Iceman1975
Stället krymper
svampe skrev:http://www.powerday.se/
Se så, nu går det att anmäla sig.
"och du skall ha Michelin-däck monterade på hojen"
svampe skrev:http://www.powerday.se/
Se så, nu går det att anmäla sig.
du hinner ju skaffa om du vill köraIceman1975 skrev:"och du skall ha Michelin-däck monterade på hojen"
Wassup skrev:men som sagt e det några fler som ska dit
fundera på ifall folk vill samåka dit ner isånnafall på morgonen lr kanske åka dan innan och slagga på vandrarhem lr nått, segt som fan att bränna 20 mil ner på morgonen och sen åka bana och sen hem 20 mil.
svampe skrev:Powerday listan.
1. SENSEI
2. Skog ?
3. wassup om man får nått mail från miechelin lr om man sjabblat med anmälan. får snart veta 100% tror jag
4. Svampe
5. Heli
1. SENSEIsvampe skrev:Powerday listan.
har samma problem och jag ringde michelin och han som har hand om dettaskog skrev:1. SENSEI
2. Skog
3. wassup om man får nått mail från miechelin lr om man sjabblat med anmälan. får snart veta 100% tror jag
4. Svampe
5. Heli
6. kiosko
Svampe har du kontakter med michelin lirarna? Har betalat för mig o Toni (Kiosko). men verkar som om min anmälan ej går fram. Kommer att prova senare i kväll. men om inte det funkar, kan du assistera eller? //Skog
Wassup skrev:har samma problem och jag ringde michelin och han som har hand om detta
har varit borta sen i måndags och rest lr va dom sa. skulle nog vara inne till veckan så man får se mot slutet av veckan. väntar nämligen också på mail från dom.
shaky det e lidrigt sagt jag har vart orolig som fan att man inte ska få en plats på mantorp (kan lära sig mycket på 1 dag på bana tror jag). även nu när man har pröjsat och skickat in blanketten,skog skrev:Ok det är lite shaky mao, nu hjälpte sensei med att skicka in, så jag tror nog att det löser sig . //Mvh S
Wassup skrev:du hinner ju skaffa om du vill köra
Du är snålIceman1975 skrev:Känns lite ute eftersom jag har nya däck på hojen...
SENSEI skrev:Du är snål
Du vill inte betala för att umgås med oss andra
lite svårt att veta lr så e det som sensei sägerIceman1975 skrev:Känns lite ute eftersom jag har nya däck på hojen...
Har ingen info tyvärr. Har heller inte fått nåt mail från Michelin. det som kan vara är att en betalning via internet till bankgiro tar 1-2 dagar. De skickar troligen inte ut nåt innan de ser betalningen.skog skrev:Svampe har du kontakter med michelin lirarna? Har betalat för mig o Toni (Kiosko). men verkar som om min anmälan ej går fram. Kommer att prova senare i kväll. men om inte det funkar, kan du assistera eller? //Skog
Viste det.. du ser dig som lite finare... lite bättre..Iceman1975 skrev:SHIT! Du kom på mig...
SENSEI skrev:Viste det.. du ser dig som lite finare... lite bättre..
Du åker ju honda ddd
SENSEI Vet allt..
Det står på internet... då måste det vara sant
skog skrev:Halloooo Det verkar vara lite dött med åkningar nuförtiden vad har hänt... Det verkar mest vara dom trogna (Sensei, heli o svante) som annonserar körning. Jaa, jag har kanske heller inte varit den mest aktiva.. Men men, tänkte vi kunde göra ett nappartag att tex försöka få i hopp en hel hoper med 2 hulingar, vad sägs om nästa helg o åka o fika tex till åstugan eller något annat utflyktsmål?? Ta en tur på en ca 3-4 timmar med en 20 tal fina skrevraketer. Nå täljebor med omnejd vad sägs? //Skog
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|