svampe
Arlanda TT för Ezzo
Vet inte ännu, ev. så kommer jag eller Heli ut en sväng.Wassup skrev:e det någon som ska ut på söndag
ser ut att bli tokfint väder.
Vet inte ännu, ev. så kommer jag eller Heli ut en sväng.Wassup skrev:e det någon som ska ut på söndag
ser ut att bli tokfint väder.
skulle vara trevligtsvampe skrev:Vet inte ännu, ev. så kommer jag eller Heli ut en sväng.
ja för mig får du det alla håller sitt tempo så.Marcus75 skrev:Jag är relativt ny här på forumet. Var ute med Benkar på en tur igår och kanske ska iväg imorn på en. Men söndag vore eventuellt kul om man får haka på? Bor i Huddinge
jeppStark skrev:Om jag kommer loss så vill jag hänga med. Slusengrillen? Vid Maren? 1100?
rBy skrev:Har bestämt med en polare att köra lite om väder och vind tillåter imorrn. Ska bara försöka få tröttmössan så vi kan vara vid slussen vid 11 imorrn, vi kommer i alla fall haka till bulten, kanske ta en fika i rosenhill?
Sedan snackade vi om att dra oss till vaxholm för att köra bogesundaren.
Vi kanske ses vid slussen!
/Robert
klart jag kör gämt förnuftigt och aldrig över hastighet begräningenHeli skrev:Svampe kommer nog till 11 snåret!
jag kan inte mitt blixtlås går upp hela tiden måste lämna in den efter helgen ,
ha det så kul och kör förnuftigt! //Heli
Slussengrillen ,ligger den bredvid Paradiso???Wassup skrev:e det några som ska med jag står där klockan 11 iaf tänkte försöka komma iväg ungefär vid 11
Japp, fast nu heter paradiso hamnmagasinet.Creedence skrev:Slussengrillen ,ligger den bredvid Paradiso???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|