruppen på gotland... PÅ landsväg ska vi bara inte tala om.
Hahaha, Grattis! fan, nu måste jag byta min "blaj-gixxer"skog skrev:Ja den är jättesnygg. Helt klart nöjd med den hittills, har inte kört en meter. Men vi kan ju lätt säga att vi har dom snyggaste hojarna i stada eller hur? Inge "gixxers" blaj eller dussinrettor här inte ....
skog skrev:... jepp den är röööd o svart...
skog skrev:Ja den är jättesnygg. Helt klart nöjd med den hittills, har inte kört en meter.
Jo du får gå kurs hos zandra..i polering....skog skrev:ja nog kommer jag att göra mitt bästa för att hålla 'na fin o blänkande.
Men gumman, är du helt vimsig io skallen va?!? Pingu var ju där och visade oss runt med Rödluvan... han har nog aldrig kört så långsamt med henne som då.. *s*ZandrA skrev:Annelie; Vadå, har jag redan träffat rödluvan? På tuvängen... var det en av instruktörerna?
skog skrev:ja nog kommer jag att göra mitt bästa för att hålla 'na fin o blänkande.
ZandrA skrev:Men vadå Skog, e din en Hon?
De e inte min, min e absolut en Han. Med tanke på hur mycket jag njuter när jag grenslar min röda älskling så måste det vara en Han.
Ja, det är definitivt en Han!
heigo skrev:Stunthoj!!! Grattis antligen ska Skog Uuiila
svampe skrev:Snart är det 19 mars.
Har vi spikat Hamnmagasinet 18 - 19 tiden?
Jag har det iaf
Vilka kommer?
Yasha skrev:
Och jag tar med mig Bakhjulsflikkan (Wheeliegirl)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|