skog
ok nu då?
faaaaan ska flytta annars hade det varit jävligt nice. E riktigt sugen . Men önskar er en trevlig tur. //Skog
Minimorran Det här kan vi göra om fler gånger.. det är bra med lugna turer! :hihi[/QUOTE skrev:Jag håller med minimorran... fick gaaaasa liiiite på slutet...ehe..
Trevlig tur vi hade morran!!!
Trevlig tur... ska nog köras om någon annan dag!!!
Även om jag fortfarande inte fattar hur Freddeh kunde dyka upp som gubben ur lådan då vi körde av fel motorvägsavfart... det är ett mysterium!!!
gymfrida skrev:Även om jag fortfarande inte fattar hur Freddeh kunde dyka upp som gubben ur lådan då vi körde av fel motorvägsavfart... det är ett mysterium!!!
hahaha exakt tur att man har era sambon annars hadde jag hammnat någon helt annan stans i svergie.Minimorran skrev:Det är tur att vi har sambos... vem vet vart vi skulle vara nu annars...
Wassup skrev:hahaha exakt tur att man har era sambon annars hadde jag hammnat någon helt annan stans i svergie.
Ja något har man innaför pannbenet iaf..gymfrida skrev:Ja, får hålla med!
De är bra att ha!!!
Kartor inbyggda i huvudet liksom.... en annan har redan för trångt för det...
Mmm.. man känner ju konkurrensen...Iceman1975 skrev:... Och Glass monstret hjälper till...
vadå vi försökte sälja din hoj för en kaffe och en bulle, dom tyckt det va förmycketIceman1975 skrev:Bling-Bling fick ialla fall idoler. Och Glass monstret hjälper till...
Wassup skrev:vadå vi försökte sälja din hoj för en kaffe och en bulle, dom tyckt det va förmycket
SENSEI skrev:Ja något har man innaför pannbenet iaf..
det e därför du har den kvar.Iceman1975 skrev:Wassup: Tack.. Var den inte ens värd kaffe & bulle eftersom jag har den kvar..
//Lännström
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |