SENSEI skrev:Brukar dyka upp lite platser när det ska betalas... så så oroligt att inta få en plats när jag bestämt mig är jag inte....![]()
jovisst, men jag antar att du sett reservlistan..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100802
SENSEI skrev:Brukar dyka upp lite platser när det ska betalas... så så oroligt att inta få en plats när jag bestämt mig är jag inte....![]()
Med tanke på att man i somras sa' att det skulle kosta rätt många pengar (typ 800-900k) så skulle jag inte tro att de asfalterat ännu... men vad vet jag?!?Iceman1975 skrev:Är det nån som vet om de alfalterat fram till Ringen?
Vägrar åka i det där helvetes grustaget igen.. Inte kul att möta läskigt stora dumpers heller... Dammig var bara förnamnet...![]()
Men tar man hojen på släp så...![]()
Tror inte att det är någon bra helg... det finns nån som jobbar då..svampe skrev:Är det inte dags för en pubkväll snart?
Lördag den 3/12 kanske?![]()
Ähh Fan klart jag är på.. Endera fixar jag ledigt eller så får jag ta det lugnt med alkoholen...Minimorran skrev:Tror inte att det är någon bra helg... det finns nån som jobbar då..![]()
har du inga fler förslag?![]()
svampe skrev:Är det inte dags för en pubkväll snart?
Lördag den 3/12 kanske?![]()
17onde går absolut inte.. Då är jag på kryssning med jobbet..Lill Kwak skrev:Ingen bra helg..ska nämligen ut med jobbet den helgen och vill gärna få hämtning på kvällen...vad sägs om 17/12?
![]()
Heli skrev:Äh nu styr jag upp utan förfrågningar
Pubkväll i Södertälje Lördagen den 3:e
på Hamnmagasinet (editvanför Karlssons för dem som inte följer Täljes namnbyten) runt 19 tiden till framåt mot natten.
Ska man ha i sh maner en lista lr?
//Heli
JappIceman1975 skrev:Hamnmagasinet= Gamla Paradisio?
Jo jag har sett reservlistan. Men det brukar ordna sig... Folk som av olika orsaker får förhinder säljer sina platser mm.. Folk har inte pengar när det är dags att pynta....P@trik skrev:jovisst, men jag antar att du sett reservlistan..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100802
Nå, öl är ju gott!Heli skrev:Äh nu styr jag upp utan förfrågningar
de som inte kan denna gång kommer ju nästa gång!![]()
Pubkväll i Södertälje Lördagen den 3:e
på Hamnmagasinet runt 19 tiden till framåt mot natten.
Ska man ha i sh maner en lista lr?
Sen visar det sig om vi båda kan gå iväg eller om bara Svampe dyker upp, beroende på barnvakt den klassiska frågeställningen.
//Heli
jo precis...svampe skrev:Nå, öl är ju gott!![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand