Arne_Duck skrev:Flera foton. Denna gång från 11/12. De flesta har inte ens hunnit hem än...
Synd att du missade det bästa fototillfället...Arne_Duck skrev:Flera foton. Denna gång från 11/12. De flesta har inte ens hunnit hem än...
Vill du verkligen se han skrota allt han har på 2 hjul?Minimorran skrev:Synd att du missade det bästa fototillfället...![]()
Hade gärna sett sambon göra en 12:a
(nästa gång måste jag nog följa med...)
svampe skrev:Vill du verkligen se han skrota allt han har på 2 hjul?![]()
SENSEI skrev:Synd att svampe ska var så långsam så att du han knäppa kortet innan han han in i bild
Bra! Då får du prova.Arne_Duck skrev:Ledsen men just då flirtade jag med damen i kassan
Det skulle ha varite en liten ruta här med ett "quote" i, nåja svaret var till minimorran iaf.
Jag har en hel hög med foton från igår, de skall upp på min server ikväll är tanken. lägger en länk här då.
Det är inte lätt att fota där inne skall du veta... Normalt sett vill jag inte använda blixten för det är sabla irriterande för de som kör men det sket jag i igår. Nästa gång har jag skinnstället o gamla hjälmen med mig istället......
svampe skrev:Bra! Då får du prova.
Kan ev fixa iordning den blåa så du kan få "hyra" den (banavgift och ev vurpskada). Om vi får barnvakt och Heli vill köra så får du "bara" provköra.Arne_Duck skrev:Det är planen, jag är rädd för att det kan bli dyrt bara....![]()
Om inte annat så kan nog jag erbjuda en till nästa söndagsvampe skrev:Kan ev fixa iordning den blåa så du kan få "hyra" den (banavgift och ev vurpskada). Om vi får barnvakt och Heli vill köra så får du "bara" provköra.
Mmm... och PISK borde du ha för det!svampe skrev:Skulle igentligen varit hos Yasha på lussefika. Men syrran med barn var på besök från skåne och åkte vid 18.30 så det blev 3 pass minimoto istället.
Förlåt! Men när de åkte så var det lite sent att åka till lappland väsby med ida.Yasha skrev:Mmm... och PISK borde du ha för det!![]()
Men vi syns på torsdag, så jag ska straffa dig på nå't sätt då. Och kanske på söndag med...![]()
svampe skrev:Förlåt! Men när de åkte så var det lite sent att åka till lappland väsby med ida.
Så jag smet iväg för att se om kinesen gick bättre. Men på Torsdag.....
Edit: med tanke på din text ovanför din avatar så vill inta jag ha snöbollskrig med dig.![]()
Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Swampe?
Åker själv ner på Fredagen och hem på Söndagen..![]()
/Lännström
JAAAA!!!!Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
/Lännström
Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Swampe?
/Lännström
kan inte, Heli ska på kryssning med jobbet den helgen.Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Swampe?
/Lännström
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand