Iceman1975
Stället krymper
Yasha: Får jag sova kvar så kommer jag..
Min soffa är bästa sovplatsen i lägenheten. Du tyckte lussevaka var en bra idé eller?!?Iceman1975 skrev:Yasha: Får jag sova kvar så kommer jag..
Yasha skrev:Min soffa är bästa sovplatsen i lägenheten. Du tyckte lussevaka var en bra idé eller?!?
Yasha skrev:Vad säger ni Slöddertäljemänniskor om att fixa lite lussefika söndagen den 12:e december? Lite glögg/julmust/kaffe med lussebullar, pepparkakor, knäck och med möjlighet till lussevaka för den som orkar och vill?
Yasha skrev:Vad säger ni Slöddertäljemänniskor om att fixa lite lussefika söndagen den 12:e december? Lite glögg/julmust/kaffe med lussebullar, pepparkakor, knäck och med möjlighet till lussevaka för den som orkar och vill?
Jag kan upplåta mina fjuttiga 56 kvm för ändamålet och även stå för bakning och kokning, men dryck får ni medtaga själva om ni nappar på förslaget. Så vad säger ni?
Tyck till! Kom med förslag!
Min dotter kommer att vara här fram till 18 ungefär, så ta med dig Ida också, svampe får stanna hemma om han uppför sig som i sitt inlägg ovan! *håller för näsan*Heli skrev:JAAA jättebra förslag jag vill,jag vill
säg till vad jag ska fixa bara eller *host * köpa
psst får man ta med sig små eller gäller barnvakt
//Heli
Yasha skrev:Min dotter kommer att vara här fram till 18 ungefär, så ta med dig Ida också, svampe får stanna hemma om han uppför sig som i sitt inlägg ovan! *håller för näsan*
No way! Tjejer luktar alltid hallontårta! Så det så! Ja, om de inte är i Idas strl förstås... men de växer ifrån det!svampe skrev:Du missuppfattade den, det är jag som svimmar.
Yasha skrev:No way! Tjejer luktar alltid hallontårta! Så det så! Ja, om de inte är i Idas strl förstås... men de växer ifrån det!
Snäll?SENSEI skrev:Jag är gärna på.. om Veronica är snäll.... Mirre är säkert intresserad med..
Kram på er...
Yasha skrev:Min dotter kommer att vara här fram till 18 ungefär, så ta med dig Ida också
svampe skrev:Körde minimoto i lördags (27de), fifan vad kul.
Funderar på om vi skulle dra ihop nåt i januari.
svampe skrev:Körde minimoto i lördags (27de), fifan vad kul.
Funderar på om vi skulle dra ihop nåt i januari.
Jag hänger gärna med jag också , om det finns platser över.P@trik skrev:Kom hem med ett par nya blåmärken och ett par färska skrapsår,men fan va kul det var...
Följer mer än gärna på om det blir nått i januari..
Så sant , så sant , vi får väll höras efter julsvampe skrev:Inget bokat, inget mer planerat än bara en idé.
måste ju ha deg efter julhelgen
Vadå "mindre bra manövrar".......... Såna fanns väll inte.P@trik skrev:Kan bli kul att se DVDn ,tror den blir bra...
Hoppas han har redigerat bort vissa mindre bra manövrar bara..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|