Södertäljefolk som vill köra!!

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Obesiktigad...
Kul att läsa om den lyckade lördagen, grattis också till Sensei för den uteblivna vurpan :) . Men jag såg faktiskt Zandra, när jag vinkandes mötte henne i då flyttbussen (annars hojbussen) på väg för att hämta möblermanget.. :huvet Hoppas att det kan bli fler turer när man har tid över i år. //Mvh S

ZandrA

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Triumph Speed3 -07
Jaha, det var dig jag mötte vid Scania!
Undrade faktiskt vad det var för stolle i den vita bussen som satt o viftade ut genom rutan. :lol

skog skrev:
Kul att läsa om den lyckade lördagen, grattis också till Sensei för den uteblivna vurpan :) . Men jag såg faktiskt Zandra, när jag vinkandes mötte henne i då flyttbussen (annars hojbussen) på väg för att hämta möblermanget.. :huvet Hoppas att det kan bli fler turer när man har tid över i år. //Mvh S

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
gymfrida skrev:
Tja man hann ju inte va med på bild i alla fall... tur det... :)
Precis min tanke också... men så såg jag att vi faktiskt hunnit ikapp i Nyköping på tillbakavägen och då också fastnat på bild... :banana

Tack för förklaringen wassup.. trodde först att sensi var ute efter en ny spätta nu när jag skaffat egna hjul... :tungan

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Minimorran skrev:
Precis min tanke också... men så såg jag att vi faktiskt hunnit ikapp i Nyköping på tillbakavägen och då också fastnat på bild... :banana

Tack för förklaringen wassup.. trodde först att sensi var ute efter en ny spätta nu när jag skaffat egna hjul... :tungan
hehe ne gratis kaffe och bulle, va fika sugen.
försökte göra en deal där med icemans hoj men dom tyckte inte dealen va
bra. :hihi

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Wassup skrev:
hehe ne gratis kaffe och bulle, va fika sugen.
försökte göra en deal där med icemans hoj men dom tyckte inte dealen va
bra. :hihi

Förstår dem.. man måste ju vara kvinna eller efterbliven eller nått för att välje en honda... :banana

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Om det är fint väder på söndag så tänkte jag och Heli fixa barnvakt och åka lite. Nån mer?

gymfrida

Båtflykting
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
FZR 600R och Izh Planeta-62
SENSEI skrev:
Förstår dem.. man måste ju vara kvinna eller efterbliven eller nått för att välje en honda... :banana

HMMMMM ursäkta herrn....vet inte om jag är kvinna eller efterbliven....du kunde ha väntat med den kommentaren tills Cb´n är såld... :fatta!

Hoppas det är bra med er?? :tungan

gymfrida

Båtflykting
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
FZR 600R och Izh Planeta-62
svampe skrev:
Om det är fint väder på söndag så tänkte jag och Heli fixa barnvakt och åka lite. Nån mer?

Vad trevligt.. Fredde och jag är uppbokade men det blir nog en tur framåt kvällen i så fall.... :3freak

Vem kör av er då??? :7peta

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
svampe skrev:

På söndag är det SO-final på Gelleråsen. Björn ska starta, och jag ska vara med och kvala (kval på lördagen) eftersom jag klarade mig helskinnad från träningen på Sviestad i tisdags. Kom och heja på oss! :)

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Anneli skrev:
På söndag är det SO-final på Gelleråsen. Björn ska starta, och jag ska vara med och kvala (kval på lördagen) eftersom jag klarade mig helskinnad från träningen på Sviestad i tisdags. Kom och heja på oss! :)

Kul att det börjar gå bättre igen för dig.
Håller tummarna för er båda, kommer att läsa rejsrapporten på er hemsida sen som vanligt.
En tanke slog mig ...pang, om vi inte får tag på barnvakt så kanske kanske kanske hela familjen i bil kommer kollar och hejar på er ist:tummenupp

@gymfrida ; vi får väl alternera om vi kommer iväg.

//Heli

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
svampe skrev:
Vi ska "stjäla" en gixxer i vår närhet med missmatchande kåpor. :Bugar

Behövs inte JAG blir hemma trots allt, :sjuk
lilla damen hade hög feber inatt och Mamma är bäst då.

@ ezzo Tack för omtanken och lånet som inte blev av, synd.
//Heli

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...