svampe
Arlanda TT för Ezzo
Fan vad kul.
Då kommer du att ha sketa kul på Åsen då.
svampe skrev:Fan vad kul.
Yasha skrev:Så, vad säger S-täljefolket om att träffas ute/hemma hos nå'n och festa lite denna dag? Det är ju pub på Tivoli också, så den som känner sig hågad kan ju avvika för att förenas med resten av gänget senare på kvällen?!?
Någon som kan tänka sig att parta? Något förslag på ställe? Tid?
Heli skrev:Jupps jag/vi vill
hade precis föreslagit till han här hemma att fixa "barnis" den kvällen iaf,
frågan är om det skulle dyka upp lite mer folk än vanligt så är det lättare vara ute på krogen direkt , vilka ställen har vi välja på eg.
typ hamnmagasinet eagle lr??? mera tips
I värsta fall kanske vår lilla kyffe går att ha som mellanlandning, är det många som tänkt sig gå vidare till sthlm
Jag hade iaf tänkt mig in till Tivoli framåt kvällskvisten och det verkar som jag får Wheeliegirl med mig (på besök från Belgien), men det kvittar för min del om vi är hemma hos nå'n eller ute på en pub, huvudsaken är att vi bestämmer nå't!SENSEI skrev:Hmm.. jag vill.. säkert ont om stålars.. men det fixar sig alltid...
Hmm kan ju funka att ta mellanlandning hos oss med annars.... I den nya lägenheten...
Men jag är på.. och säkert mirre med...
Yasha skrev:Jag hade iaf tänkt mig in till Tivoli framåt kvällskvisten och det verkar som jag får Wheeliegirl med mig (på besök från Belgien), men det kvittar för min del om vi är hemma hos nå'n eller ute på en pub, huvudsaken är att vi bestämmer nå't!
Så, gör det nu! Jag är som sagt öppen för förslag!
Datum: 19 mars
Tid: ca 18-19.00 ?
Plats: Heli/SENSEI/Hamnmagasinet, Telgekällaren, Eagles eller liknande?
Yasha skrev:Jag hade iaf tänkt mig in till Tivoli framåt kvällskvisten och det verkar som jag får Wheeliegirl med mig (på besök från Belgien), men det kvittar för min del om vi är hemma hos nå'n eller ute på en pub, huvudsaken är att vi bestämmer nå't!
Bara det blir öl så..... Sen skiter jag i vart det är...Yasha skrev:Jag hade iaf tänkt mig in till Tivoli framåt kvällskvisten och det verkar som jag får Wheeliegirl med mig (på besök från Belgien), men det kvittar för min del om vi är hemma hos nå'n eller ute på en pub, huvudsaken är att vi bestämmer nå't!
då e man ju fortfarande törstig.svampe skrev:Jag går gärna ut för en öl, lättare lixom. hamnmagasinet funkar för mig.
Wassup skrev:då e man ju fortfarande törstig.
Diskussionen var väl den att förfesten ÄR på Hamnmagasinet för att de som ville skulle hinna åka in till Tivoli se'n?Ol@ skrev:Förfest någonstans eller ??
Heli skrev:Plats: Hamnmagasinet
skog skrev:I dag är jag glad. Har idag tagit mina första staplande steg på 8 månader o 2 dagar. Yes! Så nu är vi klara för ytterligare en säsong på en ny skrevraket (tack Anneli).
hakis skrev:Amen Grattis ! Måste kännas skönt, det blev en rejäl smäll det där efter vad man läst. Snart våren kommen. Ta det nu "lite" (Läs: Något) lugnare denna säsong! Mvh
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|