SENSEI skrev:SNart är det dags.... Har börjat räkna dagarna....
Tyvärr finns det alldeles för många bildbevis för att neka till min närvaro... Så, jovisst var jag där! *L* Ledsen att jag inte sa hej, men vi kan väl ta igen det på fredag?Iceman1975 skrev:Yasha: Var du på Tivoli? Vet inte om jag såg dit isåfall.. Var ju så mycket folk att man inte hann hälsa/prata med alla...
/Lännström
Yasha skrev:Tyvärr finns det alldeles för många bildbevis för att neka till min närvaro... Så, jovisst var jag där! *L* Ledsen att jag inte sa hej, men vi kan väl ta igen det på fredag?
skog skrev:Syns vi i morgon då, eller? Ca 19,00 Hamnmagasinet Ja o Gixxer bröderna (piff o puff, (kiosko o mc-coy)) kommer dit, då!
Iceman1975 skrev:Japp, det får vi göra..
Själv lyckades man bara fastna på två foton..
skog skrev:Syns vi i morgon då, eller? Ca 19,00 Hamnmagasinet Ja o Gixxer bröderna (piff o puff, (kiosko o mc-coy)) kommer dit, då!
Jag och minimorran kommer.. Dock hade jag firmafest torsdag kväll... kom just hemm... mina glasögon har gått av... så jag är blind...Heli skrev:Kameran glömmer vi förstås hemma
Vi kommer så fort Svampe kommer från jobbet och barnvakten dykt upp
Ol@ skrev:Jag var och kollade på Hamnmagasinet vid 00:20 men det var ju så j-vligt med folk ,och då lyckas hitta er när man inte ens vet hur ni ser ut.
En nål i en höstack.
Hoppas ni har skoj.
Ol@ skrev:Jag var och kollade på Hamnmagasinet vid 00:20 men det var ju så j-vligt med folk ,och då lyckas hitta er när man inte ens vet hur ni ser ut.
En nål i en höstack.
Hoppas ni har skoj.
Mmm.. och boka det en helg en UDDA vecka, så jag är barnfri!Heli skrev:Vi får ta en repris vid senare tillfälle!
//Heli
Vadå ??? Kan inte du gå på krogen och dricka öl när du är i tjänstP@trik skrev:Du ska förhelvete jobba och inte ränna runt på krogen...
Heli skrev:Kameran glömmer vi förstås hemma
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |