Södertäljefolk som vill köra!!

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Ta det lugnt när du är ute och kör idag Micke.. Men du kör ju alltid lugnt och sansat:gnissla
Igår em stod farbror blå vid motellet i Järna.. Det som ligger längs med gamla E4:an innan man kommer till korsningen.

Endast 3 bilar.. har de fan inget annat att göra.. :va

Ja det är konstigt så fort det blir lite vårvarmt i söderbackarna så står farbrorblå där med laserpickorna:mad: och försöker plocka oerhört vakna men ändå lite ystra hojåkare.
Medan resten a året helt totalt skita i alla totalt okontrollerade och idiotiska omkörningar som sker på 57:an..fyfan hur många gånger har man inte behövt nita vid backkrön och kurvor på den jävla vägen fram o tillbaka från jobbet...:skrämd

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Med tanke på flinet när någon rullade in på vår parkering igår så var det nog ganska kul... :gnissla

Ska ta och hämta hem min ikväll! Startade upp Fridas igår, går som en klocka som vanligt! :yoparty
Fick på sommartofflorna på Plyman igår också. Den vart trevlig med EVO-grejorna under huven! :fakta

Min går åxå som en klocka, ja båda två faktiskt. Fast den ena saknar drivpaket å den andra bromsar.... fast jag tror att jag kan få fason på kwacken i morgon, no thanks to fucki'n Lelles. Thanx to AvA!

Jag tänkte åka en sväng idag, startar i vhd kl 16ºº, Har du tid och lust att hänga med eller är du redan långt borta då?
Det kommer gå lugnt, ska ha tanten på ryggen...
Donken

Skall du inte med på ninjariders turen på söndag då? Donken Upplandsväsby 10:00 lr var det 11:00....? Kolla Ninjariders.se sthlm-tråden.

bra då känner man sig inte mer glad för det.
trodde det va typ 5 månader och behålla kortet FUCK!!!!!

aja då får man ta om a och b.
tycker fan dom kan ställa sig på bättre ställen där det e mer behövligt!

kanske syns nästa år dåra om man lyckas ta kortet igen.

Kan jag låna din hoj på söndag om jag inte får ordning på mitt drvpkt till dess? ;-)

Last edited:

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Last edited:

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
bra då känner man sig inte mer glad för det.
trodde det va typ 5 månader och behålla kortet FUCK!!!!!

aja då får man ta om a och b.
tycker fan dom kan ställa sig på bättre ställen där det e mer behövligt!

kanske syns nästa år dåra om man lyckas ta kortet igen.

dom kan väll stå vid skolor eller nått.. men om ja visste att det gick för fort skulle ja nog inte stanna:rolleyes: beror ju på vart det är osv men men vet man att man kommer bli av med kortet kan man ju dra på..:D

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
dom kan väll stå vid skolor eller nått.. men om ja visste att det gick för fort skulle ja nog inte stanna:rolleyes: beror ju på vart det är osv men men vet man att man kommer bli av med kortet kan man ju dra på..:D

och då kanske man stressar så man kör på nån annan lr krashar själv,
lr så kanske dom plockar en ändå och då blir det 100 gånger värre.
lr så kommer man undan, men om man ska huvet taget tänka på att dra så kanske man ska ha en liten plan innan man tänker på att göra det.

sen vill jag inte köra över poliser heller.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Otroligt dåligt med hojar vis slussgrillen idag..

Är ni fortfarande i vinterkoma?
Och vid Rosenhill var det mest kromslädar..

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
lr så kommer man undan, men om man ska huvet taget tänka på att dra så kanske man ska ha en liten plan innan man tänker på att göra det.

Rätt tänkt att det inte är värt dra från polisen.... exempelvis har man gjort dumheter så ska man stå sitt kast och inte skylla på andra.
:tummenupp Tommy, rätt attityd coh billigare livförsäkring. TACK för ditt inlägg.:)

Blir det för tråkigt med att putsa din hoj så kan du alltid få gå lös på våra :tungan
//Heli

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Rätt tänkt att det inte är värt dra från polisen.... exempelvis har man gjort dumheter så ska man stå sitt kast och inte skylla på andra.
:tummenupp Tommy, rätt attityd coh billigare livförsäkring. TACK för ditt inlägg.:)

Blir det för tråkigt med att putsa din hoj så kan du alltid få gå lös på våra :tungan
//Heli

hehe det kan jag tänka mig att du vill.
men 96 e väll ingen ide att tvätta så repig den är:D

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race

ja jo det är ju upp till en skävl så. men som saggt det beror ju på massa faktorer man får ju tänka innan men men..

Jag har iaf fått ihopp motorn nu bara 2 grejer kvar i kopplingen så skall hela motorn va nyrenoverad så kanske man kan åka lite till helgen=)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln