Klart jag gör!!! Men den kvinnliga delen av familjen får ju lön samtidigt som jag juh!Iceman1975 skrev:Så låna ut till familjen sjuhalva då..
Klart jag gör!!! Men den kvinnliga delen av familjen får ju lön samtidigt som jag juh!Iceman1975 skrev:Så låna ut till familjen sjuhalva då..
Iceman1975 skrev:Så låna ut till familjen sjuhalva då..
Heli skrev:Pengarna är nog inte riktigt problemet lätt att skylla på,(jag och Yasha har ju samma arbgivare)
Svårt med barnvakt två helger på raken men om det tjatas så får vi slåss om saken vem av oss kanske kanske dyker upp.
Men den 29 kommer vi ut i tokstan på MCLovis? iaf hoppas fler dyker upp med oss.
//Heli
Yasha skrev:Är det samåkning/carpool från Tivoli till Södertälje?!? Vi är två som tänker ta oss hem därifrån på nattkröken...
Anneli skrev:Hmm.. vet fortfarande inte om jag tänkt dyka upp på Tivoli.. Men e det någon som har lust att tala om vart i Tokstan McLovis ligger?..
Anneli skrev:/Anneli (boende i Södertälje centrum sen 5 år eller nåt..)
skog skrev:Hmm kanske ska masa sig dit o ta en bärsa nu när man slutat med drogerna.. Tid? Ska vi käka där osv? Boka bord mao, eller kör vi bara en spontan after work?
skog skrev:Hmm kanske ska masa sig dit o ta en bärsa nu när man slutat med drogerna.. Tid? Ska vi käka där osv? Boka bord mao, eller kör vi bara en spontan after work?
Heli skrev:Min tanke var att bara ta sig några bira efter 19-20 lite lätt spontant
men finns det intresse av att käka är väl MCLovis inte direkt bra matställe i min mening. Då passar väl Hamnmagasinet nog bättre.
Om ingen misstycker himmla massa så ses vi istället på:
Hamnmagasinet vid 19-20 tiden fredagen den 29 okt
måste man till med en sh-lista lr skippar vi den?
//Heli
Anneli skrev:Nu blev jag inte mindre förvirrad; Hamnmagasinet eller McLovis?
Heli skrev:Edit, hmm han man bor med hann tydligen före hmm
//Heli
Heli skrev:Hamnmagasinet efter 19-20 tiden fredagen den 29 okt.
Jag och Svampe går dit!
Vi ses hoppas det nu ramlar in mycket folk som man träffat under sommaren och nya för den delen oxå.
//Heli
Minimorran skrev:Så ni pratar oxå via sporthoj... ?
Någon har en pitcher med Maggan att servera... Fast det skulle egentligen ske NU på lördag...ZandrA skrev:Låter kul, räkna in mig!!!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|